Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-10, 20:57
  #1
Medlem
Opiumtal18s avatar
Har spelat en hel del i yngre år i näst högsta divisionen, undrar ifall man skulle klara tempot... Mina är styrkor är i spelsinnet och passningsspelet. Svagheter är i det fysiska spelet, är ju inte 190cm. (är ~175cm). Är det mycket fula tacklingar och är det många som bara letar tacklingar (typ spelare som Anton Hedman)?

En annan lite udda men relevant fråga. Om det är bortamatch på andra sidan stan en vardag, går det ens att ta sig till matchen?
__________________
Senast redigerad av Opiumtal18 2016-12-10 kl. 21:02.
Citera
2016-12-10, 23:14
  #2
Medlem
Kennethkvartings avatar
Spelar div 3 i norra Sverige. Jag gissar att div 3 i Stockholm är betydligt mycket bättre generellt iofs.

Här uppe är inte spelet överdrivet hårt och rått, domarnivån är bra tycker jag, matcherna tillåts inte urarta i grishockey.

Om jag förstod det rätt att du har spelat i Allsvenskan? Isf ska du absolut våga lira. Vi har några gamla div 1-spelare i laget och de är på en helt annan nivå i alla aspekter, framför allt det fysiska spelet.

Själv slutade jag lira som J20 och återupptog efter mer än 15 år. Jag tillför väl inte så mycket i laget annat än en andningspaus för de bättre spelarna, men hittills har jag inte gjort illa mig iaf.

OK, nu är jag lång och tung, vilket du inte är, men tempot är så lågt att man hinner se och förbereda sig om nån försöker proppa en.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback