Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-30, 23:00
  #1
Medlem
Lasermopsens avatar
Jag piffade upp eftermiddagen med lite Lyrica, 750 mg, o är inte van vid det. Så jag blev ganska mysig. Men man kan ju proppa i sig hur mycket mat som helst! Jag lagade tacos, o åt upp ett halvt kilo köttfärs, en stor riven ost, massa sallad, majs, tacosås, gurka, tomat o säkert nått mer!

Nu känns det som om att magen håller på att spricka... Är det farligt? Man borde väl kräkas av nån reflex i magen så att den inte spricker?
Citera
2016-11-30, 23:03
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermopsen
Jag piffade upp eftermiddagen med lite Lyrica, 750 mg, o är inte van vid det. Så jag blev ganska mysig. Men man kan ju proppa i sig hur mycket mat som helst! Jag lagade tacos, o åt upp ett halvt kilo köttfärs, en stor riven ost, massa sallad, majs, tacosås, gurka, tomat o säkert nått mer!

Nu känns det som om att magen håller på att spricka... Är det farligt? Man borde väl kräkas av nån reflex i magen så att den inte spricker?

Har du hört talas om den där troll dycken den ska va bra så magen inte spricker,
Citera
2016-11-30, 23:09
  #3
Medlem
Lasermopsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Har du hört talas om den där troll dycken den ska va bra så magen inte spricker,
Nej, jag trollar inte! Har du testat Lyrica i högre doser? Man får en helt galen aptit! Skulle jag inte oroa mig för om det var farligt så skulle jag nog kunna klämma lite glass nu!
Citera
2016-12-01, 00:37
  #4
Medlem
Sereenas avatar
Man spyr om magen blir för full.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback