Flashback bygger pepparkakshus!
2017-12-06, 05:11
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Men om han blir friad, har han väl inte gjort något så jävla regelvidrigt som du vill få det till? Hur gammal är han inte själv? 21? Det är ju inte överjävligt gammal. Om hon sedermera har sagt att hon är 18 är det ju inte så jävla fel ändå, av negern till trots. Fast man tycker ju att han borde ha tyckt att det var mysko, hon var väl 14. Har ju inte sett hur hon ser ut så omöjligt att uttala sig. Huruvida jag tror att MFF agerar så skulle det verkligen inte förvåna mig om ni spelade honom för att sälja till sommaren.

Han har ju redan erkänt att han låg med en minderårig, men hävdar då att han inte kände till hennes ålder. Och väljer rätten att gå på det fine inte mycket mer man kan göra åt det. Men jag kan tycka att det är lika bra att ingen får reda på vem tjejen är, hade blivit ett jävla liv annars.

Jag vill personligen inte ha kvar honom eftersom hans bedömningsförmåga verkar inte vara den bästa, ligga med minderåriga samt köra utan körkort. Inträffar minsta lilla sak med Sarfo vilket man kan nog räkna ut att det kommer hända när en individ beter sig som han gör så brakar helvetet lös igen.
Citera
2017-12-06, 20:15
Medlem
Citat:
Men om han blir friad, har han väl inte gjort något så jävla regelvidrigt som du vill få det till? Hur gammal är han inte själv? 21? Det är ju inte överjävligt gammal. Om hon sedermera har sagt att hon är 18 är det ju inte så jävla fel ändå, av negern till trots. Fast man tycker ju att han borde ha tyckt att det var mysko, hon var väl 14. Har ju inte sett hur hon ser ut så omöjligt att uttala sig. Huruvida jag tror att MFF agerar så skulle det verkligen inte förvåna mig om ni spelade honom för att sälja till sommaren.
Vad gjorde du när du va' tjugoett? Låg du själv runt med tretton-fjortonåringar när du var tjugoett?

Sju-åtta år är en djävla skillnad i de åldrarna
Citera
2017-12-06, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Vad gjorde du när du va' tjugoett? Låg du själv runt med tretton-fjortonåringar när du var tjugoett?

Sju-åtta år är en djävla skillnad i de åldrarna

Vad har det för relevans? För att stilla din nyfikenhet - nej, jag jagade unga töser på Vasagatan i Göteborg. Min poäng kvarstår dock. Försvarar inte honom på något sätt och givetvis är det äckligt men sade hon att hon var 18 och ljög, kan knappast han skuldbeläggas för det. Även om hans bedömningsförmåga inte verkar vara på topp. Sedan vet vi inte hur hon ser ut. Tänk om hon har en C-kupa
Citera
2017-12-06, 21:29
Medlem
Citat:
Vad har det för relevans? För att stilla din nyfikenhet - nej, jag jagade unga töser på Vasagatan i Göteborg. Min poäng kvarstår dock. Försvarar inte honom på något sätt och givetvis är det äckligt men sade hon att hon var 18 och ljög, kan knappast han skuldbeläggas för det. Även om hans bedömningsförmåga inte verkar vara på topp. Sedan vet vi inte hur hon ser ut. Tänk om hon har en C-kupa
Jag tror du hängde i Malmö.
Citera
2017-12-06, 21:59
Medlem
eternussermos avatar
Verkar kunna ge lite slantar att ha VM-Spelare.

https://www.fotbollskanalen.se/allsv...ska-klubbarna/
Citera
2017-12-07, 10:53
Medlem
Citat:
Jag ber om ursäkt för ovanstående påhopp på dig. Jag är kanske lite känslig mot de som har sex med barn och dessutom försvarar det med "att hon hade ju tuttar".

Framför allt när det är någon i åldern där normala fmhar jobbat några år eller pluggat på universitetet i några år och ligger rubt med barn i grundskolan.

I utsatta lägen med missbruk och psykisk ohälsa kan jag förstå att det kan inträffa. I det aktuella fallet är det dock en man och förebild som har tillräcklig självkontroll för elitidrott. Det kan ju göra att han ser sig som en gåva till mänskligheten, eller han har en grandios självbild som Malmö beskrev honom och Kim upprepade i 3-5-2. Det sistanämnda ser jag som försvårande och in urskuldande.

Mitt påhopp var inte menat på dig personligen, utan mer reflektera vad läsaren gjorde när han var 21 respektive när han gick i åttonde klass. När du gick i åttan hur såg du på dem som gick slutet på gymnasiet? Hur såg du på de som var tre år äldre än så?

Det finns ingen ömsesidighet i ett sådant "förhållande", min åsikt.

Jag är även väl medveten om att detta är flashback, och att jag inte är uppvuxen i Malmö.

Den sistanämnda delen var helt onödigt, och medan jag ändå håller på så ber jag om ursäkt för det med?

Vänner?
Citera
2017-12-07, 19:14
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Oavsett om han blir friad eller fälld ska han inte spela mer fotboll för Malmö om jag får bestämma. Jag är ganska säker på att gemen Malmöit känner precis som jag. Precis som banderollen på norra läktaren uttryckte det: "Gör om, gör rätt, Safro ska väck!"
Citera
2017-12-07, 21:00
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItchyNScratchy
Oavsett om han blir friad eller fälld ska han inte spela mer fotboll för Malmö om jag får bestämma. Jag är ganska säker på att gemen Malmöit känner precis som jag. Precis som banderollen på norra läktaren uttryckte det: "Gör om, gör rätt, Safro ska väck!"

Han ska långt ifrån allt som har med MFF att göra. Precis som jag sa ang. Miiko, jag var inte ensam om det.

Jag minns kanske fel, var det någon/några banderoller när det gällde Miiko?
Citera
2017-12-08, 06:18
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han ska långt ifrån allt som har med MFF att göra. Precis som jag sa ang. Miiko, jag var inte ensam om det.

Jag minns kanske fel, var det någon/några banderoller när det gällde Miiko?
Det minns jag faktiskt inte heller. Men jag minns att det var väldigt många som inte ville se honom spela.
Citera
2017-12-08, 08:58
På tal om något annat än individer som sätter på minderåriga.

Ser att ingen nämnt det i tråden men jag önskar Boo Wikander snabbt tillfrisknande och att vi får se honom tillbaka på plan snarast möjligt.
Citera
2017-12-08, 09:20
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
På tal om något annat än individer som sätter på minderåriga.

Ser att ingen nämnt det i tråden men jag önskar Boo Wikander snabbt tillfrisknande och att vi får se honom tillbaka på plan snarast möjligt.

Hörde något om blodförgiftning, stämmer det?

Fan att dåliga saker ska hända bra människor...förra året var hans son allvarligt sjuk. Alla mina lyckönskningar till DBW!
Citera
2017-12-08, 09:29
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Hörde något om blodförgiftning, stämmer det?

Fan att dåliga saker ska hända bra människor...förra året var hans son allvarligt sjuk. Alla mina lyckönskningar till DBW!

Yes, tydligen så kunde det ha slutat riktigt illa men han kom in i tid så det skall nog inte vara någon större fara.

https://www.expressen.se/gt/sport/bl...as-pa-sjukhus/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in