Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-06, 14:57
  #1
Medlem
Kyotos avatar
Vill bara rekommendera en serie jag hitta en natt efter att ha tittat på uppdrag granskning o bara ville slö titta på något. Hittade då en humor serie som heter Insiativet (Initiativet) gav det en chans efter att ha sett trailern och det är fan riktigt bra! Annorlunda och underhållande. Älskar han Poesi för fiskar-snubben (flera bra skådisar) och hela grejen känns skön. Finns fyra avsnitt ute och hittills har dom blivit bättre och bättre.

http://www.svtplay.se/insiativet

Kanske inte faller alla i smaken men hoppas någon kan gilla det iaf.
Tycker det är lite tråkigt när serier som ändå är kul blir lite undan gömda.
Citera
2016-12-06, 23:36
  #2
Medlem
Caparzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoto
Vill bara rekommendera en serie jag hitta en natt efter att ha tittat på uppdrag granskning o bara ville slö titta på något. Hittade då en humor serie som heter Insiativet (Initiativet) gav det en chans efter att ha sett trailern och det är fan riktigt bra! Annorlunda och underhållande. Älskar han Poesi för fiskar-snubben (flera bra skådisar) och hela grejen känns skön. Finns fyra avsnitt ute och hittills har dom blivit bättre och bättre.

http://www.svtplay.se/insiativet

Kanske inte faller alla i smaken men hoppas någon kan gilla det iaf.
Tycker det är lite tråkigt när serier som ändå är kul blir lite undan gömda.

Rekommenderas starkt. Det har stora likheter med The Office med den socialt något handikappade chefen som har en litet för maktkåt sidekick. Allt med dokumentärkänslan och chefens klumpighet samt deadpanhumorn är lik the office.
Citera
2016-12-07, 09:18
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoto
Vill bara rekommendera en serie jag hitta en natt efter att ha tittat på uppdrag granskning o bara ville slö titta på något. Hittade då en humor serie som heter Insiativet (Initiativet) gav det en chans efter att ha sett trailern och det är fan riktigt bra! Annorlunda och underhållande. Älskar han Poesi för fiskar-snubben (flera bra skådisar) och hela grejen känns skön. Finns fyra avsnitt ute och hittills har dom blivit bättre och bättre.

http://www.svtplay.se/insiativet

Kanske inte faller alla i smaken men hoppas någon kan gilla det iaf.
Tycker det är lite tråkigt när serier som ändå är kul blir lite undan gömda.

Ska kollas. Jag gillar ensemblen sedan tidigare produktioner. Oftast hamnar detta gänget på SVT Play men de gjorde ju även en del eget material för ett 10-tal år sedan?
Citera
2016-12-09, 13:26
  #4
Medlem
Kyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baktakt2015
Ska kollas. Jag gillar ensemblen sedan tidigare produktioner. Oftast hamnar detta gänget på SVT Play men de gjorde ju även en del eget material för ett 10-tal år sedan?

Jo men precis. serien är sjukt roligt. Kollade nyss på avsnitt 6 och det blir bara roligare och bättre för varje avsnitt känns det som.
Citera
2016-12-19, 00:42
  #5
Medlem
Kyotos avatar
Nu finns alla avsnitt ute. Hoppas verkligen att det blir en till säsong.
Citera
2016-12-19, 01:11
  #6
Medlem
Readyfreddies avatar
Bland det bästa av svensk nutidshumor men betyget blir ändå 1 av 5 möjliga. Bättre än 112 Aina som det är rätt likt, så det förtjänar väl att sändas på riktig tv.

Sonar var väl det enda roliga, annars var det beigt och meningslöst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback