Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-13, 10:49
  #757
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...ssning-mot-bil
Citera
2016-12-13, 18:43
  #758
Medlem
Ny skjutning nära ett skogsparti i Tensta.
Citera
2016-12-13, 18:57
  #759
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Nja. 19 åringen skulle de förhandla med innan det slog slint på mördaren. Det var inga konflikter emellan konstellationerna.
Exakt, det var ingen konflikt, det var ju det jag sa, alltså öppet mål för den som ev vill dra vapen. Ändå hann han springa en bit och dog inte omgående.

Citat:
16 åringen fångades när han inte hann springa iväg, 2 från 16 åringens konstellation hann springa iväg, man kan se det på övervakningsbilderna från macken.
16-åringens konstellation? Vad menar du? Är de andra per automatik med i en konstellation, kan de inte ha varit ex vänner till offret, eller vad grundar du ditt uttalande på?

Citat:
19åringens konstellation gjorde ett gediget spaningsarbete.
På vilket sätt, eller kan det vara så att du tror 16-åringen klippte 19_åringen bara för att det var 16-åringen som dog efter honom? är det så du kommer fram till det?

Citat:
Ingen hade tänkt att 16-åringes konstellation hade bollar att komma tillbaka till Rinkeby

Du är mycket för ordet konstellationer. Vilken grupp hörde 16-åringen till som hadre blivit träffqade i skallen, förutom han själv?

Citat:
Så det måste ha varit ett insidejobb.
Hur menar du då?


Citat:
Sedan kan du inte jämföra alla konflikter i GBG med bara den här. Det begås trots allt flest mord i Sverige på det där fältet
Jämförde beväpnade somalier och hur olika de kan te sig. Inget annat.
Citera
2016-12-14, 14:26
  #760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Exakt, det var ingen konflikt, det var ju det jag sa, alltså öppet mål för den som ev vill dra vapen. Ändå hann han springa en bit och dog inte omgående.


16-åringens konstellation? Vad menar du? Är de andra per automatik med i en konstellation, kan de inte ha varit ex vänner till offret, eller vad grundar du ditt uttalande på?


På vilket sätt, eller kan det vara så att du tror 16-åringen klippte 19_åringen bara för att det var 16-åringen som dog efter honom? är det så du kommer fram till det?



Du är mycket för ordet konstellationer. Vilken grupp hörde 16-åringen till som hadre blivit träffqade i skallen, förutom han själv?


Hur menar du då?



Jämförde beväpnade somalier och hur olika de kan te sig. Inget annat.

Kan inte avslöja i djupare detalj för då blir det för uppenbart. Dock så nämnde jag att det ska vara folk inblandade i konflikten som är från en annan stad och i går sköts en malmöit. Så nog är mina "antagande" någorlunda korrekta.
Citera
2016-12-14, 17:04
  #761
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Kan inte avslöja i djupare detalj för då blir det för uppenbart. Dock så nämnde jag att det ska vara folk inblandade i konflikten som är från en annan stad och i går sköts en malmöit. Så nog är mina "antagande" någorlunda korrekta.

Det skjuts blattar nästan varje vecka i Malmö så dina "antaganden" ska vi nog ta med stor försiktighet.
Citera
2016-12-14, 17:07
  #762
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Det skjuts blattar nästan varje vecka i Malmö så dina "antaganden" ska vi nog ta med stor försiktighet.
Han sköts i Tensta så det kan ha samband.
Citera
2016-12-14, 17:14
  #763
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukrosso
Han sköts i Tensta så det kan ha samband.

Aj fan! Så han som sköts i Tensta var från Malmö. Då ökar genast sannolikheten ja. Jag trodde att kollega Dinmamma001 syftade på en skjutning i Malmö men då trodde jag alltså fel. Typiskt.
Citera
2016-12-14, 17:18
  #764
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Aj fan! Så han som sköts i Tensta var från Malmö. Då ökar genast sannolikheten ja. Jag trodde att kollega Dinmamma001 syftade på en skjutning i Malmö men då trodde jag alltså fel. Typiskt.

http://www.sydsvenskan.se/2016-12-14...varligt-skadad
Citera
2016-12-15, 00:32
  #765
Medlem
Han som sköts och skadades svårt från Malmö är från Seved och grabbarna därifrån är inblandade och bland de skjutna i de flesta av Malmös många gängmord
Citera
2016-12-15, 07:29
  #766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Han som sköts och skadades svårt från Malmö är från Seved och grabbarna därifrån är inblandade och bland de skjutna i de flesta av Malmös många gängmord

Seved är det ena sidan av albangängen som härjar i Malmö? Så det här är alltså ett gruff mellan 2 kriminella gäng där ett är från Tensta/Rinkeby och det andra från Malmö?

Kan någon berätta etnicitet på BO i det senaste mordet i skogen i Tensta? Är han också att anse som GM i dubbelmordet på cafe Mynta?
__________________
Senast redigerad av d1nformator666 2016-12-15 kl. 07:32.
Citera
2016-12-15, 08:00
  #767
Medlem
Oj här var det raka puckar från en som vet vad som hänt och vem som gjort det

http://www.aftonbladet.se/debatt/a/0...lev-vi-fiender
Citat:
Ni har redan information om att de som begått dess fruktansvärda brottet fortfarande är kvar i Järva. Varför gör ni ingenting åt saken, det vill jag gärna veta.
De onda krafterna, som är så få i vårt område, vill visa oss andra att man kan begå dessa brutal mord – men ändå kan vara kvar hos oss.
Poliser, ni är här för att ge oss trygghet och gripa människor som begår brott, men just nu lever ni inte upp till detta.

Ja varför gör Polisen inte sitt jobb?
Citera
2016-12-15, 08:42
  #768
Medlem
Vilka är dom anhållna?
M*rhawi är fortfarande hjärnan bakom slakten?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback