Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-22, 19:28
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nja. Det är kanske den säsong som är mest populär bland homosar och transor, men mest känd tvivlar jag starkt på.

Sluta tvivla. Jag har ju berättat för dig att det är så. ☺
Citera
2017-05-22, 21:07
  #374
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linosa
Sluta tvivla. Jag har ju berättat för dig att det är så. ☺

Tyvärr så tar jag inte dig på ditt ord bara sådär.
Citera
2017-05-22, 21:36
  #375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Tyvärr så tar jag inte dig på ditt ord bara sådär.

Gjorde en snabb undersökning för din skull. Ställningen just nu:
Säsong 1 - 22 röster
Säsong 2 - 48 röster
Säsong 3 - 165 röster
__________________
Senast redigerad av Linosa 2017-05-22 kl. 22:12.
Citera
2017-05-22, 22:13
  #376
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linosa
Gjorde en snabb undersökning för din skull. Ställningen just nu:
Säsong 1 - 22 röster
Säsong 2 - 48 röster
Säsong 3 - 165 röster

Undersökning var? En privatgjord, icke-publicerad undersökning säger inte så mycket.
Citera
2017-05-22, 22:28
  #377
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Undersökning var? En privatgjord, icke-publicerad undersökning säger inte så mycket.
Hemma hos mina transvänner.

Nej i en Skam-grupp på Facebook med blandade nationaliteter. Jag kan göra en likadan i en norsk, en dansk och en svensk också om du vill?
Citera
2017-05-22, 22:50
  #378
Medlem
Vanliga muslimska kvinnor har inte slöja på sig hemma med familjen vilket Sana har i serien.
Att vi skulle få se skådespelerskan utan slöja i serien finns inte.
Citera
2017-05-23, 06:12
  #379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOMOONRIVER
Vanliga muslimska kvinnor har inte slöja på sig hemma med familjen vilket Sana har i serien.
Att vi skulle få se skådespelerskan utan slöja i serien finns inte.

Iman som spelar Sana är själv troende muslim, så det är ju därför.
Citera
2017-05-23, 07:39
  #380
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linosa
Iman som spelar Sana är själv troende muslim, så det är ju därför.

nähä det hade jag ingen aning om.
Citera
2017-05-23, 10:34
  #381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOMOONRIVER
Vanliga muslimska kvinnor har inte slöja på sig hemma med familjen vilket Sana har i serien.
Att vi skulle få se skådespelerskan utan slöja i serien finns inte.

En gång när mamman tar av sig sin slöja frågar hon ju Sana varför hon har sin på, om Elias kompisar är hemma och hon ger som svar att man inte kan veta när de oväntat dyker upp, vilket jag ändå tycker funkar rätt bra. Köper det helt som förklaring.
Citera
2017-05-25, 22:34
  #382
Medlem
Glorkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOMOONRIVER
Vanliga muslimska kvinnor har inte slöja på sig hemma med familjen vilket Sana har i serien.
Att vi skulle få se skådespelerskan utan slöja i serien finns inte.

Alltså.... tar ni till er hur sjukt detta är? Hon är alltså skådis, hon har väl tänkt sig en karriär inom detta. Och hon kommer då - på grund av lite sagor - att behöva vara klädd EXAKT likadan i alla produktioner hon är med i, i hela sin karriär. Det är som om Micke Persbrandt vore tvungen att ha toppluva och solglasögon i varje film och tv-serie han gjort. Skulle bli rätt svårt att bli en stor skådis då.... blir lite svårt att spela nåt annat än en enda stereotyp.
Citera
2017-05-25, 23:20
  #383
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas
Alltså.... tar ni till er hur sjukt detta är? Hon är alltså skådis, hon har väl tänkt sig en karriär inom detta. Och hon kommer då - på grund av lite sagor - att behöva vara klädd EXAKT likadan i alla produktioner hon är med i, i hela sin karriär. Det är som om Micke Persbrandt vore tvungen att ha toppluva och solglasögon i varje film och tv-serie han gjort. Skulle bli rätt svårt att bli en stor skådis då.... blir lite svårt att spela nåt annat än en enda stereotyp.

Det är väl hennes problem och inte ditt?
Citera
2017-05-27, 18:25
  #384
Medlem
Knasibass avatar
Senaste avsnittet var så tråkigt att klockorna stannade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback