Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2016-12-11, 16:11
  #97
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Nu är du väl hård tycker jag. Dorin-Habert är ju ingen dussinåkare direkt - kan tänka mig att hon var topp-5 bland damerna, sett till skidåkningen, under fjolåret.

Nja, det usla var att TV-bilden läggs in där Dahlmeier har stuckit. Wiksten yrar på om allt och inget utan att uppmärksamma det. Först efter cirka 25 sekunder upptäcker han det. Inte bra.

Sedan är det ju bara att kolla på åktiderna under årets inledning. Dorin-Habert har inte varit i paritet med Dahlmeier.
2016-12-11, 16:17
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Nja, det usla var att TV-bilden läggs in där Dahlmeier har stuckit. Wiksten yrar på om allt och inget utan att uppmärksamma det. Först efter cirka 25 sekunder upptäcker han det. Inte bra.

Sedan är det ju bara att kolla på åktiderna under årets inledning. Dorin-Habert har inte varit i paritet med Dahlmeier.


känns lite som att dahlmeier redan fixat totala världscupen de andra stjärnkarna blandar ju och ger hittils
2016-12-11, 16:20
  #99
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
känns lite som att dahlmeier redan fixat totala världscupen de andra stjärnkarna blandar ju och ger hittils

Hon känns som en stabil Neuner.
2016-12-11, 16:30
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
känns lite som att dahlmeier redan fixat totala världscupen de andra stjärnkarna blandar ju och ger hittils

Verkar bara vara motivationen som står i vägen i år. Om jag förstått det rätt är det därför hon inte åkt så mycket som har krävts för att vinna totalen senaste säsongerna. Vi får väl se om hon blir ytterligare en tyska som slutar på topp så småningom.
2016-12-11, 16:37
  #101
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Verkar bara vara motivationen som står i vägen i år. Om jag förstått det rätt är det därför hon inte åkt så mycket som har krävts för att vinna totalen senaste säsongerna. Vi får väl se om hon blir ytterligare en tyska som slutar på topp så småningom.

Har inte hon varit sjuk och skadad under säsongsinledningarna under de senaste säsongerna? Så har jag iaf uppfattat det.
2016-12-11, 16:40
  #102
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Jansson i hytten har ett väldigt provocerande sätt att betona ord på.

Jo, hon låter ofta lite avmätt/lätt uttråkad, vilket hon gärna försöker kompensera för genom att överdriva vikten av det som sker under tävlingen när hon kommenterar, vilket kan låta konstlat.

Så uppfattar jag det iaf.
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback