Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-04, 15:12
  #1
Avstängd
Tänkte köpa ett par hörlurar till ps4 men det finns bara en hörlurs ingång på kontrollen det finns ingen på konsolen! Är det lätt att konfigurera trådlösa hörlurar till ps4?

Vilka ska man köpa?
Citera
2016-12-04, 15:23
  #2
Medlem
Lajtels avatar
Varför inte koppla in hörlurarna i kontrollen och sen ställa in det så att allt ljud går via dom?
Citera
2016-12-04, 15:24
  #3
Medlem
shouldbetrusteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Tänkte köpa ett par hörlurar till ps4 men det finns bara en hörlurs ingång på kontrollen det finns ingen på konsolen! Är det lätt att konfigurera trådlösa hörlurar till ps4?

Vilka ska man köpa?


(Inställningar) > [Enheter] > [Bluetooth-enheter] för att söka automatiskt efter Bluetooth®-enheter i närheten. Parade enheter och Bluetooth®-enheter som har hittats visas.

Tror jag det är
Citera
2016-12-04, 16:31
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lajtel
Varför inte koppla in hörlurarna i kontrollen och sen ställa in det så att allt ljud går via dom?
Hur gör man det?

Tänkte köpa ps4 gold hörlurar är dem bra?
Citera
2016-12-04, 16:32
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av shouldbetrusted
(Inställningar) > [Enheter] > [Bluetooth-enheter] för att söka automatiskt efter Bluetooth®-enheter i närheten. Parade enheter och Bluetooth®-enheter som har hittats visas.

Tror jag det är
Har du några förslag på några?
Citera
2016-12-04, 16:36
  #6
Medlem
shouldbetrusteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Har du några förslag på några?


Tyvärr inte. Kör på dom medskickade. Är inte så "kräsen"
Citera
2016-12-04, 16:55
  #7
Medlem
Om du inte måste ha hörlurarna kopplade till kontrollen så kan du köpa lurar med usb o plugga in i portarna fram på ps4
Citera
2016-12-04, 17:10
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av shouldbetrusted
Tyvärr inte. Kör på dom medskickade. Är inte så "kräsen"
Dem medskickade är ju för chat och jag gillar inte playstations 4 handkontroll ljud!

Är inte häller kräsen jag vill inte ha surround ljud som man vänder på huvudet varje gång man hör en smäll!
Citera
2016-12-04, 17:14
  #9
Medlem
shouldbetrusteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Dem medskickade är ju för chat och jag gillar inte playstations 4 handkontroll ljud!

Är inte häller kräsen jag vill inte ha surround ljud som man vänder på huvudet varje gång man hör en smäll!

Har haft dom till GTA V för ljudet som kommer från kontrollen (telefonsamtal etc), har ingen annan erfarenhet av dom.

GOLD-hörlurarna verkar ha fått bra recensioner över lag. Verkar vara ett prisvärt köp.
Citera
2016-12-04, 17:44
  #10
Medlem
BlackIncs avatar
Jag kör med Gold headsetet.

För mig funkar dom helt perfekt. Jag kör inte med det virtuella 7.1-ljudet utan bara 2.0

Billiga, trådlösa och sjukt bra batteritid.

Köp! Du kommer inte ångra dig. Om du nu inte bara måste ha surroundljud i lurarna.
Citera
2016-12-04, 19:18
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av shouldbetrusted
Har haft dom till GTA V för ljudet som kommer från kontrollen (telefonsamtal etc), har ingen annan erfarenhet av dom.

GOLD-hörlurarna verkar ha fått bra recensioner över lag. Verkar vara ett prisvärt köp.
Jag hittade inställningen på Ps4 så inget mer störande för grannar! Tror turtle är bätre än gold!
Citera
2016-12-04, 19:22
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BlackInc
Jag kör med Gold headsetet.

För mig funkar dom helt perfekt. Jag kör inte med det virtuella 7.1-ljudet utan bara 2.0

Billiga, trådlösa och sjukt bra batteritid.

Köp! Du kommer inte ångra dig. Om du nu inte bara måste ha surroundljud i lurarna.
Dem är väl inte så hålbara? Behöver ingen mikrofon så kanske köpa stereo hörlurar inte wireless skit man Behöver ladda!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback