Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-03-04, 13:03
  #61
Medlem
Mår fortfarande helt ok, inbillar mig dock ha stangerat styrkemässigt.
Dock så har jag nu börjat med ett Dietschema för att bli av med fläsket, ligger dock fortfarande.
Ont som fasiken i en armbåge så jag kör tillfälligt lite lättare.
Upplever mig som MYCKET starkare än före kur, dock så tycker jag inte att jag har växt så där jättemycket. Trots att man skött maten.
Citera
2017-03-08, 08:52
  #62
Medlem
Nä.... nu blir det operation nedtrappning och går på att förlora en del överflödigt.
Svårt att säga om man lagt på sig eller inte då man är dålig på att använda kameran.
Kan dock säga så här att detta var första gången jag kört UG-Prepp och jo dom har långt ifrån samma fina prestanda som Apotekssteroider har, synd att det är svårt att få tag på riktiga grejor i dag.
Varför jag beslutar mig för att trappa ned... Jo, får sån jävulsk pip utav Decan i från CS-shop och nu dessutom feber.
Jo, jag kan sticka (Sjuksköterska) och hygienen har skötts klockrent. Så vad är det för skit ni blandar i preppen???
Nu lägger jag ner Decan och avslutar med ett par veckor på bara Testot- och jag tror det var sista gången jag körde på UG-prepp, vilket skit!!
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback