Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-01, 22:23
  #1
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Jag förbannar på ett sätt etniska svenskars lämmeltänkande, många följer bara flocken och så länge de själva inte ser blattekaozet så bryr de sig inte. Blir de vid enstaka tillfällen utsatta för rån eller till och med våldtäkt av blattar så tänker många "det kunde lika gärna varit en svensk". Det är för många så att det är först när de under en längre tid eller vid ett flertal tillfällen exponerats för kaosblattarna som de ens är mottagliga för någon form av nationalism (må vara att den är mer eller mindre seriöst menad).

Ett sätt är förstås att producera mer nyheter med en nationalistisk vinkling, men det är en metod. Det jag vill lyfta här är vilka grupper den främst bör riktas till för att ha effekt?

Jag kan tänka mig några grupper, med följande motivering.

Villaägare i närheten av asylboenden. Nu gör regimen allt de kan för att mörka utplaceringen av asylboenden men förr eller senare går det förstås inte att hålla ett asylboende hemligt. Framför allt på mindre orter märks det direkt när ett asylboende öppnar upp. Asylboenden för mig sig en del oroligheter som bråk på boendet, men även vissa våldtäkter och snattande i butikerna. Genom att rikta propaganda till folk som har sina hus nära boendet kan man få dem att förstå att det är dagens marxistregim som bidrar till att sunka ner deras bostadsort. Poängen är inte nödvändigtvis att få dem att rösta på ett visst parti utan mer att väcka debatt kring hur asylboenden påverkar deras vardag. Det är trots allt inte vi som ska avgöra om de vill gå med i revolutionära organisationer som NMR, stödja fisljumma reformister i Sd, organisera någon form av aktion mot boendet/kommunhuset eller annan åtgärd. Det viktiga är att folk förmås göra någonting, och att få spridning så att man kan få en kritisk massa. Även om det "bara" utmynnar i någon Gotlandsliknande händelse där ett par asylvåldtäktsmän jagas bort från orten av en mobb, så kan detta framhållas som ett föregångsexempel på hur lokal folkmobilisering kan göra skillnad.

Discobrudar - jo faktiskt. I Göteborg står blattar vid Avenyn med mera som hänger utanför klubbar och letar fulla tjejer som de kan gangbanga. Här vet jag inte exakt hur man ska nå dem. Kanske borde man stå med någon form av flygblad där man uppmanar brudarna att inte dricka för mycket och att plocka på sig stilettknivar eller liknande. Kopplingen till blattar behöver man inte göra men man ska göra den ändå. Det är bättre att man ger tjejer onödig rasistinfo som de kanske vet om än att de inte ens får ta del av den. Det kommer säkert finnas en del tjejer som går med en neger till discot - även de bör få ett flygblad. De kommer säkert bli sura men poängen är inte att bli populära utan målet är att sprida information och rekrytera. Att en del negerälskare går med i AFA på kuppen är helt enkelt en bieffekt som vi måste ta. Vill vi vinna måste vi också vara beredda på motstånd.

Pensionärer är ofta mellan 60 och döden och kommer visserligen inte kunna bidra så mycket till kampen själva men om det finns en omfattande grupp med pensionärer som inte vill ha en blatte som sjukvårdare så leder det till att fler svenskar kan få jobb som rövtorkare med mera och därmed skaffa försörjning. Att sprida rasism bland gamlingar är viktigt. Dessutom kan rasistiska gamlingar ofta vara väldigt tuffa psykiskt, de vet att de ändå ska dö snart så de behöver inte bry sig. En del pigga åldringar kan säkert ta på sig lite farligare uppgifter i den nationella rörelsen som inte småbarnsföräldrar kan ta. Pensionärer är dessutom extremt missnöjda med att ligga i sina kissblöjor så de är ofta förbannade på asylsökare som kastar mat på väggarna med mera.

Sjuksköterskor och andra inom vården ser mer och mer hur inkompatibla vissa folkgrupper är med svensk sjukvård, som ska ta med sig hela klanen till akuten för lite huvudvärk och ofta har med sig ett gäng gapande ungar. Alla slagsmål på akuten är också ett ämne för sig. Jag tror vi borde göra en särskilt riktad insats mot just akutsjuksköterskor och ambulansvårdare.

Poliser är ofta ganska bittra men samtidigt mycket PK. De kan vara bra att ha som sleeper cells som kan förse rörelsen med hemligstämplad information. Grekiska gyllene gryning har ju ett mycket stort stöd hos polisen vilket är till fördel vid bråk med vänster och blattar. Av den anledningen tycker jag inte heller att det är bra med nationella som bråkar med polisen. Det bör vi inte göra då de är potentiella bundsförvanter. Även olika typer av vakter kan vara mer mottagliga av samma skäl.

Jag kan inte komma på fler här och nu. Vad tror ni?
__________________
Senast redigerad av HugoStieglitz 2016-12-01 kl. 22:26.
Citera
2016-12-01, 23:05
  #2
Medlem
Det "enklaste" borde vara att försöka radikalisera vanliga SDare som inte är så jätteinsatt i politik osv. De måste inse att räddningen inte kommer bestå av att skriva på en lapp vart fjärde år och sätta den i en låda.
Citera
2016-12-02, 00:35
  #3
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arieswar
Det "enklaste" borde vara att försöka radikalisera vanliga SDare som inte är så jätteinsatt i politik osv. De måste inse att räddningen inte kommer bestå av att skriva på en lapp vart fjärde år och sätta den i en låda.
Ok fast nu tänkte jag inte i termer av vad folk röstar på utan mer vad de jobbar med eller vilken livsstil de har i övrigt. Men självklart tror jag att Sd-röstare är en lågt hängande frukt då de redan är pseudonationalister.
Citera
2016-12-02, 03:37
  #4
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Ok fast nu tänkte jag inte i termer av vad folk röstar på utan mer vad de jobbar med eller vilken livsstil de har i övrigt. Men självklart tror jag att Sd-röstare är en lågt hängande frukt då de redan är pseudonationalister.
Uteslutna SD:are och även andra uteslutna är ju en uppenbar grupp.

Annars måla en Muhammedgubbe på vänsterhak så de får lite mångkultur, då tröttnar de snart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback