Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-07, 00:52
  #1
Avstängd
För mig går inte detta. Dessvärre blir jag inte sömnig om jag har sovit för lite heller, tvärtom blir det svårare för mig att somna nästa natt om jag sovit 5h. På dagen Kan jag somna utan problem om jag inte har haft sömnbrist, detta räknas inte i tråden. Kan ni somna utan att vara trötta?
__________________
Senast redigerad av cumshooter 2016-12-07 kl. 00:58.
Citera
2016-12-07, 00:58
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
För mig går inte detta. Dessvärre blir jag inte sömnig om jag har sovit för lite heller, tvärtom blir det svårare för mig att somna nästa natt om jag sovit 5h. Kan ni somna utan att vara trötta?

Inte en chans att jag kan somna om jag inte är trött.

kan vara samma för mig med lite sömn, om jag dygnar så kanske jag är trött under dagen men mot kvällen blir jag pigg igen, fast att det är ännu mera tid jag vart vaken. Hjärnan är konstig
Citera
2016-12-07, 01:00
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
För mig går inte detta. Dessvärre blir jag inte sömnig om jag har sovit för lite heller, tvärtom blir det svårare för mig att somna nästa natt om jag sovit 5h. På dagen Kan jag somna utan problem om jag inte har haft sömnbrist, detta räknas inte i tråden. Kan ni somna utan att vara trötta?


Har precis samma problem som du nämner. Är så jobbigt så man inte vet vad man ska ta sig till. Kan till och med gå en dag där jag inte sovit och måste till jobbet.
Citera
2016-12-07, 01:12
  #4
Medlem
HighwayDelights avatar
Nej, det är typ omöjligt, speciellt om man vänt på dygnet o måste upp tidigt, då brukar det inte bli många timmars sömn..
Citera
2016-12-07, 01:26
  #5
Avstängd
Jag brukar inte försöka sova ens om jag inte är trött, brukar ligga och surfa på mobilen tills jag blir tillräckligt trött, då lägger jag undan den och sommar kvickt. Innan det fanns smartphones var det sjukt segt att ligga i sängen när man inte kunde sova. Däremot kanske jag inte hade lika stort sådant problem då.
Citera
2016-12-07, 13:07
  #6
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
Kan ni somna utan att vara trötta?
Jag tillhör skaran som kan sluta ögonen och bestämma mig för att somna och sedan göra det hyfsat kvickt. På någon minut eller så. Störs också sällan av "oljud" som ofta stör min sovpartner, plogbilar, folkmassor som skrålar på gatan utanför och dylikt.

Däremot vaknar jag lätt av något mindre ljud som på något vis "står ut" som om det knackar tyst på dörren eller om det är ett barn i lägenheten som piper eller vad det nu kan vara.
Citera
2016-12-07, 13:24
  #7
Medlem
Scarface92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumshooter
För mig går inte detta. Dessvärre blir jag inte sömnig om jag har sovit för lite heller, tvärtom blir det svårare för mig att somna nästa natt om jag sovit 5h. På dagen Kan jag somna utan problem om jag inte har haft sömnbrist, detta räknas inte i tråden. Kan ni somna utan att vara trötta?

Ditt namn är ju lösningen.

Jag själv somnar kort efteråt, så testa!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback