Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-11, 00:42
  #1
Medlem
Dronningens avatar
Känner någon till mer om denna händelse? Affrot flyr med kroppsrörelser som den värste hipphopprappare. Borde hon ha played safe och lämnat över pengarna istället?

Skålar som den kvinna jag är för den modiga kvinnan. En miljon i borgen för rånaren klädd i Guantanamomode.
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=OwqF8LjQGyU
__________________
Senast redigerad av Dronningen 2016-12-11 kl. 00:52.
Citera
2016-12-11, 01:14
  #2
Medlem
caught.on.tapes avatar
Don't fuck with Asian women.. detta är inte första gången som en asiatisk kvinna har blastat iväg en eller flera afroamerikanske rånare/inbrottstjuvar

Och nej,, jag tror inte att AB, SR eller SVT kommer att rapportera om "offret" i orange fångdräkt

Men de kan ju slå mig med häpnad för en gångs skull,, tycker jag
Citera
2016-12-11, 09:21
  #3
Medlem
Poechalis avatar
I USA drivs väldigt många småbutiker av driftiga asiater och väldigt många brottslingar är svarta.
Samtidigt som "Black lives matter"-rörelsen skriker om att alla svarta är offer och alla vita är förövare.

Det här fenomenet är väl till en viss del orsaken till att amerikanerna tröttnat och röstade "fel" i protest eftersom inte etablissemangets sanning stämmer med folks egna upplevda.
Det vill säga ungefär det som håller på att hända här när det talas om ett tryggare sverige och invandring av välutbildade, samtidigt som de outbildade invandrade skjuter på varandra i centrum.
Citera
2016-12-11, 09:31
  #4
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poechali
I USA drivs väldigt många småbutiker av driftiga asiater och väldigt många brottslingar är svarta.
Samtidigt som "Black lives matter"-rörelsen skriker om att alla svarta är offer och alla vita är förövare.

Det här fenomenet är väl till en viss del orsaken till att amerikanerna tröttnat och röstade "fel" i protest eftersom inte etablissemangets sanning stämmer med folks egna upplevda.
Det vill säga ungefär det som håller på att hända här när det talas om ett tryggare sverige och invandring av välutbildade, samtidigt som de outbildade invandrade skjuter på varandra i centrum.

Jo det är sådant man nu pratar tyst om. Rent statistiskt vad gäller nu väpnade rån är GM i nära 8 fall av 10 en svart en. Detta då trots att svarta nu är lägre andel än 2 av 10 amerikaner. Utifrån detta inte undra på att de nu blir skjutna ibland själva. Men rent statistiskt så skulle det faktiskt vara i högre andel än 4 av 10 om man nu ser till hur ofta de nu är GM i brott.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback