Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-02, 16:47
  #25
Medlem
Haha sjukt kul hemsida. Bästa läsning jag gjort på länge.
Citera
2017-08-03, 09:48
  #26
Medlem
Scarface92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Min morian!

Visitkort etc ser väl bra ut. MEN den är ju lånad från en riktig städfirma. Kan leda till allvarliga problem. Dessutom är den missvisande. Har hon en hink med fisar i lödderform?

Jag gillar copyn till Infisning junior. Dock är det så att barn har ett hyperkänsligt luktsinne jämfört med vuxna. (När dom små ofärdiga kräken inte har näsorna täppt med ett segt snor som får Spindelmannens nätvätska att framstå som vattnig.) Annars är det helt rätt att de skall få en moderlig infisning. Men just för att de har känsligt luktsinne.

Jo, det stämmer nog att barnen har ett mycket bättre luktsinne, det måste naturligtvis korrigeras.

Appropå visitkorten, gjorde en ny upplaga som ser mycket proffsigare ut. De gamla är som du säger, det är lite missvisande då det är en skurhink (jag gillade teorin om att det var fisar i lödderform).

De nya visitkorten: http://imgur.com/a/5ozcI

Sedan har den seriösa nyhetssajten, Nyheterna Sverige gjort flera artiklar om företaget samt att jag har skrivit några på egen hand. Där skriver jag bland annat om "Pruttomanerna" (som likt polska/rumänska fuskbyggare) som försöker slå sig ner i en redan hårt knipen marknad. De utger sig felaktigt för att kunna erbjuda samma expertis som mer välrenommerade infisningsfirmor gör.

Hemsidan i TS är väldigt föråldrad och används inte längre. Nu är det enbart www.infisning.se & www.flatulator.com (på engelska) som är aktiva.

Är mest aktiv på facebooksidan där jag gör någon uppdatering i veckan, gjorde även en på engelska för den internationella marknaden.

@MeinTrumpf

Det där med att "Släppa vädergrunden" var genialt! Det ska jag verkligen spåna vidare på, behöver ta reda på hur en "normal" värdegrund ser ut så kan jag omarbeta den.
Citera
2017-08-09, 08:20
  #27
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarface92
Jo, det stämmer nog att barnen har ett mycket bättre luktsinne, det måste naturligtvis korrigeras.

Appropå visitkorten, gjorde en ny upplaga som ser mycket proffsigare ut. De gamla är som du säger, det är lite missvisande då det är en skurhink (jag gillade teorin om att det var fisar i lödderform).

De nya visitkorten: http://imgur.com/a/5ozcI

Sedan har den seriösa nyhetssajten, Nyheterna Sverige gjort flera artiklar om företaget samt att jag har skrivit några på egen hand. Där skriver jag bland annat om "Pruttomanerna" (som likt polska/rumänska fuskbyggare) som försöker slå sig ner i en redan hårt knipen marknad. De utger sig felaktigt för att kunna erbjuda samma expertis som mer välrenommerade infisningsfirmor gör.

Hemsidan i TS är väldigt föråldrad och används inte längre. Nu är det enbart www.infisning.se & www.flatulator.com (på engelska) som är aktiva.

Är mest aktiv på facebooksidan där jag gör någon uppdatering i veckan, gjorde även en på engelska för den internationella marknaden.

@MeinTrumpf

Det där med att "Släppa vädergrunden" var genialt! Det ska jag verkligen spåna vidare på, behöver ta reda på hur en "normal" värdegrund ser ut så kan jag omarbeta den.
Fina kort! Det är även så att barn inte har så breda referensramar. Du hör t.ex. aldrig ett barn diskutera skillnaderna mellan Chanel och Kenzo. Tydliga enkla dofter, precis som hur man inreder en barnkammare med glada färger i okomplicerade mönster.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback