Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-04, 20:14
  #481
Medlem
potassios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojkekorv
Vad är det här för dumheter? Vore det inte så att jag är en behärskad karl utan stora känslosvall så hade jag blivit förbannad. Inte äta sötsaker? Det är ju så in i tusan så gott med snask och karameller. Det är sanningslöst vilken fräck attityd ni kommer med, och så sitter ni och dunkar varandra i ryggen för dessa barnsliga dumheter. Jag tror nog inte att ni allihopa är en drös med tjocksmockar, vilket isåfall skulle ge en viss ursäkt till detta trams. Men jag antar att ni säkerligen är kvinnor hela bunten endast fruntimmer skulle komma på sådan sak och göra det till en viktig grej. Se till exempel på fenomenet kattutställningar där är det bara kvinnor & möjligtvis någon stackars karl som blivit dit tvingad av sin fru. Det här är samma sorts dumhet.

Vad är det för fel på till exempel en kanelbulle eller en semla till kaffet, fast ni är säkert en bunt med tedrickare i och för sig?

Sluta upp nu med dessa exter och börja leva!!

Varför håller ni på såhär?

För mig handlar det mest om att ändra mitt beteende lite när det kommer till snax och godis, tidigare kunde man äta flera påsar chips i veckan och flera liter cola varje dag, hoppas det ändras efter utmaningen... har även gått ner nästan 20kg pga denna utmaning
Citera
2017-12-06, 02:01
  #482
Medlem
Tänkte jag skulle passa på att stämma av för December månad, jag har en nyhet som kan komma att "chocka" några (jag vart chockad) men detta avslöjar jag när denna utmaning är avklarad.
Citera
2017-12-13, 09:00
  #483
Medlem
potassios avatar
Var försiktiga idag när det serveras lussekatter och pepparkakor på jobbet! Vore surt att falla så sent
Citera
2017-12-31, 05:06
  #484
Medlem
Panzarphungens avatar
19 timmar kvar på året, och fortfarande sockerfri, vore ju surt att trilla dit nu...

Blir det någon fortsättning nästa år?

Gott slut osv, på er alla!
Citera
2017-12-31, 09:06
  #485
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzarphungen
19 timmar kvar på året, och fortfarande sockerfri, vore ju surt att trilla dit nu...

Blir det någon fortsättning nästa år?

Gott slut osv, på er alla!

Om det blir en fortsättning 2018 så hänger jag på!
Citera
2018-01-01, 12:54
  #486
Medlem
Panzarphungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxKurre
Tänkte jag skulle passa på att stämma av för December månad, jag har en nyhet som kan komma att "chocka" några (jag vart chockad) men detta avslöjar jag när denna utmaning är avklarad.

Väntar med spänning på "bomben"...
Citera
2018-01-01, 13:25
  #487
Medlem
potassios avatar
Hepp, då var det avklarat... Känns nästan lite tomt nu när man inte har en sån challenge längre
Citera
2018-01-02, 00:26
  #488
Medlem
Alright, 2017 avklarad, "bomben" är att jag numera varken tycker om socker eller kan äta det, får jag i mig för mycket socker direkt så blir det antingen migrän, kass mage eller något annat jävelskap, jag kan med andra ord inte äta socker längre
Citera
2018-01-02, 07:03
  #489
Medlem
Panzarphungens avatar
Mycket möjligt att det är så, har undvikit allt med socker i möjligaste mån, blev glad som satans nu inför julen; då jag upptäckte att det finns både glögg och risgrynsgröt utan tillsatt socker, att köpa.
Citera
2018-01-14, 12:00
  #490
Medlem
Havregrynsgrots avatar
Grattis till de fåtal som var kvar och stod pall hela förra året! Starkt av er!

Härligt med en viktnedgång på hela 20 kg dessutom Potassio. Där kan du vara rätt så stolt över dig själv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback