Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-28, 17:44
  #1
Medlem
Den enda blattefria krog jag känner till är 7:ans ölhall på Kungstorget. Finns det fler ställen att frekventera om man inte har behov av mångfald?
Citera
2016-11-28, 19:02
  #2
Medlem
Gaybarer och ställen som spelar schlagermusik.

De vill inte förknippas med något av det.
Citera
2016-11-28, 19:03
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Gaybarer och ställen som spelar schlagermusik.

De vill inte förknippas med något av det.

Bee Bar mitt emot Sjuans borde funka bra då?
Citera
2016-11-28, 19:57
  #4
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jstse
Den enda blattefria krog jag känner till är 7:ans ölhall på Kungstorget. Finns det fler ställen att frekventera om man inte har behov av mångfald?

Varför är den blattefri?
Citera
2016-11-28, 21:26
  #5
Medlem
Tycker det är rätt okej på de engelska pubarna, John Scott's och Bishop's Arms. Billiga eller trendiga ställen med dansgolv bör man nog undvika.
Citera
2016-11-28, 22:37
  #6
Medlem
zqbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Gaybarer och ställen som spelar schlagermusik.

De vill inte förknippas med något av det.

Du på gaybarer är det så jäkla många vidriga araber som står i hörnen och bara glor på tjejer. Riktiga jävla våldtäktspervon.

Men kanske bättre lycka på rena bögklubbar!
Citera
2016-11-28, 22:42
  #7
Medlem
Dansband, karaokebar eller överklass-ställe har du nog störst chans på. Lycka till.
Citera
2016-11-28, 22:53
  #8
Moderator
Gordon Blixts avatar
OT raderat. Frågan är man finner krogar av det slag TS frågar efter. Jag vet att det finns lässvaga element bland er som har svårt för er med språket. Låt oss därför ta det hela långsamt en gång till: Frågan är var man finner krogar av det slag TS frågar efter.

Vad ni i största allmänhet tycker om folk med annat ursprung än ert eget eller hur sådana personer enligt er mening beter sig på uteställen är således inte frågan. Skärp er!

/Mod
__________________
Senast redigerad av Gordon Blixt 2016-12-05 kl. 12:13.
Citera
2016-11-29, 18:17
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zqb
Du på gaybarer är det så jäkla många vidriga araber som står i hörnen och bara glor på tjejer. Riktiga jävla våldtäktspervon.

Men kanske bättre lycka på rena bögklubbar!

Okej okej. Jag var otydlig. Klubbar med män som är homosexuella.
Citera
2016-11-29, 21:58
  #10
Medlem
NaZdravis avatar
Blattar ser man väl extremt sällan på regelrätta pubar och ölhak?
Varit ute en hel del på dylika ställen senaste åren och ser aldrig några blattar (fåtal invandrare ser man men de är nog av den välintegrerade sorten).

Blattar har inget alls att hämta på dessa ställen, vad skulle de göra där?
Med ölhak menar jag inte pizzeria med spelmaskin.
Citera
2016-12-05, 04:56
  #11
Medlem
Nemjungs avatar
Bishop arms, flying barrel etc, sånna ölhak som serverar lite kvalite brygder brukar vara rätt blattefria..
Citera
2016-12-05, 14:56
  #12
Medlem
På ställen där Fi-aktivister, miljömuppar och andra PK-folk hänger. De som mest aktivt lobbar för ökad invandring är i regel de som minst umgås med invandrare.

Så leta reda på ett ställe som säljer så mycket bärs det går ifrån olika mikrobryggerier och har rejält tilltagna priser, gärna i kombination med surdegsbröd. Där ska du se att det är vitare än på ett klanmöte.

Annars går du till något hårdrockshak. De eventuella babbar du hittar där är i regel av den absolut trevligaste sorten!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback