Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-12-06, 18:52
  #37
Medlem
Trashtextats avatar
Orkar inte lusläsa igenom tråden då ämnet inte intresserar mig ofantligt direkt.

Hon är din typ och såvida du inte ändrar på dig själv, förblir hon din typ. Eller så skiljer du dig och springer runt bland småtjejer och beklagar dig över din fd fru och hennes mentala bitar och framställer dig själv som ett offer. (Som du redan låter som)

Du skulle aldrig ha gift dig. Någon som söker svaren i droger är menad att springa lös, inte låtsas vara en familjeman. Det är där det brister. Äktenskap skapat av illusioner och infantila drömmar. Sådana arrangemang är ämnade att falla efter en tid.
Citera
2016-12-06, 22:40
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Orkar inte lusläsa igenom tråden då ämnet inte intresserar mig ofantligt direkt.

Hon är din typ och såvida du inte ändrar på dig själv, förblir hon din typ. Eller så skiljer du dig och springer runt bland småtjejer och beklagar dig över din fd fru och hennes mentala bitar och framställer dig själv som ett offer. (Som du redan låter som)

Du skulle aldrig ha gift dig. Någon som söker svaren i droger är menad att springa lös, inte låtsas vara en familjeman. Det är där det brister. Äktenskap skapat av illusioner och infantila drömmar. Sådana arrangemang är ämnade att falla efter en tid.

Droger är i mitt fall bara ett rop på hjälp, inte något jag skulle ta till.
Tyvärr har vi dock båda satt på oss offerkoftan och risken är väl att inget vettigt händer om jag inte tar tag i livet på allvar och inte flyr😡
Citera
2016-12-07, 22:59
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roybi
Hej,
Är en vilsen man i sina bästa år, men lever i ett olyckligt förhållande.
Jag har en underbar hustru på alla vis. Tyvärr så har jag haft väldigt svårt att uppvakta min älskade så att hon blir nöjd. Jag har hundratals gånger försökt med presenter, blommor, mysig miljö och sensuell musik, men slutar nästan alltid i prestationsångest och misslyckat sex.
Min käresta har mycket mer erfarenhet av förhållanden och hon jämför alltid mig med sina ex. Jag har svårt att ta det och säger även till henne om hur jag känner inför det. Min förmåga till att visa Alfahanebeteende luggas rejält och blir allt mer vilsen i min manlighet.

Min prestation vid sex går ut på att inte tråka ut min älskade och istället för att tålamodigt stanna kvar på samma ställe där jag ser att hon njuter, är jag rädd för att bli för monoton och ändrar ställningar ideligen vilket mer får henne avtänd.
Har helt enkelt inte tron på mig själv att kunna tillfredsställa henne och blir bara stressad och njuter inte själv.
När jag upplever att vi har bra sex och jag är inne i henne länge, samtidigt som jag ser att hon njuter, så börjar hon tänka negativa tankar och blir ledsen. Likadant om jag växer i henne och hon är nära att komma, försöker jag få henne henne över gränsen innan jag sprutar, men hon kan inte slappna av helt och börjar tänka med avtändande effekt.
Vi har verkligen kört fast, men kanske finns det någon som känner igen sig och kan ge råd om hur vi ska kunna vända detta mångåriga misslyckande?

Vad är det du vill? Det är väl en fin tanke att lägga på minnet.

Ändra ditt tankesätt där du istället är givmild på ett mer konservativt sätt där du tjänar på det genom att du gillar att få henne att känna sig uppskattad, om hon undrar varför du är så "snäll" helt plötsligt så får jag bara lov att säga att det kommer inte att bli så mycket bättre då hon förmodligen är en osäker person som inte vill ändra på sig.

Ibland är det som sagt bra att sexet är "uppenbart" istället för att man ska tippa på tårna för att få till ett "önskad scenario" undermedvetet, nästan som att man får gissa sig fram till vad som blir bra, det blir aldrig bra om man inte kan acceptera att det är okej att berätta att denna dag, tid etc ska man sexa utan massor med snack.
Citera
2016-12-08, 22:19
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Vad är det du vill? Det är väl en fin tanke att lägga på minnet.

Ändra ditt tankesätt där du istället är givmild på ett mer konservativt sätt där du tjänar på det genom att du gillar att få henne att känna sig uppskattad, om hon undrar varför du är så "snäll" helt plötsligt så får jag bara lov att säga att det kommer inte att bli så mycket bättre då hon förmodligen är en osäker person som inte vill ändra på sig.

Ibland är det som sagt bra att sexet är "uppenbart" istället för att man ska tippa på tårna för att få till ett "önskad scenario" undermedvetet, nästan som att man får gissa sig fram till vad som blir bra, det blir aldrig bra om man inte kan acceptera att det är okej att berätta att denna dag, tid etc ska man sexa utan massor med snack.

Jag vill få till så att vårt förhållande kan bli mer avslappnat och kärleksfullt. Just nu läggs skulden på varandra och lusten avtar när ingen av oss orkar ge ömsesidigt.
T.o.m. föreslagen sextid blir till tjafs innan vi kommer dit.
Ditt förslag är ändå värt att pröva, trots att mitt tålamod och smärt-/stresströskel är väldigt låg.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback