Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-02-17, 11:38
  #49
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Tro mig det går göra hur många som helst.
Det vi ser är som när dom klassade alla bra Rc benzo, kommer komma flera. Bara det kommer ta tid hitta nya.
Tur jag la en order till på Furanylfentanyl då ju.
Blir nog en till efter det.
Men njuter du av dessa fenta analoger? gå till läkare efter läkare och försök få oxy utskrivet istället!
Citera
2017-02-17, 11:50
  #50
Avstängd
Illuminati13s avatar
Har haft oxy utskrivet och kan få igen utan problem men dom tappar effekt direkt ju.
Tog en karta 40mg om dagen när det var som värst.
Sabbat ryggen samt axeln och har nu sub.
Tar en om dagen det hjälper mycket bättre än dom oxycontin. Kan jag ju fan fixa heroin för i princip samma sak. Nej dessa tar jag väldigt försiktigt vissa helger. Jag dricker inte eller nått annat så för mig är detta min avkoppling varannan helg typ. Ibland några helger på raken.
Citera
2017-02-17, 11:52
  #51
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Men njuter du av dessa fenta analoger? gå till läkare efter läkare och försök få oxy utskrivet istället!

Självklart jag njuter. Vad e vitsen annars. Om du tar oxy. Varför?? 👊🏻
Citera
2017-02-17, 12:08
  #52
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Självklart jag njuter. Vad e vitsen annars. Om du tar oxy. Varför?? 👊🏻
Hehe! Blir du inte crazy och grinig?
Citera
2017-02-17, 20:17
  #53
Medlem
Kingahzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Hehe! Blir du inte crazy och grinig?


Har inte blivit grinig sen jag tog tradolan, ingen annan opiat verkar få mig sådär aggressiv och konfrontativ som tradolan. Methoxyacetyl-f fick mig bara extremt mysig, mer intresserad av att behaga än att tjafsa faktiskt.
Citera
2017-02-17, 23:38
  #54
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingahz
Har inte blivit grinig sen jag tog tradolan, ingen annan opiat verkar få mig sådär aggressiv och konfrontativ som tradolan. Methoxyacetyl-f fick mig bara extremt mysig, mer intresserad av att behaga än att tjafsa faktiskt.
Asså jag är fett nära en överdos när jag mår som bäst på den där skiten. Varit inne på akuten för många gånger nu så tar det lugnt med fenta analogerna..
Citera
2017-02-18, 18:35
  #55
Medlem
Kingahzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Asså jag är fett nära en överdos när jag mår som bäst på den där skiten. Varit inne på akuten för många gånger nu så tar det lugnt med fenta analogerna..

Ja, jag har aldrig behövt åka in till akuten men har bekanta som gjort det, jag ville mest bara må bra bli av med klumpen i bröstet osv medans om man jagar de där nodd läget så är de ruskigt lätt att trilla över, låt t.ex. Aldrig någon att ligga ner för vad jag märkt är det när folk ligger och somnar det verkar vara som störst risk att man slutar andas. Givetvis kan det hända när man sitter upp och tillomed står upp, men jag kan inte låta folk ligga ner när dom tagit tunga opiater jag blir så jävla nojig då.
Citera
2017-02-19, 09:44
  #56
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingahz
Ja, jag har aldrig behövt åka in till akuten men har bekanta som gjort det, jag ville mest bara må bra bli av med klumpen i bröstet osv medans om man jagar de där nodd läget så är de ruskigt lätt att trilla över, låt t.ex. Aldrig någon att ligga ner för vad jag märkt är det när folk ligger och somnar det verkar vara som störst risk att man slutar andas. Givetvis kan det hända när man sitter upp och tillomed står upp, men jag kan inte låta folk ligga ner när dom tagit tunga opiater jag blir så jävla nojig då.
Jävlar vilka bra råd du kommer med här!
Själv sitter jag nu och försöker hitta sidan som säljer oxy kopior från USA men de är fan svåra att hitta!
Citera
2018-01-13, 08:01
  #57
Medlem
Visst har klassningsprocessen snabbats på ytterligare? Tycker det går allt snabbare mellan analogerna. Verkar som om Kina klassar snabbare också och att det blir svårare och svårare att få fram nya fentanyler. Hörde även något om att Kina även klassar prekursorer till fentanyler och därmed blir det svårare att tillverka nya.

Självfallet kommer det ändå att komma nya, men jag förutspår att fler och fler kineser kommer att börja scamma. Man kommer skicka dåliga fentanyler och felaktiga fentanyler. Det har alltid hänt, men det kommer bli än vanligare att man inte vet vad man får från Kina och att man lika gärna kan få narkotikaklassat som oklassat. Det kommer drabba de svenska shopparna som då riskerar att åka på grova narkotikabrott.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback