Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-10, 18:34
  #13
Avstängd
happyorganics avatar
Märker att flesta kan inget om Cannabis här inne. Väldigt få som känner till varför det är så viktigt
med CBD i stora mängder, annars blir man knäppskalle och börjar tro på saker som att en person är någon annan och liknande som sker här nu.

Jag låter denna bild förklara till er nu varför CBD är kungen, och THC bara en bråkdel av medicinen

https://www.royalqueenseeds.com/img/...cts_of_cbd.jpg

Ta en titt. Prova, kom sen tillbaka och tacka mig och den där medicgrow. Nej vi är inte samma person era okunniga töntar som tror det. Jävla losers, skaffa lite kunskap förfan. Sluta sprid vilseledande skitgrejjer om oss som är insatta i strains med värde förhelvete.

Vissa av er beter som pundare förfan.

Det här blev mitt sista inlägg här
Citera
2016-12-11, 06:30
  #14
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyorganic
Märker att flesta kan inget om Cannabis här inne. Väldigt få som känner till varför det är så viktigt
med CBD i stora mängder, annars blir man knäppskalle och börjar tro på saker som att en person är någon annan och liknande som sker här nu.

Jag låter denna bild förklara till er nu varför CBD är kungen, och THC bara en bråkdel av medicinen

https://www.royalqueenseeds.com/img/...cts_of_cbd.jpg

Ta en titt. Prova, kom sen tillbaka och tacka mig och den där medicgrow. Nej vi är inte samma person era okunniga töntar som tror det. Jävla losers, skaffa lite kunskap förfan. Sluta sprid vilseledande skitgrejjer om oss som är insatta i strains med värde förhelvete.

Vissa av er beter som pundare förfan.

Det här blev mitt sista inlägg här

Varför så arg? Du kan ju knappast säga att man blir knäpp om man röker röka med låg CBD & hög THC, det fattar väl vem som helst? Det är som att säg att - jag gillar dricka öl, alla som dricker sprit blir knäpp

Det är uppenbart att du är mediagrow eftersom du skriver "Prova, kom sen tillbaka och tacka mig och den där medicgrow" ... så genomskinligt
Citera
2016-12-11, 14:24
  #15
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyorganic
Märker att flesta kan inget om Cannabis här inne. Väldigt få som känner till varför det är så viktigt
med CBD i stora mängder, annars blir man knäppskalle och börjar tro på saker som att en person är någon annan och liknande som sker här nu.

Jag låter denna bild förklara till er nu varför CBD är kungen, och THC bara en bråkdel av medicinen

https://www.royalqueenseeds.com/img/...cts_of_cbd.jpg

Ta en titt. Prova, kom sen tillbaka och tacka mig och den där medicgrow. Nej vi är inte samma person era okunniga töntar som tror det. Jävla losers, skaffa lite kunskap förfan. Sluta sprid vilseledande skitgrejjer om oss som är insatta i strains med värde förhelvete.

Vissa av er beter som pundare förfan.

Det här blev mitt sista inlägg här
Sluta punda, ärthjärna!
Citera
2016-12-12, 19:38
  #16
Avstängd
happyorganics avatar
Man blir trött på falska anklagerser.

Om ni inte slutar med det så kommer jag inte skriva här mera.
Vi borde vara vänner.
Jag har inte pekat ut spesifikt någon.
Ni har lätt peka ut mig för andra även.

Ni är inga äkta. Ni är på andra sidan. STOP

Grön naturväxt. Ingen får bestämma mig över de
Citera
2016-12-13, 00:46
  #17
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Sluta punda, ärthjärna!

Vad är det med dig?
Citera
2016-12-13, 20:13
  #18
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Vad är det med dig?
Jag avskyr folk som tror att de kan allt,och att det de tror på är sanningen.
Citera
2016-12-13, 20:23
  #19
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Jag avskyr folk som tror att de kan allt,och att det de tror på är sanningen.
Ingen kan allt och om någon tror det så är dom trångsynt och naiv.
Citera
2016-12-13, 20:34
  #20
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluskjohan
Ingen kan allt och om någon tror det så är dom trångsynt och naiv.
Jävla flummare, jag ogillar det. Inte dej alltså. Men jag ska inte skriva mer här, meningen var bara att göra en liten instickare, men det blev fel.
__________________
Senast redigerad av Avva66 2016-12-13 kl. 20:37.
Citera
2016-12-13, 20:42
  #21
Avstängd
happyorganics avatar
Tjaba

Jag hade missat min medicinering då jag skrev om kunnande och okunnande. Sorry

Nu går vi vidare snälla, och nej, ingen kan allt, det finns över 4tusen olika strains.
Lycka till med hinna odla alla. Skulle inte gå ens även om man levde 2gånger.
Hitta rätt ratio näringar till olika strains med olika behov och allt annat som kommer till där.

Strains och odling, är ett jätte ämne.
ENORMT ÄMNE. Och jäkligt kul.

Låt oss diskutera och hjälpa varann, jag är inte här för att bråka.
Är här för att ge och ta.

Det är normalt det kan bli lite tjaffs ibland. Men man måste kunna släppa det, förlåta andra för misstag och gå vidare.

Man ska inte hata och bråka livet ut
Citera
2016-12-15, 23:59
  #22
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Jävla flummare, jag ogillar det. Inte dej alltså. Men jag ska inte skriva mer här, meningen var bara att göra en liten instickare, men det blev fel.

Det blev nog fel när du anklagade ts för att vara pundare ser inget fel med det han skrev, det stämmer att en stor del av de medicinska effekterna av cannabis kommer från just CBD. Därför är det viktigt att ha rimliga halter CBD i för att få de effekter som eftersträvas.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback