Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-10, 03:04
  #1
Medlem
Motorvägsbron där jag bor har gångar i vardera "fil" kan man säga,
Så 4st öppningar på vardera sida av motorvägsbron..

Man tar sig till början av bron/motorvägen, Glider in i en springa och där ser du stege inbyggt i motorvägen och så finns det ett hål, Där man går in..

Och väl inne i "varjetunnel" så kommer det flera hinder, Som man måste klättra över för att komma vidare,

Motorvägsbron e runt 100 meter längd och runt 30-40meter i höjd från marken..
Läskigt var det att gå in i tunnlarna första gångerna då man hade hört mytoman historier om att det bodde heroinister där inne..

Nu till saken.. Nu undrar jag om fler folk har hittat "bror" med gångar som man kan gå från ena sidan till andra sidan..

Särskrivning felstavat och o sammanhängt
pz out
Citera
2016-12-10, 22:45
  #2
Medlem
.
Citera
2016-12-14, 18:52
  #3
Medlem
Hupats avatar
Finns massa.. Bara att dra ut och leta
Citera
2016-12-17, 19:50
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Finns massa.. Bara att dra ut och leta

Jo det är jag också säker på..
Men vore kul om fler folk kunde bekräfta
Citera
2016-12-20, 20:30
  #5
Medlem
Fizzbacks avatar
Spännande, men aldrig hört om. Låter som storstadsfenomen, inget vi på landsbygden stöter på hehe.

Däremot har jag hört och vet att många broar (vid större vägar, i städer, över vatten) etc, har någon form av lucka där man kan aptera en sprängladdning vid fall av krigsutbrott. För att helt enkelt förhindra framfart av fientliga trupper/fordon.

Kan detta vara något liknande?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback