Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-21, 14:58
  #3385
Avstängd
1 1/2 månad nu, kåt som ett djur. Det verkar vara nu suget är som värst. Har lekt några gånger men inte kommit, energin är hög och disciplinen likaså (förutom när det kommer till fap).
Hoppas jag klarar längre. Fortfarande så att när mående dippar, är suget som värst. Gör något annat ett tag så släpper det.
Citera
2017-04-21, 15:15
  #3386
Medlem
motionsides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Werefore
1 1/2 månad nu, kåt som ett djur. Det verkar vara nu suget är som värst. Har lekt några gånger men inte kommit, energin är hög och disciplinen likaså (förutom när det kommer till fap).
Hoppas jag klarar längre. Fortfarande så att när mående dippar, är suget som värst. Gör något annat ett tag så släpper det.

Amen bro, bakfyllan är värst. Funderar på att kraftigt minska min alkoholkonsumtion annars kommer detta aldrig funka känner jag
Citera
2017-04-21, 16:03
  #3387
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av motionside
Amen bro, bakfyllan är värst. Funderar på att kraftigt minska min alkoholkonsumtion annars kommer detta aldrig funka känner jag

Fyfan, jag kan tänka mig att bakfylle drivet är hemskt^^
Citera
2017-04-21, 16:42
  #3388
Medlem
motionsides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Werefore
Fyfan, jag kan tänka mig att bakfylle drivet är hemskt^^

Ja nu sist kändes det som om jag var i den värsta flatlinen någonsin och har aldrig tidigare varit så nära att relapsa under min nuvarande streak, dodged a bullet and learned a lesson. Jag kör en juicefasta nu på 5 dagar för o se vart det för mig
Citera
2017-04-21, 19:22
  #3389
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motionside
Varför vänta till 2018? Finns inget som hindrar dig att göra Nofap bara för att en tråd på Flashback har en tävling som startar vid årsskiftet. Bara kör på för din egens skull!

Och ja! Din fantasi blir så mycket bättre när du slutar titta på porr och mer naturlig till vad du gillar och inte någon sjuk fantasi som hijackat sig in i ditt undermedvetna från porren. Dock är det att rekommendera i en början att låta hjärnan vila även från fantasi-stimulering när dopaminnivåerna är påväg att reduceras till de normala, då vill man göra allt man kan för att hålla sig borta från sexuell stimulation vare sig det är visuellt eller fantasi.

Vasa? En verklighet utanför dettas forums trådar? Tsss, den lätta går jag inte på. Jag trodde annars smileyn förklarade att jag skämtade; jag hoppar givetvis på och hoppas att det ger bra effekt. Det låter ännu lite för bra för att vara sant, men är en smula desperat.

Det är dessvärre inget större problem att vila från fantasier, min hjärna tycks ha stängt av den delen. Det är min främsta morot - jag vill ha tillbaka min fantasi och initiativförmåga.
Citera
2017-04-21, 20:19
  #3390
Medlem
motionsides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huopa
Vasa? En verklighet utanför dettas forums trådar? Tsss, den lätta går jag inte på. Jag trodde annars smileyn förklarade att jag skämtade; jag hoppar givetvis på och hoppas att det ger bra effekt. Det låter ännu lite för bra för att vara sant, men är en smula desperat.

Det är dessvärre inget större problem att vila från fantasier, min hjärna tycks ha stängt av den delen. Det är min främsta morot - jag vill ha tillbaka min fantasi och initiativförmåga.

Vad roligt jag måste missat sarksamen av den anledningen att det är väldigt många som har den inställningen i den här tråden som jag stött på tidigare (ännu en ursäkt att fortsätta med PMO, medveten eller ej).
Visst låter det för bra för att vara sant, men det är troligtvis också en av de svåraste sakerna du kommer gå igenom i ditt liv. Men man får mycket betalt för mödan i slutändan, men inget utan väääldigt mycket uppoffring och disciplin. Detta leder till att du börjar ifrågasätta fler områden i ditt liv som inte är i ditt största intresse och såsmåningom leder alla samlade korrigeringar till ett mycket bättre välmående och hälsa kroppsligt och psykiskt.

Om det är din främsta morot så kommer det inte vara några problem och du kommer få tillbaka de förmågorna ganska fort om jag talar utifrån egen erfarenhet plus att du kommer att upptäcka så mycket mer om dig själv längs med vägen. Det är som att bli normal igen från att ha levt i ett uppfuckat tillstånd hela tiden, men för att så många gör det så kallas det för "super powers" när det i själva verket bara är så man ska vara naturligt.

Jag är inte alls långt in själv på den här resan men kan ändå se så mycket positiva saker som förändrats i mig själv, där initiativförmågan förbättras och min tidigare sociala fobi mer och mer tynar bort, det är som om jag håller på att bli en annan människa, en människa jag alltid vetat att jag kan vara och vill vara men något har hållit mig tillbaka och jag har nu börjat nysta upp de sakerna i mitt liv och gör allt vad jag kan för att ta tillbaka det.
Citera
2017-04-21, 20:51
  #3391
Medlem
Vad härligt det låter! Jag har liksom svårt att se hur detta skulle kunna påverka mer än just det sexuella. Men ju mer man läser desto mer berättelser om inte minst social fobi ramlar man över. Fascinerande!

Nu ska jag alltså bara lära mig något nytt vis att somna på kvällarna. DET kan eventuellt bli min största utmaning. Kommer bli många ulliga får som hoppar över hinder, detta.
Citera
2017-04-21, 21:07
  #3392
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Huopa
Vad härligt det låter! Jag har liksom svårt att se hur detta skulle kunna påverka mer än just det sexuella. Men ju mer man läser desto mer berättelser om inte minst social fobi ramlar man över. Fascinerande!

Och det kommer bara att bli flummigare.
The Sexual Teachings of the White Tigress: Secrets of the Female Taoist Masters
Där har du nog lite nya sätt att connecta med en partner sexuellt på ett djupare plan. Den manliga versionen heter "the jade dragon".

Som du sa, spännande!
Citera
2017-04-22, 08:17
  #3393
Medlem
Thraxxs avatar
Hållit mig ifrån att runka nu i 11 dagar exakt och satan vad tankesättet förändras när man inte får tömma pungen! Jag ser alla brudar som vandrande sexobjekt och får sjuka fantasier och drömmar som jag aldrig brukar ha, Fan känns som jag bara vandrar lägre och lägre ner i åldrarna så länge man fortsätter avhålla sig ifrån att runka. Mina moraliska spärrar och gränser är ju helt borta skulle inte ha några problem som helst nu att knulla en 14 åring bara för att få avlösa mig.

Fan skulle kunna knulla en pensionär också nu för den delen, Och humöret ska vi inte tala om satan vad jag kan tända till för minsta lilla! Minsta lilla och jag får mord i blick direkt. Som igår när jag gick från gymmet kom det 3 blattar och försökte gå förre mig in i bussen på väg hem och jag explodera och sa VAD I HELVETE GÖR NI STÄLL ER I KÖN SOM ALLA ANDRA DUMMA APOR!

Det enda positiva jag upplevt än så länge är nog att jag får mer gjort tar åt mig mer pumpar sönder på gymmet och har mer energi. Samt att jag aldrig är lika socialt handikappad som jag brukar vara innan. Men vi får se efter dagens gympass för satan vad pungen kan värka ibland. Frestelsen är STOR!!!
__________________
Senast redigerad av Thraxx 2017-04-22 kl. 08:25. Anledning: Fel yttrande
Citera
2017-04-22, 09:25
  #3394
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Werefore
Tror inte det.

Men jag tänker som så att porr/nakenhet på dator/mobil är inte naturligt.
Naturligt blir det när hon står där framför en och släpper klänningen till marken.

Så är det verkligen helt oskyldigt att söka upp det på datorn?
Jag antar det beror på om kroppen utsöndrar dopamin bara genom att se brudar i allmänhet. Dock är jag för dåligt insatt i teorin bakom #NoFap för att kunna svara på det, därav min fråga.
Citera
2017-04-22, 11:16
  #3395
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Werefore
Och det kommer bara att bli flummigare.
The Sexual Teachings of the White Tigress: Secrets of the Female Taoist Masters
Där har du nog lite nya sätt att connecta med en partner sexuellt på ett djupare plan. Den manliga versionen heter "the jade dragon".

Som du sa, spännande!

*asg* Stackars min man, vad har jag gett mig in på?
Citera
2017-04-22, 15:45
  #3396
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Hållit mig ifrån att runka nu i 11 dagar exakt och satan vad tankesättet förändras när man inte får tömma pungen! Jag ser alla brudar som vandrande sexobjekt och får sjuka fantasier och drömmar som jag aldrig brukar ha, Fan känns som jag bara vandrar lägre och lägre ner i åldrarna så länge man fortsätter avhålla sig ifrån att runka. Mina moraliska spärrar och gränser är ju helt borta skulle inte ha några problem som helst nu att knulla en 14 åring bara för att få avlösa mig.

Fan skulle kunna knulla en pensionär också nu för den delen, Och humöret ska vi inte tala om satan vad jag kan tända till för minsta lilla! Minsta lilla och jag får mord i blick direkt. Som igår när jag gick från gymmet kom det 3 blattar och försökte gå förre mig in i bussen på väg hem och jag explodera och sa VAD I HELVETE GÖR NI STÄLL ER I KÖN SOM ALLA ANDRA DUMMA APOR!

Det enda positiva jag upplevt än så länge är nog att jag får mer gjort tar åt mig mer pumpar sönder på gymmet och har mer energi. Samt att jag aldrig är lika socialt handikappad som jag brukar vara innan. Men vi får se efter dagens gympass för satan vad pungen kan värka ibland. Frestelsen är STOR!!!

Låter ju riktigt härligt! Visst var jag också förbannad men jag njöt den perioden för jäklar vad vaken och levande man känner sig. Det mesta med humöret blir bättre med tiden När din kvinnosyn förbättras rättar din moraliska kompass till sig.

Fan jag skulle nästan vilja uppleva den episoden du är i igen!

Lätt att glömma alla positiva bitar eller hur, för nog fan har det känts extra bra/starkt av många känslor också? Så jäkla rätt att säga till blattarna! Tänk hur du skulle suttit surmulen med handen knuten i fickan och varit arg på dem! Nu gjorde du vad alla "män" på bussen önskade att de vågade
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback