Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-10, 21:41
  #1
Medlem
jipeesss avatar
önskar förslag på skojiga stämningshöjare med hög wow-faktor

(helst inte på typ fjärta-mot-öppen-låga nivå)
Citera
2016-12-10, 21:49
  #2
Medlem
BigFatCones avatar
Det är ju brukligt att TS börjar men jag kan vara schysst.


Mitt bästa partytrick är att rulla en stor och fin joint.
Citera
2016-12-10, 22:05
  #3
Medlem
jipeesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är ju brukligt att TS börjar men jag kan vara schysst.


Mitt bästa partytrick är att rulla en stor och fin joint.

hehe
du tänker så..😁
Citera
2016-12-10, 22:10
  #4
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jipeess
hehe
du tänker så..😁
Ptja. Det är kul och dom flesta blir glada.
Citera
2016-12-10, 22:18
  #5
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är ju brukligt att TS börjar men jag kan vara schysst.


Mitt bästa partytrick är att rulla en stor och fin joint.
I second that emotion
Nu är jag en ganska solitär person men även främlingar man möter här och var uppskattar detta "party-tricket"
Citera
2016-12-10, 22:19
  #6
Medlem
4yoonlys avatar
Har bara kört med ett "partytrick" en gång vad jag minns...
Var en som körde ett korttrick (som jag inte kunde avslöja), var riktigt proffsigt och bra...
Sedan efter ett par öl eller två så tänkte jag köra ett korttrick (sjukt simpelt) som jag lärde mig av min morfar en gång i tiden... tänkte... jaja... detta avslöjar han på 3 sekunder...

Han blev (och alla andra också) sjukt imponerad... han ville absolut vet hur i hela helvetet jag gjorde osv...
Det var nog mitt enda och bästa partytrick...

Enkelt så var det ta att personen fick ta valfritt kort ur en kortlek, och sedan stoppa in det i leken och sedan skall jag hitta det... så fruktansvärt simpelt men tydligen var det imponerande...

That was my 1 and only partytrick...
Citera
2016-12-10, 22:22
  #7
Medlem
jipeesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Har bara kört med ett "partytrick" en gång vad jag minns...
Var en som körde ett korttrick (som jag inte kunde avslöja), var riktigt proffsigt och bra...
Sedan efter ett par öl eller två så tänkte jag köra ett korttrick (sjukt simpelt) som jag lärde mig av min morfar en gång i tiden... tänkte... jaja... detta avslöjar han på 3 sekunder...

Han blev (och alla andra också) sjukt imponerad... han ville absolut vet hur i hela helvetet jag gjorde osv...
Det var nog mitt enda och bästa partytrick...

Enkelt så var det ta att personen fick ta valfritt kort ur en kortlek, och sedan stoppa in det i leken och sedan skall jag hitta det... så fruktansvärt simpelt men tydligen var det imponerande...

That was my 1 and only partytrick...

haha
måste jag pröva..
Citera
2016-12-10, 22:40
  #8
Medlem
trattfans avatar
Hehe, mitt bästa partytrick är att jag är rätt bra på att trolla med en kortlek =)
Brukar uppskattas, speciellt om folket är fulla.. gäller bara att man själv inte är för full för då brukar det gå åt helvete.
Citera
2016-12-10, 22:47
  #9
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caught.on.tape
I second that emotion
Nu är jag en ganska solitär person men även främlingar man möter här och var uppskattar detta "party-tricket"
Det livar alltid upp stämningen skulle jag vilja påstå. Kanske inte hos alla men det är alltid ett par som tycker att det är riktigt skojsigt gjort av mig.
Citera
2016-12-10, 23:06
  #10
Medlem
caught.on.tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det livar alltid upp stämningen skulle jag vilja påstå. Kanske inte hos alla men det är alltid ett par som tycker att det är riktigt skojsigt gjort av mig.
Ja ja absolut.. när rullpapprena åker fram så vet man att man har med gentlemen och decent ladies att göra
Jag blir social,, pratglad och på något vis mer.. hur säger man.. får lättare att läsa av/läsa mellan raderna när jag rökt lite lax

Alltid uppskattat med glatt sällskap där man lyssnar OCH förstår på ett annat sätt än ex alkohol,, eller nykter/ej stukad
Citera
2016-12-19, 21:36
  #11
Medlem
gärningsmans avatar
En pissbomb livar alltid upp stämningen. Den bör dock göras efter 3-tiden när nivån är som lägst.
Citera
2016-12-20, 07:55
  #12
Medlem
cerns avatar
Korttrick är överskattat däremot så är andra trolleritricks underhållande.
Jag är bra på trolla bort mynt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback