Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-28, 10:49
  #1
Medlem
Kiss kommer tillbaka till både Stockholm och Göteborg nästa år!

Den 6 maj spelar det amerikanska bandet på Tele2 Arena i Stockholm och den 10 maj fortsätter de rockfesten på Scandinavium i Göteborg. Biljetterna släpps fredagen den 2 december klockan 9.00!

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle24001649.ab


Woooooo!
Citera
2016-11-28, 11:11
  #2
Medlem
TheNarrowMargins avatar
FAN!
Precis när man har köpt Sweden Rock-biljett och är fattig så utannonseras två Kiss-konserter i Sverige... Jag blir nog tvungen att skippa dem denna gång.

Nåväl. Jag såg dem iallafall 2013, så jag får leva på det fram tills nästa chans (när nu den blir).
Citera
2016-11-28, 11:31
  #3
Medlem
Vad ligger biljettpriserna på??
Citera
2016-11-28, 12:57
  #4
Medlem
Andersdamaans avatar
Härligt! Blir lätt ett biljettköp! Undrar vilket förbandet blir?
Citera
2016-11-28, 13:53
  #5
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocker77
Vad ligger biljettpriserna på??
Hittar ingen info, men borde komma upp under Köp Biljett-flikarna här:

http://www.livenation.se/artist/kiss-tickets

Tider för insläpp och konsertstart finns iaf uppe.
Citera
2016-11-28, 18:30
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Hittar ingen info, men borde komma upp under Köp Biljett-flikarna här:

http://www.livenation.se/artist/kiss-tickets

Tider för insläpp och konsertstart finns iaf uppe.

http://www.tele2arena.se/evenemang/detail/kiss

Fann åt det själv. Från 525- 1035 kr. Undra vad ståplats kommer att kosta?
Citera
2016-11-28, 18:33
  #7
Medlem
Ratis avatar
Stockholm och Göteborg såklart.
__________________
Senast redigerad av Rati 2016-11-28 kl. 18:36.
Citera
2016-11-29, 14:17
  #8
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNarrowMargin
FAN!
Precis när man har köpt Sweden Rock-biljett och är fattig så utannonseras två Kiss-konserter i Sverige... Jag blir nog tvungen att skippa dem denna gång.

Nåväl. Jag såg dem iallafall 2013, så jag får leva på det fram tills nästa chans (när nu den blir).

Biljetterna kommer ju typ ändå ta slut på cirkus tio minuter

Du får väl ta mod till dig och köpa på Tradera eller pröva andrahand som Biljettnu?

Kul ändå! Jag såg de 2010 i Malmö då Sweden Rock totalkrockade med Stockholmsgiget, dags för repris då (när man har råd )
Citera
2016-11-29, 14:33
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Biljetterna kommer ju typ ändå ta slut på cirkus tio minuter

Du får väl ta mod till dig och köpa på Tradera eller pröva andrahand som Biljettnu?

Kul ändå! Jag såg de 2010 i Malmö då Sweden Rock totalkrockade med Stockholmsgiget, dags för repris då (när man har råd )

Frågan är om trycket blir så där gigantiskt stort. Sist på Friends var det väl inte så. Sen Stadion 2010 fanns det kvar till bara dagarna före !
Citera
2016-11-29, 14:44
  #10
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Biljetterna kommer ju typ ändå ta slut på cirkus tio minuter

Du får väl ta mod till dig och köpa på Tradera eller pröva andrahand som Biljettnu?

Kul ändå! Jag såg de 2010 i Malmö då Sweden Rock totalkrockade med Stockholmsgiget, dags för repris då (när man har råd )
Jag försöker fixa så att det kan gå, men vi får se. Till fredag bör jag ha funnit en lösning, annars är det kört. Kanske kan jag låna pengar av någon närstående?
Citera
2016-11-29, 15:28
  #11
Medlem
Adelaides avatar
Jag tror det kommer bli biljettryck, men jag tror inte de kommer sälja slut på 10 minuter. Dels för att Sweden rock inte är långt efteråt.

Ska upp tidigt på fredag och biljettköa och hålla tummarna iaf. En ståplats vore givande.
Citera
2016-11-29, 15:32
  #12
Medlem
Adelaides avatar
Vad tror ni om förband förresten? Med tanke på att det är Live Nation som är arrangörerna så lär de väl drämma till med det gamla vanliga - Hardcore Superstar eller Rival Sons.

Men det ska bli spännande att få se vilka det faktiskt blir.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback