Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-05, 19:45
  #1
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Är det fel på min webbläsare eller går det enbart att radera 25 meddelanden åt gången?

Hade varit trevligt om man kunde åtminstone välja hur många pm man vill visa typ 25-100 så det fanns möjlighet att radera lite snabbare.
Citera
2016-12-05, 20:47
  #2
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Är det fel på min webbläsare eller går det enbart att radera 25 meddelanden åt gången?

Hade varit trevligt om man kunde åtminstone välja hur många pm man vill visa typ 25-100 så det fanns möjlighet att radera lite snabbare.
Om du klickar i kryssrutan till höger i översta raden, där det står hur många meddelanden just den mappen innehåller så markeras väl alla i mappen?
Citera
2016-12-05, 21:52
  #3
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon

Om du klickar i kryssrutan till höger i översta raden, där det står hur många meddelanden just den mappen innehåller så markeras väl alla i mappen?

Ja precis eller den markerar alla på sidan och det är max 25 st så när jag trycker radera så fylls det på med ytterligare 25 tills man tömt hela inkorgen.
Citera
2016-12-06, 18:02
  #4
Medlem
Crossmacks avatar
I kontrollpanelen så kan du välja att tömma hela mappar med ett klick.
Citera
2016-12-08, 17:31
  #5
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crossmack
I kontrollpanelen så kan du välja att tömma hela mappar med ett klick.

Snyggt tusen tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback