Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-15, 22:06
  #3721
Medlem
Kom ihåg att om ni känner av ett begär så kan ni temporärt "döda" det genom att andas ut all luft från lungorna och dra in nedre delen av magen in mot ryggraden så långt ni bara kan upprepa detta 2-3 gånger
Citera
2017-07-16, 12:55
  #3722
Medlem
Livsgjutarens avatar
Jag är ute! Ganska stolt över 8 månader(började december 2016) på mitt första försök någonsin. Också stolt över att det inte blev ett återfall till porr. Känner mig jävligt FÄRDIG med porr. Blev en sjujävla runk till fantasier Semester, bakfylla, sommar, extrem uppbyggnad av spänning under månader. Blev svårt att motstå.

Har det varit värt det?
JA!

Fördelar:
- Ökat självförtroende
- Mer energi
- Bättre resultat på gymmet
- Lättare att prata med tjejer / ökad vilja att ta kontakt
- Klartänkt och målinriktad. Som en jävla maskin stundtals.
- En go känsla av att inte bry sig ett skit om vad folk tycker
- Glad/lycklig 95% utav tiden. Som när man var liten.

Nackdelar:
- Energin kan stundtals angränsa till aggression. Något jag aldrig upplevt tidigare. Spännande men lite jobbigt när man väl är "on the edge"
- Svårt att sova( kan dock ligga som fördel då jag endast behövt 5 timmar sömn för att bli utvilad)
- Att bli en person som säger ifrån och inte tar skit kan såra folk runt omkring dig. En såpass stor personlighetsförändring kan påverka din umgängeskrets.
Citera
2017-07-16, 14:00
  #3723
Medlem
Pepsi901s avatar
Hoppar på tåget igen. Dag två idag
Citera
2017-07-17, 11:33
  #3724
Medlem
Fortfarande kvar.
Citera
2017-07-17, 11:35
  #3725
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsgjutaren
Jag är ute! Ganska stolt över 8 månader(började december 2016) på mitt första försök någonsin. Också stolt över att det inte blev ett återfall till porr. Känner mig jävligt FÄRDIG med porr. Blev en sjujävla runk till fantasier Semester, bakfylla, sommar, extrem uppbyggnad av spänning under månader. Blev svårt att motstå.

Har det varit värt det?
JA!

Fördelar:
- Ökat självförtroende
- Mer energi
- Bättre resultat på gymmet
- Lättare att prata med tjejer / ökad vilja att ta kontakt
- Klartänkt och målinriktad. Som en jävla maskin stundtals.
- En go känsla av att inte bry sig ett skit om vad folk tycker
- Glad/lycklig 95% utav tiden. Som när man var liten.

Nackdelar:
- Energin kan stundtals angränsa till aggression. Något jag aldrig upplevt tidigare. Spännande men lite jobbigt när man väl är "on the edge"
- Svårt att sova( kan dock ligga som fördel då jag endast behövt 5 timmar sömn för att bli utvilad)
- Att bli en person som säger ifrån och inte tar skit kan såra folk runt omkring dig. En såpass stor personlighetsförändring kan påverka din umgängeskrets.

bra jobbat, kommer du fortsätta samma bana?
Citera
2017-07-17, 15:42
  #3726
Medlem
5v utan sprut.
6v utan porr..


Känns bra som fanns. Mer energi
. Pratar mycket mer med Främmande kvinnor.

Tycker allt är positivt.. Mina tankar jobbar för fulla muggar.. Fantasier är i huvudet...
Innan hade jag porr i skallen.
Citera
2017-07-17, 16:33
  #3727
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Livsgjutaren
- Glad/lycklig 95% utav tiden. Som när man var liten.

Fifan vad härligt, dit har jag längtat tillbaka sen jag var liten!


Citat:
- Att bli en person som säger ifrån och inte tar skit kan såra folk runt omkring dig. En såpass stor personlighetsförändring kan påverka din umgängeskrets.

Om någon hamnar i den situationen så vill jag bra påpeka att: Det där händer under livets gång. Ett enkelt "förlåt" löser situationen. Folk är mer tåliga än man kan tro, men det är viktigt med omvårdnad när man gör misstag.
Citera
2017-07-17, 19:27
  #3728
Medlem
supermassives avatar
Tycker min man borde vara med i den här tråden, då han väljer att runka än ligga.
Citera
2017-07-17, 20:09
  #3729
Medlem
Livsgjutarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
bra jobbat, kommer du fortsätta samma bana?

Garanterat. Målet är fortfarande att aldrig mer kolla porr. Runka kommer jag nog efter denna utmaningen minimera till en månadssyssla, då avhållsamheten (semen retention) är det som jag inbillar mig ger den extra energin.
Citera
2017-07-18, 13:44
  #3730
Medlem
Hade nästan en nattlig utlösning imorse, drömde att jag höll på med en snygg tjej och det kändes som när jag precis ska få en utlösning i en våt dröm men så hann jag vakna innan så det blev inget. Var bara jävligt kåt och glad när jag vaknade. Däremot hade jag en nattlig utlösning kvällen innan, men då drömde jag inget sexigt utan att jag låg i sängen och pissade på mig haha. När jag pissade i drömmen var det väl egentligen utlösningen som gick.... Inte alls lika kul och bara kladdigt och eländigt när jag vaknade. Nej, sexdrömmar däremot kan vara skittrevligt men att ha utlösning utan att drömma om snygga tjejer och sex är bara drygt.
Citera
2017-07-18, 16:26
  #3731
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubidub
Hade nästan en nattlig utlösning imorse, drömde att jag höll på med en snygg tjej och det kändes som när jag precis ska få en utlösning i en våt dröm men så hann jag vakna innan så det blev inget. Var bara jävligt kåt och glad när jag vaknade. Däremot hade jag en nattlig utlösning kvällen innan, men då drömde jag inget sexigt utan att jag låg i sängen och pissade på mig haha. När jag pissade i drömmen var det väl egentligen utlösningen som gick.... Inte alls lika kul och bara kladdigt och eländigt när jag vaknade. Nej, sexdrömmar däremot kan vara skittrevligt men att ha utlösning utan att drömma om snygga tjejer och sex är bara drygt.
Vad händer med sperman om man inte får utlösningar i sömnen? Har studerat mitt urin och kan inte se någon antydan att någon följer med där (eller är det så lite vid varje urinering att det inte går att se) annars har man ju typ 7 veckors gammal sperma där inne man tycker ju att den borde ta vägen nånstans, den lär ju inte bara uplösas...
Citera
2017-07-25, 08:44
  #3732
Medlem
liberames avatar
Dag 18, längsta uppehållet sedan jag var grabb och inte visste vad runka innebar. Upplever att jag har lättare att hålla ögonkontakt, samt att jag är rappare i käften och vältalig. Mer energi generellt och bättre självförtroende. Får se hur detta utvecklar sig framöver, ska bli spännande.
Har delvis "urges" och då håller jag mig aktiv och fokuserar på annat, diskar, städar eller yadayada.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback