Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-15, 18:12
  #121
Medlem
Jag har aldrig haft en kille och är runt 20års åldern. Är normalviktig och vältränad. Anledningen till att jag aldrig träffat någon? Har helt enkelt inte gett de chansen att komma och prata med mig. Du vet, när man pluggar så vill man fokusera på plugget. Killar och annat trams kommer sen

Tror ditt självförtroende är nyckeln till det hela. Du måste våga och visa att du finns. Gör dig tillgänglig så människor kan lägga märke till dig. Lider du av något, t ex depression, ångest mm?
Citera
2017-02-18, 19:11
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullJesus
Du är alltså besviken eftersom ingen erbjuder dig kuk i typ kön på ICA maxi? Hur mycket kuk föreställer du dig att vackra människor blir erbjudna i kassakön? Fem kubikmeter?

Tror snygga tjejer får väldigt mycket uppmärksamhet. Det kanske inte är så många killar som drar fram kuken i Ica kön (tack och lov), men blickar, flörtar badar snygga tjejer i, det är jag övertygad om.
Citera
2017-02-18, 19:13
  #123
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfen2015
Kan det vara så att jag är för äcklig och ful för att skaffa en pojkvän.
Har aldrig haft en kille i hela mitt liv. Och nu börjar jag lessna på livet.

Hur ska en tjej se ut och bete sig tycker ni män?
Visst är jag lite överviktig men jag har aldrig haft en man kan jag vara psykopat eller är jag för ful?
Vad tror ni?

Jag känner precis som du, men är inte överviktig. Har kanske andra drag som ingen gillar. Men om du vill kramas så finns jag där.
Citera
2017-02-18, 21:31
  #124
Medlem
sluskjohans avatar
Du jag sitter i samma sitts som dig fasten är en kille, dessutom en snygg kille

Killar/män är jävligt kåt av naturen ska du veta Klart som fan du kommer hitta en kille som vill döppe gryta Gå ut på krogen och klä dig slampigt så kommer du garanterat få ligga. Om du inte vill det så kör på Tinder.

Överviktig? Hur pass. Finns ju en gräns. Jag är smal själv men gillar tjejer med lite hull. Ger lite motstånd när man pumpar och det finns mycket mera att ta i. BBW är ganska stort inom porren. Knappast som feta gubbar är stort inom porren. Just sayin
__________________
Senast redigerad av sluskjohan 2017-02-18 kl. 21:34.
Citera
2017-02-22, 09:59
  #125
Medlem
Selfefficacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superklister
Tror snygga tjejer får väldigt mycket uppmärksamhet. Det kanske inte är så många killar som drar fram kuken i Ica kön (tack och lov), men blickar, flörtar badar snygga tjejer i, det är jag övertygad om.

Även om jag fått en hel del blickar och flörtar (men tack som fan ingen kuk i Ica-kön) så är det i slutändan inte det jag strävar efter. Vill ha en långvarig stabil relation med en människa jag älskar. Visst gillar alla mer eller mindre att få bekräftelse men jag tror att väldigt många vill ha något stabilt.
Har nog aldrig tänkt på att aldrig kunna få kille pga mitt utseende. Jo kanske förresten Bär jag var typ 12-13 och inte haft en pojkvän och man undrade som tusan vad killar egentligen gillar.
Citera
2017-02-22, 12:23
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
En tjej kan alltid få en kille hur ful hon än ser ut
fula killar däremot får det svårt.
What´s life..

Du har kollat för mycket på flashback. Fula brudar får heller inga killar om nu killarna inte är psykisk sjuka
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback