Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-03-17, 19:47
  #37
Medlem
Det är väldigt avtändande men det är en smak sak
Citera
2017-03-17, 21:39
  #38
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Heh, inte förrän nu insåg jag att jag har en mild form av kölbröst. Jag har alltid undrat varför jag har den form på bröstkorgen jag har men nu fick jag svar på det. Tack, TS
Citera
2018-03-29, 17:28
  #39
Medlem
hrwdtjs avatar
Kan tjejer ha trattbröst?
Citera
2018-05-28, 20:19
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hrwdtj
Kan tjejer ha trattbröst?
Ja det kan dem, men det är mycket mer ovanligt än hos killar. Båda kön opereras med samma operation, Nuss operation.
Citera
2018-05-28, 20:25
  #41
Medlem
DaChiefs avatar
Tror inte kvinnor finner det så attraktivt. I alla fall de som värderar en manskropp högt. Gynobröst tillsammans med en outvecklad fysik är ett tecken på fysisk svaghet.
Citera
2018-06-05, 21:21
  #42
Medlem
Jag har varit ihop med en kille som hade trattbröst. Inte fan var det avtändande! Sexet var kanon, vi hade kemi. Det räknas mer än bara det fysiska, det som inte är "perfekt".
Citera
2018-06-24, 18:53
  #43
Medlem
Herregud, insåg just att mannen jag senast knullade har trattbröst. Det var inget jag tänkte på som något negativt, men jag reflekterade kort på att han såg lite annorlunda ut, men tänkte bara mest "jaha, så här ser han ut". Men jag tyckte att han var het som fan. Han hade en vältränad bröstkorg, så det syns kanske inte lika mycket då. Men vi hade världens bästa sex och jag skulle gärna ha sex med honom varje dag för resten av mitt liv, samt skulle älska att gå med honom på stranden. Hans utseende, på alla sätt, gjorde mig bara kåt. Kan tillägga att jag själv är rätt attraktiv, så inte så att jag behöver "sänka mig".

Det jag vill säga är att det inte har någon jävla betydelse.
Citera
2019-06-21, 16:53
  #44
Medlem
Prayuths avatar
Jag har trattbröst vilket påverkat mitt självförtroende väldigt negativt. Jag var på väg att bli överviktig under en period vilket gjorde att min kroppsform såg extremt konstig ut när jag hade tröjor eller skjortor som satt åt lite grann. Efter jag börjat äta regelbundet och skippat sockret är jag nu relativt nöjd med min vikt. Det som förstör allting för mig är mitt trattbröst.
Citera
2019-06-26, 12:00
  #45
Medlem
Till alla trattbröstisar: sluta med mjölkprodukter.

Ha en bra dag!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback