Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-07, 22:54
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
På ställen där Fi-aktivister, miljömuppar och andra PK-folk hänger. De som mest aktivt lobbar för ökad invandring är i regel de som minst umgås med invandrare.

Så leta reda på ett ställe som säljer så mycket bärs det går ifrån olika mikrobryggerier och har rejält tilltagna priser, gärna i kombination med surdegsbröd. Där ska du se att det är vitare än på ett klanmöte.

Annars går du till något hårdrockshak. De eventuella babbar du hittar där är i regel av den absolut trevligaste sorten!

Ha ha ha, det stämmer faktiskt! Gå till "Publik", "Folk" eller något annat hipsterhäng så ska du se att det är purariskt till den grad att självaste Hitler fällt en glädjetår om han vore i livet. Själv har jag inget emot invandrare per se (eller folk som överhuvudtaget är trevliga för den delen) men det är jäkligt ironiskt att PK-folk själva ofta hänger i idyllist svenska miljöer. "Gärna mångkultur men blanda inte in mig", liksom.

Sorry för viss OT.
Citera
2016-12-07, 22:58
  #14
Avstängd
jaggillarcracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
På ställen där Fi-aktivister, miljömuppar och andra PK-folk hänger. De som mest aktivt lobbar för ökad invandring är i regel de som minst umgås med invandrare.

Så leta reda på ett ställe som säljer så mycket bärs det går ifrån olika mikrobryggerier och har rejält tilltagna priser, gärna i kombination med surdegsbröd. Där ska du se att det är vitare än på ett klanmöte.

Annars går du till något hårdrockshak. De eventuella babbar du hittar där är i regel av den absolut trevligaste sorten!
Stämmer ytterst bra. Jag är en tvättäkta babbe till utseendet och bestämde mig en ensam kväll att gå ut i stan i Stockholm. Fick bli ett besök på Kellys på Södermalm. Tydligen en rock-bar men inget som jag tänkte på. En hel del hipsters som gillar rock. Kan ju säga att jag kände mig lite utanför faktiskt

Stack efter en öl och jäger direkt till lion bar så man i alla fall inte sågs som en anomalier.
Citera
2017-02-27, 16:05
  #15
Medlem
dexxa99s avatar
Smaka vid Vasaplatsen
Citera
2017-02-27, 16:08
  #16
Medlem
wärdshuset tullen på avenyn. Där har jag bara sett svenskar/turister.
Citera
2017-02-27, 19:46
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Ha ha ha, det stämmer faktiskt! Gå till "Publik", "Folk" eller något annat hipsterhäng så ska du se att det är purariskt till den grad att självaste Hitler fällt en glädjetår om han vore i livet. Själv har jag inget emot invandrare per se (eller folk som överhuvudtaget är trevliga för den delen) men det är jäkligt ironiskt att PK-folk själva ofta hänger i idyllist svenska miljöer. "Gärna mångkultur men blanda inte in mig", liksom.

Sorry för viss OT.
Eller om det är så att invandrare väljer bort dom.
Citera
2017-03-19, 22:05
  #18
Medlem
Adrian11s avatar
tror på hårdrocks klubbar som sticky fingers så kommer inga blattar annars så är dem överallt i Göteborg både på dagen och natten....
Citera
2017-03-20, 15:07
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrian11
tror på hårdrocks klubbar som sticky fingers så kommer inga blattar annars så är dem överallt i Göteborg både på dagen och natten....

Sticky kör inte alltid hård rock, ibland är det massa skit house och ja då finns det även babbar
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback