Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-03, 07:25
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Du har bilder på en dogman. Du är med i ett sällskap som definitivt tror på dogmen. Och du är rädd att de inte ska tro på dig. Jag får inte det att gå ihop. Varför skulle de inte tro på dig?
För att mitt möte med detta väsen är unikt. Även för dessa män.
Dock har jag aldrig sagt att dom definitivt tror på dogmen. Läs igen vad jag skrev om sällskapet.
Du kan kalla det "herrklubb för samhällets elit". Man kan säga att det som skiljer oss från andra, är att vi vet, vi lyssnar och vi låter endast vårat egna sinne styra vad vi tror och inte tror. Inte media eller påstådda ledare. Men för den sakens skull så tror dessa inte på dogmen bara för att någon visar dem en suddig bild, enligt tråden när. Krävs mer än så... Min rädsla grundar sig som sagt i att bilderna och min upplevelse är unik. Det är inte en suddig rotvälta tagen på 700 meter med en mobilkamera från 2005, om vi säger så.
__________________
Senast redigerad av PekkaPojkka 2017-05-03 kl. 07:31.
Citera
2017-05-05, 19:26
  #182
Medlem
angelfuck666s avatar
Det kommer in skrämmande rapporter om att dogmen har telepatiska förmågor, precis som jag befarade i ett tidigare inlägg. Kan det vara så att människor faktiskt kan bli mentalt störda endast p.g.a. närvaron av dogmen?

http://weekinweird.com/2016/07/04/wi...thic-messages/

Någon statsmakt borde agera mot hotet snarast, räknat i dödsoffer kan ju detta bli värre än den arabiska våren

Till att börja med vore det intressant att få se statistik över antalet dogmenobservationer och mental ohälsa i de infesterade områdena, sedan kunde man också reda ut om sasquatcherna faktiskt existerar eller om det kan vara så att observationerna av dessa i verkligheten har varit dogmen. Om så är fallet så är populationen MYCKET större än forskarna tidigare befarat.
Citera
2017-05-05, 22:49
  #183
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PekkaPojkka
Helst inte, Detta är lite traumatiskt för mig.
Tog bilder på denna "dogman". Men har aldrig vågat visa någon... Rädd att inte bli betrodd.
Så jag vände mig till ett slutet "herr sällskap" av framstående vetenskapsmän och annat folk från landets alla hör och kanter. Alla med ett och samma mål.. Inte ens där har jag ännu vågat visa min bilder.


O din rädsla över att inte bli "betrodd",
vad består den i?
Att vi som skriver i den här tråden ska samla ihop ett
medborgargarde och spetsa dig på högafflar som straff
för "osedligt fabulerande"?
Citera
2017-05-05, 22:53
  #184
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angelfuck666
Det kommer in skrämmande rapporter om att dogmen har telepatiska förmågor, precis som jag befarade i ett tidigare inlägg. Kan det vara så att människor faktiskt kan bli mentalt störda endast p.g.a. närvaron av dogmen?

http://weekinweird.com/2016/07/04/wi...thic-messages/

Någon statsmakt borde agera mot hotet snarast, räknat i dödsoffer kan ju detta bli värre än den arabiska våren

Till att börja med vore det intressant att få se statistik över antalet dogmenobservationer och mental ohälsa i de infesterade områdena, sedan kunde man också reda ut om sasquatcherna faktiskt existerar eller om det kan vara så att observationerna av dessa i verkligheten har varit dogmen. Om så är fallet så är populationen MYCKET större än forskarna tidigare befarat.

Dina sarkasmer rinner av mig som vatten hehe.
Anyway, nytt avsnitt läggs ut veckoligen på dogmanencounters
runt 03tiden lördagsmorgnar svensk tid. 4 timmar kvar!!
Citera
2017-05-06, 01:53
  #185
Medlem
MajorNybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
O din rädsla över att inte bli "betrodd",
vad består den i?
Att vi som skriver i den här tråden ska samla ihop ett
medborgargarde och spetsa dig på högafflar som straff
för "osedligt fabulerande"?

PekkaPojkka länkade en bild på Chewbaka som bildbevis innan, inlägget blev borttaget.
Han/hon driver säkert som nästan alla andra i tråden, vilket är trist.
Citera
2017-05-07, 22:08
  #186
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorNyberg
PekkaPojkka länkade en bild på Chewbaka som bildbevis innan, inlägget blev borttaget.
Han/hon driver säkert som nästan alla andra i tråden, vilket är trist.


Du har nog rätt, tack för support.
Nåja, vi tragglar vidare med vittnesmålen,
en vacker dag kommer det nog lite bildbevis också.
Mvh
Citera
2017-05-12, 20:01
  #187
Medlem
stom72s avatar
7 timmar kvar till nytt vittnesmål.
Håll i hatten!
Citera
2017-09-22, 14:02
  #188
Medlem
stom72s avatar
Senaste vittnesmålet var förstklassigt!
Inatt vid 03 svensk tid kommer nytt i vanlig ordning, hoppas lika givande...

https://youtu.be/WqSZDvPyd2Y
Citera
2017-10-07, 08:24
  #189
Medlem
stom72s avatar
Ny pinfärsk fantastisk vittnesskildring.

Händer med klor, massor av sylvassa tänder, kolsvart, 300kg muskler....

http://youtu.be/AptfP3i2Xgc
Citera
2017-10-07, 10:31
  #190
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
Ny pinfärsk fantastisk vittnesskildring.

Händer med klor, massor av sylvassa tänder, kolsvart, 300kg muskler....

http://youtu.be/AptfP3i2Xgc

Anser du att det här är någon nyhet för dig?

Vad fult namn det har fått, inte alls den riktiga benämning på monstret.
Citera
2017-10-07, 15:45
  #191
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Anser du att det här är någon nyhet för dig?

Vad fult namn det har fått, inte alls den riktiga benämning på monstret.
Upplys oss.
Citera
2017-10-08, 00:20
  #192
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Upplys oss.

Det är väldigt ovanligt med sådana här möten, tvivlar på äktheten utan vet snarare att någon har överhört konversationer som varit mellan en exorcisten och prästen och sedan hittat på en egen version utav det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback