Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-06, 23:10
  #13
Medlem
senkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Fasen vilken underbar tråd, och vilket underbart lag.

Jag känner igen mycket i inslaget, det är viktigt i småbyarna att ha ett hockeylag. I min by hade vi inget lag förra säsongen, i år fick vi ihop ett gäng och folk blev jätteglada, de kommer faktiskt och tittar. Det kan vara 100 betalande som kommer och ser på gladhockey. Det dånar i sargen vid tacklingar och blir mycket mål, allt till publikens jubel.

Till nehej: Det där med puckgenier och psykfall, om det stämmer att du är från Malå så har ni rationaliserat och har största puckgeniet och största psykfallet i samma spelare

Syftar du på Renling i Malå? De gånger jag har mött honom har han inte fått något riktigt psykbryt men han har ju alltid varit alldeles för bra för Division 2/3, man kunde tycka han gjorde en blek insats sen helt plötsligt gjort 2-3 mål när matchen är slut.
Citera
2017-01-07, 01:30
  #14
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senka
Syftar du på Renling i Malå? De gånger jag har mött honom har han inte fått något riktigt psykbryt men han har ju alltid varit alldeles för bra för Division 2/3, man kunde tycka han gjorde en blek insats sen helt plötsligt gjort 2-3 mål när matchen är slut.

Ja, det är honom jag syftar på. Ja, han är alldeles för skicklig för den nivån han spelar på, det var någon som påstod att han fått ett erbjudande från Björklöven för bara några år sedan.

En i mitt lag har ett hål rätt igenom hälkåpan på skridskon som den där jävla dåren stampade upp med skridskon efter en sansad diskussion med domaren.

Som sagt, pucksnille och psykfall i samma spelare.
Citera
2017-01-07, 13:18
  #15
Medlem
senkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Ja, det är honom jag syftar på. Ja, han är alldeles för skicklig för den nivån han spelar på, det var någon som påstod att han fått ett erbjudande från Björklöven för bara några år sedan.

En i mitt lag har ett hål rätt igenom hälkåpan på skridskon som den där jävla dåren stampade upp med skridskon efter en sansad diskussion med domaren.

Som sagt, pucksnille och psykfall i samma spelare.

För en 7-8 år sedan hörde jag rykten om att han fick en ny skoter i betalning varje år för att spela i Malå, bara bytte in fjolårsmodellen och plockade ut en ny varje säsong
Citera
2017-01-08, 11:41
  #16
Medlem
Hittade den här artikeln:
http://24malmo.se/2016/11/24/hockeyl...alskar-hockey/
Citera
2017-01-17, 21:50
  #17
Medlem
lersaters avatar
kan inte Björklöven vara en utmanare?
Citera
2017-01-18, 01:02
  #18
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lersater
kan inte Björklöven vara en utmanare?



Björklöven är onekligen en given kandidat, men vi ska inte heller räkna ut AIK.
Citera
2017-01-18, 16:25
  #19
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Rögle BK 2016-2017.
Citera
2017-01-18, 19:23
  #20
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lewis-Black
Rögle BK 2016-2017.
Fast Rögle "spelar" ju i högsta serien. Kanske en indikation på att dom har ett lag som inte är sämst i Sverige. Men dåliga är dom det stämmer.
Citera
2017-01-19, 13:47
  #21
Avstängd
Västerås är sämst tammefan, spelarna ser grus och spelet har vart värdelöst hela säsongen. Första matchen man spelade bra hockey var förra matchen. Kanske är vändningen här nu?
Citera
2017-01-20, 20:08
  #22
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Fast Rögle "spelar" ju i högsta serien. Kanske en indikation på att dom har ett lag som inte är sämst i Sverige. Men dåliga är dom det stämmer.
Nej, de är sämst.
Citera
2017-02-01, 21:50
  #23
Medlem
Örebro kanske?
Hur kan de inte få ut mer av det laget?
Och med tränarcirkus deluxe under säsongen
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback