Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-07, 23:47
  #1369
Medlem
LyckligMans avatar
Jag hade idag sex för första gången utan att ha betalat för det. Vi hade det inte bara en gång, utan dubbelt så många som de gånger jag har betalat för det. Resten av tiden tiden gosade vi och hånglade, vad jag var tänd på henne och hon på mig. Det var underbart, som jag har längtat efter att få uppleva det här!

Jag tackar inte NoFap, men det är ett kul sammanträffande.
Citera
2017-01-07, 23:48
  #1370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avhuggethuvud
Känner mig svag ikväll, motivering boys?!

Det är porren som är min svaghet. Att inte runka är inga problem. Men det är omöjligt att kolla på porr utan att runka.

Stå över för varje gång du klarar stå emot så blir du starkare utan att veta om det.

Jag är med svag just nu. Tog nyss kontakt med ett gammalt ligg som jag var med en gång för tre år sedan,jag letade upp numret på Google.

Har messat med henne nu och är jätte kåt. Men nu ska jag lägga mig!
Citera
2017-01-07, 23:56
  #1371
Medlem
motionsides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LyckligMan
Jag hade idag sex för första gången utan att ha betalat för det. Vi hade det inte bara en gång, utan dubbelt så många som de gånger jag har betalat för det. Resten av tiden tiden gosade vi och hånglade, vad jag var tänd på henne och hon på mig. Det var underbart, som jag har längtat efter att få uppleva det här!

Jag tackar inte NoFap, men det är ett kul sammanträffande.

Grattis av ren nyfikenhet och ifall man får fråga, hur träffade du denna tjejen? Du behöver inte gå in på detaljer. Jag längtar också efter en tjej men fram tills nu har det bara varit motgångar i mitt 25 år långa liv på den fronten, beundrar på något vis killar som lyckas ta sig hela vägen!
Citera
2017-01-08, 00:20
  #1372
Medlem
LyckligMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motionside
Grattis av ren nyfikenhet och ifall man får fråga, hur träffade du denna tjejen? Du behöver inte gå in på detaljer. Jag längtar också efter en tjej men fram tills nu har det bara varit motgångar i mitt 25 år långa liv på den fronten, beundrar på något vis killar som lyckas ta sig hela vägen!

Via nätdating. Eftersom jag är äldre än dig kan jag trösta dig med att säga att det inte är kört än, men det är dags att lägga på ett kol. Det kan vara en bra idé att börja med att rikta sig in på något yngre tjejer för när de närmar sig 30 känns det som att de letar efter en pappa till sina framtida barn och därmed har högre krav. Men vad vet jag? Ingenting.
__________________
Senast redigerad av LyckligMan 2017-01-08 kl. 01:17.
Citera
2017-01-08, 00:25
  #1373
Medlem
motionsides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LyckligMan
Via nätdating. Eftersom jag är äldre än dig kan jag trösta dig med att säga att det inte är kört än, men det är dags att lägga på ett kol. Det kan vara en bra idé att rikta sig in på något yngre tjejer för när de närmar sig 30 känns det som att de letar efter en pappa till sina framtida barn och därmed har högre krav. Men vad vet jag? Ingenting.

Jo tack, pressen gör sig påmind även ifall jag vill försöka att undvika tänka på det. Det var inte längesedan jag var 20 och jag har verkligen ingen aning om vad åren fram till nu har tagit vägen. Inte hunnit göra mycket och har bara varit riktigt nära ett förhållande. Insett att jag måste jobba jättemycket med mig själv nu först och främst annars så står jag bara still och trampar känner mig redan mycket mer självsäker efter att jag hittade Nofap.

Min sista utväg ifall jag inte lyckas stöta på en tjej detta året via mina studier eller på annat håll får väl bli nätdating, även långdistans bara det är rätt tjej. Absolut sista desperata utvägen får bli tinder hatar ytligheten där och det återspeglar verkligen inte mig som person.

Ska bli intressant detta livet, vem är hon den där kvinnan som jag längtar så efter?
Citera
2017-01-08, 00:40
  #1374
Medlem
Kaffenarkomanens avatar
Härlig morgon här i kyoto och har inte kunnat sova i natt heller. Blivit runt 10 timmar sömn på lika många dagar. Känns som någon har dragit en ishacka i skallen på mig. Men det är lugnt detta är inget gentemot vad jag kommer få genomleva när min fru kommer hem och hon blir varse om det hela
Citera
2017-01-08, 01:10
  #1375
Medlem
LyckligMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motionside
Min sista utväg ifall jag inte lyckas stöta på en tjej detta året via mina studier eller på annat håll får väl bli nätdating, även långdistans bara det är rätt tjej. Absolut sista desperata utvägen får bli tinder hatar ytligheten där och det återspeglar verkligen inte mig som person.

Ska bli intressant detta livet, vem är hon den där kvinnan som jag längtar så efter?

En gång i tiden ansåg jag att nätdating var under min värdighet, men den åsikten har jag helt reviderat idag. I värsta fall (bortsett från att inte träffa någon alls) får du fler erfarenheter, vilket hjälper dig i framtida kontakter med kvinnor, och i bästa fall träffar du din drömkvinna där.
__________________
Senast redigerad av LyckligMan 2017-01-08 kl. 01:15.
Citera
2017-01-08, 01:23
  #1376
Medlem
motionsides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LyckligMan
En gång i tiden ansåg jag att nätdating var under min värdighet, men den åsikten har jag helt reviderat idag. I värsta fall (bortsett från att inte träffa någon alls) får du fler erfarenheter, vilket hjälper dig i framtida kontakter med kvinnor, och i bästa fall träffar du din drömkvinna där.

Absolut, det är lite så jag tänker också jag har provat innan och nätdejtade faktiskt en brittisk tjej i ett halvår och trodde faktiskt att hon skulle komma och hälsa på, men det var något som hände som gjorde att hon bröt kontakten. Det var trots allt en bra erfarenhet och jag lärde mig mycket om mig själv, det hjälpte för mig att hitta en dejtingsida som likasinnade befinner sig på. Då är det lättare att hitta saker man har gemensamt från början än om man säg går ut på krogen och bara sorterar efter utseende.

Men på sistone har jag blivit lite nojig för faktorer såsom avstånd, pengar, svårighet att relokalisera mig, språkbarriär, men jag vet att det inte borde hindra mig. Tvärtom är det faktiskt också något som är lite mera spännande på något vis, och jag som person föredrar alltid att få uttrycka mig själv främst i skrift än i verbal kommunikation och jag känner mig därför introvert i min natur.
Att faktiskt bredda sina vyer och inte söka inom ett smalt spektrum kan vara något som är fördelaktigt, plus att när man väl träffas irl kan det bli en fantastisk erfarenhet när man kommit varandra nära på distans.

Som sagt vi får se var det bär av, men jag vill ha en kvinna i mitt liv och med den intentionen så hoppas jag kunna attrahera en utav alla som finns där ute. Inte för att bara få ligga, utan för djupare relation med en annan människa att dela livserfarenheter med.
__________________
Senast redigerad av motionside 2017-01-08 kl. 01:27.
Citera
2017-01-08, 01:36
  #1377
Medlem
Nu blev det jobbigt.. Har haft stånd hela dagen, fick sjukt stånd i bilen och blev så kåt att jag funderade på att runka i bilen. Men jag gick ut på en promenad och tog en cigg, så blev det lite lugnare.

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och kollar på min gamla dator, hittade min gamla "mapp", oj oj oj.... nu blev det ännu jobbigare.

Kommer nog gå på massage imorgon för att få ett ligg, lite då får jag ju både närhet och ett sprut. Har varit i kontakt med gamla tjejer men alla är upptagna för tillfället.

Kämpa på mina vapendragare!

Tips som jag kan ge till er som tycker det är svårt att ens tänka tanken att ni ska vara onanifria under hela 2017.

Ta en dag i taget. Jag tänker alltid, om jag inte ens kan vara runkfri under en dag hur fan ska jag klara av mitt liv. Sen tänker jag på hur sjuka klipp jag kollat på och blir ännu mer äcklad. Sen kommer de riktigt sexiga tankarna ibland och kuken blir som ett spett. Har inte haft sånt här stånd sedan jag var 15 år, och det fick jag av en tjej som hade kjol

Bara köra på! Tack TS för den här tråden, blir mycket roligare och mer motiverande att fortsätta när dennna tråd är aktiv och folk läser och skriver.
Citera
2017-01-08, 01:42
  #1378
Medlem
ostresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConGOAT
Är det fri tillgång på frukten? jäklar vilket blod socker man måste ha. Hur känns det mentalt? Lättsmält är det. Vad ska man supplementera med om man äter frukt? Axis = nya genesis sunfire.

Ostress: lchf, då kan du käka mkt fett och steka hamburgare.

Jag kan hjälpa er som vill börja med lchf, viktigt är att inta bitterämnen t.ex.
Ja lchf är nog det som hade funkat bäst för mig. Mitt största problem är vad jag ska äta på kvällen. Jag jobbar kvällar så är vaken till ca 03 varje natt. Dom sista 2 veckorna har jag försökt undvika kolhydrater. Äter en portion havregrynsgröt och en banan till frukost. På jobbet äter jag kött och grönsaker. Problemet är när jag är hemma. Är jag det minsta hungrig så kan jag inte somna! Slutar med att jag gör en stor macka som mättar rejält 3 timmar innan jag lägger mig. Jag har dock börjat med mörkt bröd iaf så det är alltid något. Dock så har jag inte fått motivation till att börja träna pga obekväma arbetstider. Känns hopplöst att gå ner i vikt.
Citera
2017-01-08, 02:30
  #1379
Medlem
Det är väl inte bara jag som får svårt att sova? Någon som har några tips?
Citera
2017-01-08, 02:34
  #1380
Medlem
Dechristianizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLegend27
Det är väl inte bara jag som får svårt att sova? Någon som har några tips?
Instämmer...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback