Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-07, 12:44
  #1
Medlem
Jag har hört att några utomjordiska raser studerar mänsklig fysiologi med syftet att kunna erbjuda medicinsk vård till människor efter offentliga första kontakten. Skulle ni lita på utomjordiska medicinare ock deras metoder? Eller på jordiska medicinare som använder utomjordiska metoder?
Citera
2016-12-07, 12:51
  #2
Medlem
8xxSeriess avatar
Jaså. Var har du hört detta?

OnT
Hade nog litat mer på utomjordingarna rent spontant om jag var i behov och erbjöds hjälp. För att kommer saker i någon form av mellanhand eller kopia på ett original brukar det vara sämre eller att någon ska ha en bit av kakan.
Citera
2016-12-07, 12:51
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spazieren
Jag har hört att några utomjordiska raser studerar mänsklig fysiologi med syftet att kunna erbjuda medicinsk vård till människor efter offentliga första kontakten. Skulle ni lita på utomjordiska medicinare ock deras metoder? Eller på jordiska medicinare som använder utomjordiska metoder?

Jaha & trovärdiga källor på det du påstår?
Citera
2016-12-07, 14:07
  #4
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spazieren
Jag har hört att några utomjordiska raser studerar mänsklig fysiologi med syftet att kunna erbjuda medicinsk vård till människor efter offentliga första kontakten.


Ja, vi är medvetna om att mänskliga representanter för "Galactic Federation of Lies" brukar påstå det, och de har även varje år sedan 2010 sagt att "nästa år HÄNDER det".

Så här 7 år senare så kan vi observera att INGET hänt, varpå vi med säkerhet kan dra slutsatsen att de mänskliga representanterna för sk. GFL inte är något annat än en löst sammansatt sekt som mestadels består av individer med schizotypisk personlighetsstörning, ett uttalat mindervärdeskomplex samt ett långt gånget Dunning Kruger-syndrom.

På 70-talet satt sådana inspärrade på mentalsjukhus runt om i landet, men sedan kom psykvårdsreformen på 90-talet vilket gjorde att samma individer nu sitter på nätet och bygger sekter och gör sitt bästa för att destabilisera västvärlden istället.


Citat:
Ursprungligen postat av spazieren
Skulle ni lita på utomjordiska medicinare ock deras metoder?

Den frågan kan jag besvara när jag fått de tekniska specifikationerna på deras teknik. Än så länge har inga "Lies"-representanter kunnat ge mer detaljerade beskrivningar än deras egen utbildningsnivå tillåter dem att fantisera ihop, och det duger såklart inte för mig.
Citera
2016-12-07, 20:29
  #5
Medlem
Pålitlig information?

Det måste var ock en bestämma sig själv. Källan är Jim Charles ock de ET varelser han kanaliserar; Det finns tiotals eller tom hundratals youtube videos. Där någonstans finns denna information.
Citera
2016-12-07, 23:15
  #6
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spazieren
Pålitlig information?

Det måste var ock en bestämma sig själv. Källan är Jim Charles ock de ET varelser han kanaliserar; Det finns tiotals eller tom hundratals youtube videos. Där någonstans finns denna information.


Posta den info du har, eller dra åt helvete!
Citera
2016-12-09, 12:54
  #7
Medlem
Ambelains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spazieren
Jag har hört att några utomjordiska raser studerar mänsklig fysiologi med syftet att kunna erbjuda medicinsk vård till människor efter offentliga första kontakten. Skulle ni lita på utomjordiska medicinare ock deras metoder? Eller på jordiska medicinare som använder utomjordiska metoder?
Vad jag har hört så är de utomjordiska raserna huvudsakligen bara intresserade av ett väldigt litet anatomiskt område av den mänskliga fysionomin.
Och jag vet om det stämmer, men jag har hört uppgifter som tydligen bekräftar misstankarna om att de utomjordiska raserna infiltrerat de jordiska religiösa institutionerna, där de som präster och munkar fick tillfälle att ägna sig åt sitt specialintresse.
Fast det talar de inte öppet om, utan använder istället omskrivningar som tex "Släcka prästens ljus" osv.


Jag tror inte att jag hade litat på en sådan utomjordisk medicinare, inte ens om den var förklädd till präst för att försöka bli mer respektingivande.
Inte heller hade jag uppskattat en jordisk medicinare som försökte sig på dessa utomjordiska metoder.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback