Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-01-07, 11:06
  #37
Medlem
TobiasBeechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Fast för 20 år sen så tittade alla som var hemma på ungefär samma sak på TV. Det finns liksom inte så mycket annat att göra.

Nja med viss modifikation. Svenssons såg samma program i högre utsträckning förr, men WT-Rogga och Kenta lyssnade på Eddie Meduza drickandes hembränt och Zingo, om de hade något på tv så var det VHS-porr. WT-kvinnor kanske har Idol på i bakgrunden när de kommit in i ett avslappnat rus från vinet, men de följer knappast Idol.
Citera
2017-01-07, 11:42
  #38
Medlem
bombaccis avatar
Tror knappast idol har en i procent större wt tittare än andra program. De flesta som tittar på det där tycks vara barnfamiljer, barn och ungdomar o framförallt kvinnor.

De som tittar på det är ju från alla olika samhällsklasser. Ser det mer som ett kvinnoprogram. Svårt att se vuxna män sitta o skrika "ååååå darin!"

Jag såg de första säsongerna men sen tröttnade jag på det.
Citera
2017-01-07, 15:47
  #39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Nja med viss modifikation. Svenssons såg samma program i högre utsträckning förr, men WT-Rogga och Kenta lyssnade på Eddie Meduza drickandes hembränt och Zingo, om de hade något på tv så var det VHS-porr. WT-kvinnor kanske har Idol på i bakgrunden när de kommit in i ett avslappnat rus från vinet, men de följer knappast Idol.
Så kanske det är. Jag var ju rätt unge för 20 år sen och jag tror inte riktigt att whiskey tango var en grej i Sverige då.
Citera
2017-02-24, 21:18
  #40
Medlem
Det är riktigt WT att se på Idol, ja.
Citera
2017-02-27, 16:33
  #41
Medlem
dexxa99s avatar
Att titta på TV4 överlag är sjukt WT.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback