Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-02, 18:41
  #1
Medlem
Hej. Jag träffade en tjej för ca ett år sedan som var lite väl entusiastisk när hon gick ner på mig. Hon tog i med tänderna rätt rejält av misstag så jag fick ett "sår" på ollonet.

Det var rött ca en halv CM precis där ollonet slutar vid förhuden.

Saken är den att det har gått ett år nu, det har delvis försvunnit just där men blivit rödare bredvid precis som att det spridit sig.

Det gör inte ont överhuvudtaget, det är mer att jag stör mig på det och tänker på det. Det är rödflammigt.

Vad jag tror är att det inte riktigt hunnit läka då det alltid är friktion.. Jag menar om man onanerar osv. Även samlag.

Jag har smörjt med Någon apoteks salva och även använt mig av vanlig olja,, men det har inte hjälpt. Så min fråga är är det något allvarligt?

Har någon haft något liknande , i så fall vad gjorde ni för att bli av med det?

Hjälp, vad ska jag göra?
Citera
2016-12-02, 19:51
  #2
Avstängd
Råkade ut för samma sak. I mitt fall visade det sig vara att "avhuggna" blodkärl vuxit ihop igen kors och tvärs. Hade inga symtom det första året förutom en rodnad. Efter 2år började smärtorna och till slut var jag tvungen att uppsöka läkare. Fick höra att jag borde kommit direkt då det hade gjort behandlingstiden kort till skillnad från nu när operation med lång läketid är ofrånkomlig.

Så mitt råd är att uppsöka läkare snarast...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback