Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-30, 10:18
  #13
Medlem
Citat:
Major Cineplex Paragon
Jepp den är ganska nice.

Citat:
..är det värt?
Lite konstig fråga. Om du vill gå på bio så är det väl värt det. Kostar typ 70 spänn eller mindre.

Citat:
Är det ofta slutsålt?
Aldrig, kanske på premiärer av stora filmer. Även OM det skulle vara slutsålt i en salong finns det många att välja på. Och även OM dom skulle vara slutsålda är det bara att gå till en annan biograf, t.ex MBK, Terminal21 eller Central Plaza är alla inom 10m resetid från paragorn. Finns överallt.

Citat:
Bör man köpa biljett i förväg?
Nej. Kanske på premiärer

----

Angående snubben som frågade om man kan hångla därinne, lite tattigt men fungear väl om man är 14 år gammal...
__________________
Senast redigerad av utomlandsfraga 2016-11-30 kl. 10:20.
Citera
2017-01-08, 11:41
  #14
Medlem
MatiasAndresTravels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasticfoxy
Hejsan,

Åker till Bangkok för en weekend nästa helg (bor i HK så det är nära) och vill ta henne på bio. Vad jag läst mig till så ska Major Cineplex Paragon vara en av det bättre biograferna och det ligger nära hotellet vårat så det är perfekt.

Min fråga är om någon har erfarenhet av dessa biografer, är det värt? Är det ofta slutsålt? Bör man köpa biljett i förväg?

Tacksam för svar!

Älskar att gå på bio och kan varmt rekommendera 4D-bio i Paragon Mall - Sjukt kul Om du vill vara säker bör du köpa biljett men de har så sjukt många biografer att det alltid kommer finnas plats på någon under dagen
Citera
2017-01-22, 14:52
  #15
Medlem
Snor tråden lite då min fråga är biorelaterad. Jag bodde här för ett antal år sedan och gick en del på bio. Idag var jag på bio igen för första gången sedan ny kung och kunde inte låta bli att lägga märket till att det stod "Kings anthem" när man skulle stå. Hette det verkligen så förr eller var det national anthem då?

ont: Har aldrig bokat i förväg och aldrig fått problem. Som folk säger, bättre bioupplevelse än hemma. Sköna stolar, godare popcorn och bättre service för mindre pengar.
Citera
2017-01-22, 15:27
  #16
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsten
Snor tråden lite då min fråga är biorelaterad. Jag bodde här för ett antal år sedan och gick en del på bio. Idag var jag på bio igen för första gången sedan ny kung och kunde inte låta bli att lägga märket till att det stod "Kings anthem" när man skulle stå. Hette det verkligen så förr eller var det national anthem då?

ont: Har aldrig bokat i förväg och aldrig fått problem. Som folk säger, bättre bioupplevelse än hemma. Sköna stolar, godare popcorn och bättre service för mindre pengar.

Jag vill minnas att det "alltid" rört sig om en kungssång. Åtminstone runt 20 år tillbaka i tiden.

Denna; https://www.youtube.com/watch?v=FwE-PizK7dM
__________________
Senast redigerad av Lasse Berghagen 2017-01-22 kl. 15:29.
Citera
2017-01-22, 15:38
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Berghagen
Jag vill minnas att det "alltid" rört sig om en kungssång. Åtminstone runt 20 år tillbaka i tiden.

Denna; https://www.youtube.com/watch?v=FwE-PizK7dM

Okej. Idag var det bara en bild på sonen under hela sången, men antar att han inte hunnit vara med på några smickrande bilder ännu. Jag är väl bara negativ, hette säkert kings anthem då (2011/12) också. Tänkte nästan att han är högtravande nog att göra en sådan förändring, men inte då .
Citera
2017-01-22, 15:42
  #18
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsten
Okej. Idag var det bara en bild på sonen under hela sången, men antar att han inte hunnit vara med på några smickrande bilder ännu. Jag är väl bara negativ, hette säkert kings anthem då (2011/12) också. Tänkte nästan att han är högtravande nog att göra en sådan förändring, men inte då .

Så här såg "bioversionen" ut; https://www.youtube.com/watch?v=hn2j63jYw9s
Citera
2017-01-22, 15:54
  #19
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Måste säga att versionen med ms Kanyapas Srinarong Chayanuwat är fruktansvärt vacker.
Citera
2017-01-22, 16:24
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Berghagen
Måste säga att versionen med ms Kanyapas Srinarong Chayanuwat är fruktansvärt vacker.

Vilket av dem är det? Jag tyckte bättre om den som var nu och inte den du länkade.
Citera
2017-01-22, 16:25
  #21
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsten
Vilket av dem är det? Jag tyckte bättre om den som var nu och inte den du länkade.

Den med den unga damen i länk nummer 1.
Citera
2017-01-22, 16:53
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Berghagen
Den med den unga damen i länk nummer 1.

Just fasen. Du länkade båda :P. Jag gillar också den med unga ms Kanyapas Srinarong Chayanuwat. Bättre än den äldre.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2785888

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback