Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-11, 00:25
  #13
Medlem
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skankhunt422
Ska göra det väldigt lätt för dig. Vilka av följande 2 påståenden anser du vara sanna eller falska? Är något mer sant än det andra påståendet?
  1. Alice Bah Kuhnke (MP) och Anders Ygeman (S) vill att FOI (Försvarets forskningsinstitut) ska kartlägga och bekämpa "rasism och hatbrott" på nätet.
  2. Ryssland har anfallsplaner på och förbereder att ockupera Sverige. Ryssland har en "armé" av svensktalande troll som kritiserar Socialdemokraterna☭ på nätet.
Anser du alternativen varken vara helt sanna eller falska kan du ange i procent (ex. alternativ 1 är 50% sanning). Det kan inte bli simplare än såhär.

Det spelar ingen roll, förstår du inte det? Jag kräver att om man klistrar in citat, så ska det klart och tydligt framgå vem som sagt eller skrivit vad. Jag köper inte att vi kör något eget race där vi klipper och klistrar bland citat för att få fram en annan mening, eller en mening som blir vinklad.

Trådar skall ha relevans för V&M om de ska vara i den forumdelen, och det ska framgå klart och tydligt vem som sagt vad.

Jag bryr mig inte ett dugg om huruvida man runkar till bilder av Putin eller Löfven om kvällarna, ingenting, överhuvudtaget, är mindre intressant i mina ögon. Jag kräver dock att man klarar av att föra en ärlig debatt och inte vilseleder läsare och övriga debattörer genom att försöka lägga ord i munnen på andra.

Hade tråden ifråga startats med riktiga citat av Kuhnke och/eller Ygeman, och man därigenom hade ondgjort sig över vad de sade, så hade jag möjligen kunnat tänka mig att flytta tråden, inte papperskorga/radera den.
Citera
2017-01-11, 00:44
  #14
Medlem
skankhunt422s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Det spelar ingen roll, förstår du inte det?
Tydligen spelar det roll för dig eftersom du påstår att trådstarten var "oärlig" vilket innebär att du anser att påstående 1 är felaktigt. Det var ju därför du raderade tråden har du glömt det redan?
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Jag kräver dock att man klarar av att föra en ärlig debatt och inte vilseleder läsare och övriga debattörer genom att försöka lägga ord i munnen på andra.
Var på ditt forum hänvisas det till bevis för att Putin har planer på att anfalla Sverige? Som det diskuteras för fullt i ditt forum som att det vore en realitet....
__________________
Senast redigerad av skankhunt422 2017-01-11 kl. 00:55.
Citera
Emerains avatar

Moderatormeddelande

Postat av Emerain 2017-01-11, 09:42
Medlem
Nu får ni sluta med att ta diskussioner som hör hemma i Vapen och militär eller andra delforum i denna tråd. I denna tråd diskuteras saklig kritik mot delforum ett och moderatorerna där. Motsatsen, det som kommer resultera i varningar för off topic, är att ni postar inlägg som egentligen fortsätter diskussionerna i trådarna i Vapen och militär eller andra delforum.

/moderator

  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback