Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-01, 15:42
  #1
Medlem
Någon som har koll på vilka privata vårdleverantörer som erbjuder billigaste helkroppsmagnetkameraundersökningarna? Det ska självklart vara en seriös vårdgivare som använder en magnetkamera som inte är alltför gammal eller har så extremt låg Tesla att bildupplösningen blir obefintlig.

Har tittat inom Sverige och det billigaste jag har sett hittills var för 17 000 kr. Jag skulle vilja få det åtminstone några tusenlappar billigare. Om någon vet billigare än detta inom Sverige får ni gärna rekommendera. Kan även tänka mig åka till Tallinn eller Riga exempelvis om priserna är avsevärt lägre än i Sverige.

Någon som vet någon privat leverantör med överkomliga priser för MR-undersökningar inom Norden & Baltikum?
Citera
2016-12-02, 12:49
  #2
Medlem
Såg nu att Baltic Care Alliance i Riga som består av flera kliniker med olika specialiteter verkar erbjuda helkropps-MR-undersökning samt granskning av bilderna av tre radiologer för endast 413 Euro. Det är det överlägset billigaste jag har hittat hittills.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback