Citat:
Ursprungligen postat av
YungSosa
Vad har det för relevans? För att stilla din nyfikenhet - nej, jag jagade unga töser på Vasagatan i Göteborg. Min poäng kvarstår dock. Försvarar inte honom på något sätt och givetvis är det äckligt men sade hon att hon var 18 och ljög, kan knappast han skuldbeläggas för det. Även om hans bedömningsförmåga inte verkar vara på topp. Sedan vet vi inte hur hon ser ut. Tänk om hon har en C-kupa

Jag ber om ursäkt för ovanstående påhopp på dig. Jag är kanske lite känslig mot de som har sex med barn och dessutom försvarar det med "att hon hade ju tuttar".
Framför allt när det är någon i åldern där normala fmhar jobbat några år eller pluggat på universitetet i några år och ligger rubt med barn i grundskolan.
I utsatta lägen med missbruk och psykisk ohälsa kan jag förstå att det kan inträffa. I det aktuella fallet är det dock en man och förebild som har tillräcklig självkontroll för elitidrott. Det kan ju göra att han ser sig som en gåva till mänskligheten, eller han har en grandios självbild som Malmö beskrev honom och Kim upprepade i 3-5-2. Det sistanämnda ser jag som försvårande och in urskuldande.
Mitt påhopp var inte menat på dig personligen, utan mer reflektera vad läsaren gjorde när han var 21 respektive när han gick i åttonde klass. När du gick i åttan hur såg du på dem som gick slutet på gymnasiet? Hur såg du på de som var tre år äldre än så?
Det finns ingen ömsesidighet i ett sådant "förhållande", min åsikt.
Jag är även väl medveten om att detta är flashback, och att jag inte är uppvuxen i Malmö.
Den sistanämnda delen var helt onödigt, och medan jag ändå håller på så ber jag om ursäkt för det med?
Vänner?