Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-06, 14:08
  #1
Medlem
Ålder: 30
Vikt: 95kg
Längd: 180cm
Uppskattad BF%: Ingen aning magrutorna syns, men är inte i superfrom.
Medicinska problem: Inga

Styrkestats innan första kur , bänk, böj och mark: 105, 130, 200

Nuvarande styrkestats , bänk, böj och mark: 120, 170, 240

Har haft en del knäproblem som spökat, det är därför böjen släpar men har blivit klart bättre efter lite deca. Samma med axlarna samt att jag har usel bänkteknik vilket har lätt till att det blivit mycket hantelpressar.

Träningen har heller alldrig varit upplagd för att jaga några 1 rep max i styrka utan i förstahand för att bygga massa. Kör en rullande 5 split där vilodagar tas efter behov vilket resulterar i 5-7 pass i veckan.

Nuvarande kostupplägg: Ser till att få i mig minst 200g protein om dagen huvudsakligen från kyckling köttfärs och kvarg. Räknar inte kalorier förutom när jag dietar vilket jag inte gör nu. Kolhyderaterna kommer huvudsakligen från ris, pasta och havregryn. Försöker hålla fettet relativt lågt. Blir även 2 proteindrinkar om dagen en till frukost och en efter träningen. Samt 3-5 måltider.

Träningserfarenhet: 6år innan första kur, drygt 8 år nu.

Tidigare kurer: Test E 300mg e5d 10 veckor, Havoc 50mg ed 7 veckor och Havoc 60mg ed I 6 veckor.

Anledningen till att jag gick från injekt till orala var den psykoligskt jobbiga delen med att gömma preppandet för frugan. Havoc är en design steroid som är laglig i England så det var inga problem att övertala henne om att det var ok trots att skiten är klart mycket giftigare än testo. Efter jag klivit av mina två havoc kurer så fick jag tillslut tillbaka tillräcklig storlekt på kulorna för att säga till frugan att jag skulle kliva på för life. Hon accepterade det efter en massa gnäll och tjorv. Så dealen är att jag gömmer mina grejor och pratar inte med henne om det. Så på detta sätt kan hon helt enkelt ignorera vad jag pyssllar med. Även om hon tog chansen och frågade om jag inte skulle låna hennes BH när gynon började synas, skadeglädjen var på topp.

Nuvarande kur: 750mg testo C e7d Pro-oil 2,5mg letro ed Alpha pharma och 20mg nolva ed Osaka hormone.

Kuren började i maj och har inga planer på att kliva av någonsin.

Preparat som tidigare använts under kuren är. Mast E Generic. Test E Generic och Superman lab, Deca Genesis och Havoc.

Målet var egentligen att ligga på deca fram tills i mars men åkte på rätt kraftig gyno trots att jag käkade adex, så var tvungen att kliva av decan för att behandla. Nu 20 dagar in på letro och nolva så syns iaf inte gynon längre. Knölen går inte längre att känna på ena tutten och är iaf halverad på den andra. Så det värkar iaf som jag kommer slippa lägga 40k på en operation.

Märker inte av några speciellt jobbiga bieffekter på letro. Får lite ledvärk och dålig sexlust men humöret är fortfarande relativt gott. Klarar iaf av att sätta på frugan var tredje dag eller så.

Gillade decan skarpt han bara ligga på i några månader på 500mg e7d men fick riktigt bra volym och styrkeökningar under den tiden. I somras vägde jag 85kg med riktigt bra form och nu har jag plussat 10kg utan att tappa rutorna även om det är uppenbart att det är en hel del fett och vätska jag gått upp.

Jag har varit riktigt usel på hälsokontroller. Genomförde en före första kuren där jag fick veta att allt var ok. Är blodgivare så får ju iaf veta ifall något skulle vara fel på blodvärdena. Men borde ta mig i kragen och göra en ny hälsokontroll. Men har förbannat långt till närmaste werlabs.

Fortsatta mål med kuren är att lean bulka fram tills i mars, detta på testo med 2 blaster på oxar under nästa år. Kommer även slänga in deca igen ifall gynon skulle lägga sig helt, men kommer köra letro som ai i sådana fall. Blir cruise och diet under april och maj för att kliva på mast p och tren a och köra det under juni och juli.

Har hittills enbart upplevt gyno som sidoeffekt, blodtrycket har varit helt normalt inga finnar humörsvängningar eller håravfall. Men har hört att lakterande tuttar är sexigt.
Citera
2016-12-06, 20:16
  #2
Medlem
Exodus78s avatar
Hej!

Kul med en rapport från dig! Välformulerat och genomtänkt första inlägg bådar gott =)

Intressant deal du har med frugan. Min fru vet allt men hatar att jag kör. Jag försöker nu att inte diskutera det med henne och tar sprutorna ofta när hon inte här hemma - för att lindra hennes oro.

Nåväl - ser fram emot att följa din kur!

Mvh Exo
Citera
2016-12-07, 10:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Hej!

Kul med en rapport från dig! Välformulerat och genomtänkt första inlägg bådar gott =)

Intressant deal du har med frugan. Min fru vet allt men hatar att jag kör. Jag försöker nu att inte diskutera det med henne och tar sprutorna ofta när hon inte här hemma - för att lindra hennes oro.

Nåväl - ser fram emot att följa din kur!

Mvh Exo

Tack för den positiva kritiken.

Tänkte att det kunde vara av intresse vilka doser och kombinationer jag legat på och inte bara vilka prepp.

Testo E 250mg Mast E 400mg e5d

Testo E 500mg e5d

Testo C 250mg Deca 500mg e7d

Testo C 500mg e7d Havoc 30mg ed

Testo C 750mg e7d.

Som ni ser är det hyffsat moderata doser och har hela tiden hållet mig under grammet per vecka.
.
Citera
2016-12-14, 15:10
  #4
Medlem
Gyno
Gjorde idag slut på min första ask Letro vilket innebär att jag legat på 2.5mg ed i 30 dagar nu. Det mest negativa med detta är ledvärken och att de gamla skadorna börjar komma tillbaka. Detta är särskilt påtagligt för vänster handled och höger axel. Som tur är så värkar knäna fortfarande hålla ihop hyfsat.

Det positiva är att gynon i vänster bröst sedan en tid har varit helt botad medan pingisbollen i höger bröst numera kollapsat till en storlek av en ärta. Så det är helt klart värt att kriga på med letron.

Träning
Träningen går långsamt framåt ökar lite i isolationsövningarna men inte alls i samma tempo som under tiden jag låg på decan. Jag tar det försiktigt i basövningarna då jag känner att skaderisken är tämligen överhängande.

AAS
Överväger kraftigt att lägga till EQ för ledernas skull. Vet inte hur bra det skulle hjälpa mot ledvärk som kommer av lågt östrogen men logiken säger att det iaf inte kan bli sämre.

Är väldigt ovillig att hoppa på deca igen innan gynon är helt borta och det känns som det kan ta sin tid. Sedan planerar jag en 25 dagars blast på oxar i januari och vill inte bli hindrad i träningen av knackiga leder så hoppas att EQ kan hjälpa där med. Planerad dos på EQ är 600mg e7d med front på 1200mg första två sticken.

Kost
Lite osunt leverne under helgen gjorde att vågen kröp upp mot 98kg och på den vikten börjar magrutorna bli suddiga så det är uppenbart att jag behöver sänka kaloriintaget en aning, vilket inte är det lättaste när julen står för dörren men vill ogärna passera 100 sträcket innan julborden dukas fram på riktigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback