Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-06, 21:56
Medlem
A-Good-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dembotronen-2.0
Biden hålla tal - ja det lär ju bli ytterligare ett sammelsurium av svammel
Nu när Harris förlorat är det lugnt igen att låta Biden svamla på, han kan inte göra så mkt mer skada nu. Men jag tror inte vi kommer få se så många fler framträdanden av honom under den tid han har kvar i Vita huset. Verkar som man gett honom en mer tillbakadragen roll från det jag läst. Sen det uppmärksammade talet där han kallade Trumpanhängare för skräp har hans kalender varit ganska tom läste jag.
Citera
2024-11-06, 22:05
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Good-Man
Nu när Harris förlorat är det lugnt igen att låta Biden svamla på, han kan inte göra så mkt mer skada nu. Men jag tror inte vi kommer få se så många fler framträdanden av honom under den tid han har kvar i Vita huset. Verkar som man gett honom en mer tillbakadragen roll från det jag läst. Sen det uppmärksammade talet där han kallade Trumpanhängare för skräp har hans kalender varit ganska tom läste jag.

Tror Biden varit en stor Trump-supporter sedan kuppen.
Först gav han Kamala sid stöd att övertaga ämbetet, vilket omöjligjorde alla andra val av kandidat.
Sedan kommentarerna efter det, "Gabage"
Citera
2024-11-06, 22:07
Medlem
A-Good-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Tror Biden varit en stor Trump-supporter sedan kuppen.
Först gav han Kamala sid stöd att övertaga ämbetet, vilket omöjligjorde alla andra val av kandidat.
Sedan kommentarerna efter det, "Gabage"
Vem vet? Kanske hans hämnd för att de tvingade honom avbryta sin kandidatur.
Citera
2024-11-06, 22:09
Medlem
Citat:

En sista cirkusföreställning från clownen Biden gör ju inte ont.
Citera
2024-11-06, 22:16
Medlem
SamuraiBennys avatar
Citat:
Ja, eller så blir han sådär härligt dement-arg så han kallar Amerikanska väljarna för än värre saker än skräp och att han vill mer än bara misshandla Trump.
Citera
2024-11-07, 00:27
Medlem
Citat:
What America saw today was the Kamala Harris I know and deeply admire.

She’s been a tremendous partner and public servant full of integrity, courage, and character.

Under extraordinary circumstances, she stepped up and led a historic campaign that embodied what’s possible when guided by a strong moral compass and a clear vision for a nation that is more free, more just, and full of more opportunities for all Americans.

As I’ve said before, selecting Kamala was the very first decision I made when I became the nominee for president in 2020. It was the best decision I made. Her story represents the best of America’s story.*And as she made clear today, I have no doubt that she’ll continue writing that story.

She will continue the fight with purpose, determination, and joy. She will continue to be a champion for all Americans. Above all, she will continue to be a leader our children will look up to for generations to come as she puts her stamp on America’s future.

Att välja Kamala som VP-kandidat var tydligen det bästa beslut Biden tagit i sitt liv. Det säger en hel del om hans förmåga till beslutsfattande.
Citera
2024-11-07, 01:35
Medlem
LadyMcJill-Phds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
Att välja Kamala som VP-kandidat var tydligen det bästa beslut Biden tagit i sitt liv. Det säger en hel del om hans förmåga till beslutsfattande.
Biden ville egentligen välja Cory Booker till vp har jag sett hävdas. En korkad senator som dock intellektuellt sett är jämnbördig med eller kanske t o m något smartare än pedofil-Joe. Men Pelosi pressade honom att välja en svart kvinna. Biden valde då som en politisk livförsäkring den absolut dummaste och lataste sådana han kunde hitta: Kamala. Biden räknade med att genom detta drag skulle hans eget parti aldrig nåfonsin få för sig att avsätta honom ens ifall hans korruptionsskandaler eller seniliteten han redan diagnosticerats för skulle försvåras. Planen höll fram till juli i år när det demokratiska partiet äntligen kom till insikten att oavsett hur dålig Kamala än är så hade Biden blivit ett sänke för hela partiet.
Citera
2024-11-07, 13:10
Medlem
Jag hoppas Joe Biden avgår och Kamala blir nr 47.

En massa merch Trump kränger blir då värdelös. Och USA får en kvinna som president.
Citera
2024-11-07, 16:21
Medlem
explorerss avatar
Kl: 17 håller 81-årige Joe Biden tal till nationen.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/s...6f4b971bed0cb8
Citat:
Det blir första gången 81-årige Biden uttalar sig offentligt, framför kameror och direktsänt, efter Donald Trumps seger i presidentvalet.
Citera
2024-11-07, 17:00
Medlem
Hygrotorks avatar
Tror ni han kommer säga:

- Look
- Here's the deal
- Fact of the matter is...
- Anyways...*zonar bort*
Citera
2024-11-07, 17:14
Medlem
Hygrotorks avatar
Tiden skjuts upp hela tiden, har gubben dött?
Citera
2024-11-07, 17:18
Medlem
bridgeblandnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hygrotork
Tiden skjuts upp hela tiden, har gubben dött?
Har nog glömt bort att han ska hålla tal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in