Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-06, 23:40
  #1
Medlem
Någon som har en aning om hur nästa CoD kommer att bli? Själv hoppas jag att de blir mer i nutid som i MW2 då jag anser att det är 100 gånger så roligare än spelen som släppta senaste åren!
Citera
2016-12-06, 23:57
  #2
Medlem
Hur nästa cod kommer bli? Det kommer bli precis som det som var innan, och det som var innan det. Skräp.
Citera
2016-12-07, 11:26
  #3
Medlem
Farbror Fazers avatar
Troligtvis kommer det vara lika innehållslöst som de förra, men med liknande allmänt pangande som folk verkar uppskatta nog för att fortsätta lira dom. Man bryter inte ett vinnande koncept och jag tror det har kostat dom generellt ganska lite för att ha pumpat ut ja vad blir det, 7-8 AAA spel som alla haft fullpris med tillhörande map packs och season passes? När alla är så pass lika.
Citera
2016-12-07, 14:02
  #4
Medlem
Raverlilys avatar
Om utvecklarna fortfarande har något innanför pannbenet så kanske de ska satsa på att göra om Modern Warfare 2 eller något av de gamla spelen. Enligt mig var det senaste CoD spelet helt jäkla värdelöst - likt de senaste 12024095 st men den där Modern Warfare remaken såg faktiskt riktigt mysig ut och påminner en om hur kul man hade i pojkrummet för 10 år sen. Dock så har jag inte haft möjlighet att köpa spelet då jag inte tänker lägga ut 700 spänn för ett spel jag inte ens skulle ta betalt för att spela.

Förhoppningsvis går de tillbaka till nutid eller kanske väcker upp de gamla krigen liksom Battlefield nu har gjort.
Citera
2016-12-10, 14:14
  #5
Medlem
Scarabeos avatar
Förmodligen massa pewpew-lasrar, tankeläsning, rymdskepp, zombiealiens, exoskelett alá Pacific Rim.

CoD är förlorat.. det stendog efter MW2 imo.
Citera
2016-12-10, 14:28
  #6
Medlem
DePumaTomtens avatar
Modern Warfare serien i all ära men tyckte att Black ops 1 & 2 hade ett betydligt större mer välskrivet djup i sin story som sedan hoppade fram 100 år till ingenting man kunde relatera i. Tycker de ska fortsatta storyn med "Mason" de var ett bra tema, Fadern i kalla kriget-vietnam & sedan sonen fortsätter i framtiden mot samma fiende som uppstod under faderns tid. Trodde en aftermatch skulle komma till 2an med nä, storyn i 3an var skit. Multiplayern i Bo2 var ganska skön, med nya vapen, banor o skarpare grafik hade de gått hem!
Citera
2016-12-12, 20:05
  #7
Medlem
JaredLetos avatar
Ryktas om att Sledgehammer kommer släppa nästa CoD i Vietnam-miljö. Så ingen mer space shit.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback