Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-10, 09:27
  #193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Han fick inte bara en chans, säsong 2 har börjat nu

Alltså han både ser sympatisk ut och låter så sympatisk. Jag har iofs tyckt att han låtit varm och sympatisk innan när han var med i intervjuer osv.

Tycker det är bra avsnitt och intervjuer och emellanåt lite fakta inslag om politikern som blir intervjuad.

Mycket bättre än boken han skrev.
Programmet är kvar, Reinfeldt är det inte..
Citera
2017-11-10, 09:33
  #194
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diktalben
Programmet är kvar, Reinfeldt är det inte..

Jaså det var som fan, kollar på första säsongen nu (säsong? 3 avsnitt bara) och såg att det kommit två avsnitt från säsong III.

Vem kör intervjuerna nu då? Trodde det var Fredriks egen show ju.
Citera
2017-11-10, 10:15
  #195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Jaså det var som fan, kollar på första säsongen nu (säsong? 3 avsnitt bara) och såg att det kommit två avsnitt från säsong III.

Vem kör intervjuerna nu då? Trodde det var Fredriks egen show ju.
Säsong 2 är Jan Eliasson intervjuare.
Citera
2017-11-10, 20:24
  #196
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diktalben
Säsong 2 är Jan Eliasson intervjuare.

Han var helt ok men tyckte Reinfeldt gjorde det bättre. Iaf hade han intressantare personer att intervjua.

Jag gillar stuket på denna serie och skulle vilja se fler avsnitt där det är samma stuk med stora före detta topp politiker intervjuas och under avsnittets gång så är det som en dokumentär om hur omvärlden var på tiden då personen var topp politiker och politikerns meriter osv.
Citera
2017-11-21, 13:24
  #197
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja

Mycket bättre än boken han skrev.

Han skrev ju flera böcker, bl a "Det sovande folket" en gång i tiden. Svår att få tag på idag.
Citera
2017-11-21, 15:02
  #198
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunk
Han skrev ju flera böcker, bl a "Det sovande folket" en gång i tiden. Svår att få tag på idag.

Jo tack jag Vet, har läst utdrag ur den boken och den beskriver den politik Fredrik faktiskt förde.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback