Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2016-12-12, 04:58
  #73
Medlem
BraSmas avatar
Intressant tråd. Har själv besökt stripklubbar vid några tillfällen under livet och har stor respekt för er tjejer. Tycker ni erbjuder en häftig och många gånger, tror jag, välbehövd service för många som känner sig ensamma.

Har du nånsin upplevt att du har fått känslor till någon av dina kunder? Har det uppstått situationer då du känt att du har växlar ihop det professionella med det privata? Har du alltid lyckats hålla distans?
Citera
2016-12-13, 08:31
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colan33
Bra infoläsning.
Tycker personligen detta är ett fint jobb som borde tillåtas i sverige.
Serviceyrke.
Tror nog många ensamma gubbar skulle lätta på trycket och bli lugnare i vardagen.

Fortsätt jobba och fortsätt svara i detta forumet, ngn borde länka detta till justitieministern så det tas upp i riksdagen.

Tjao Bella!


Hej

Tack så mycket för dina ord. I Sverige är det lagligt så länge man behåller trosorna på scen.
Citera
2016-12-13, 08:34
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BraSma
Intressant tråd. Har själv besökt stripklubbar vid några tillfällen under livet och har stor respekt för er tjejer. Tycker ni erbjuder en häftig och många gånger, tror jag, välbehövd service för många som känner sig ensamma.

Har du nånsin upplevt att du har fått känslor till någon av dina kunder? Har det uppstått situationer då du känt att du har växlar ihop det professionella med det privata? Har du alltid lyckats hålla distans?


Hej!

Tack så mycket

Jag har fått många sorters känslor för kunder. Sympati, då dom ofta berättar om saker ur sina liv som dom inte skulle berätta för någon annan. Jag är "anonym" för dom. Eller medlidande. Har inte riktigt kommit fram till vad.

Har också träffat människor på klubben, som kunder, som sedan blivit mina vänner utan problem. Som har känts som en kompis från första stund och sedan har det fortgått. Har fungerat fint och jag har kvar en del av dessa i min krets.

Om du undrar ifall jag har förälskat mig i en kund är svaret nej. Förälskar mig dock inte lätt och jag tror inte att det har med kundbiten att göra.
Citera
2017-06-23, 11:14
  #76
Medlem
Sjuk tråd? Har man inte charm nog att få en tjej på fall på vanligt vis, då är det nog rätt så kört tror jag! MVH från en kvinna som män ofta stöter på.
Citera
2017-06-23, 11:16
  #77
Medlem
En välbehövd "service"? Vad har du att erbjuda MIG att jag ens ska SE åt ditt håll? Loosers.
Citera
2017-06-23, 11:58
  #78
Medlem
manodepressivs avatar
Mina fördomar säger att du har en välfriserad fitta. Om en kund bokar dig och har önskemål om att du ska vara "lika hårig som morsan var tidigt 80-tal", går du med på det då? Jag tänker att du förlorar inkomst under de månader du måste spara pälsen.

Hur är det med att skjuta pingisbollar, blåsa ut ljus eller röka en cigg med slidan? Något som förekommer i norden och kan beställas genom de inhemska agenturerna?

Hur ser säkerheten ut vid outcalls, shower på en privatfest? Sitter Dragan och Jovan med skinnpaj och silverlänk i en bil utanför och har något slags överfallslarm? Eller följer de t.o.m. in på festen?
Citera
2017-07-11, 10:16
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Mina fördomar säger att du har en välfriserad fitta. Om en kund bokar dig och har önskemål om att du ska vara "lika hårig som morsan var tidigt 80-tal", går du med på det då? Jag tänker att du förlorar inkomst under de månader du måste spara pälsen.

Hur är det med att skjuta pingisbollar, blåsa ut ljus eller röka en cigg med slidan? Något som förekommer i norden och kan beställas genom de inhemska agenturerna?

Hur ser säkerheten ut vid outcalls, shower på en privatfest? Sitter Dragan och Jovan med skinnpaj och silverlänk i en bil utanför och har något slags överfallslarm? Eller följer de t.o.m. in på festen?


Vilka månader måste man "spara pälsen"?

Pingpong-shower och dylikt har jag aldrig hört talas om i norden. Värt ett besök i asien dock.

Vi har full säkerhet vid outcalls, vad och hur vill jag inte dela med mig av då det delvis skulle förstöra säkerheten. Men vi är trygga.

Vet inte om detta inlägget var seriöst eller en förklädd förolämpning, men jag svarar ändå.
Citera
2017-07-11, 10:18
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillan76
Sjuk tråd? Har man inte charm nog att få en tjej på fall på vanligt vis, då är det nog rätt så kört tror jag! MVH från en kvinna som män ofta stöter på.


Handlar inte om att "få en tjej på fall", handlar om ett nöje. Av samma anledning som man köper biljetter till stand up kan man kolla på en flicka som dansar och klär av sig.
Citera
2017-07-14, 12:19
  #81
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrdpistol
Vilka månader måste man "spara pälsen"?

/... /

Vet inte om detta inlägget var seriöst eller en förklädd förolämpning, men jag svarar ändå.

Kanske tar det inte månader att spara ut busken. Jag har nära på noll erfarenhet av friserat könshår, men ett burrigt skägg tar ett par månader att få till. I alla fall för mig.

Men är det ett önskemål som är rimligt? Det jag i förlängningen vill veta är hur mycket kunden kan be om, och hur mycket extra det kostar. Om agenturen kanske t.o.m. har ett register med hårfärg, längd, kroppstyp, tatueringar o.s.v. som de kör önskemålen igenom. Eller beställer kunden en show och får den som står först i kö bara?


Tack snälla för svaren. Det är verkligen inga dolda förolämpningar utan genuin nyfikenhet från min sida.
Citera
2017-07-14, 12:38
  #82
Medlem
GurkPorrs avatar
Är ni lika mycket ute efter att "hala in" folk för att sedan mer och mer mjölka dem på pengar som de är utomlands?
Citera
2017-09-21, 00:34
  #83
Medlem
Jag är jätteintresserad av att börja arbeta som strippa i Stockholm.
Vilka klubbar är bäst arbetsgivare?
Hur mycket tjänar man om man bara följer klubbens regler?
Är det okej att inte se ut som en modell? Jag är 163 lång och väger 70 kg.
Tacksam för svar
Citera
2017-09-21, 20:37
  #84
Medlem
Sexarbetande tjejer jag träffat i sverige tycks bli jävligt bittra på sitt arbete och förlora all charm. Jag har dock mest pratat med d då jag jobbar som dörrvakt på en strippklubb. I amsterdam där det är lagligt va d gladare. Jobbigt att höra ngn gnälla hela kvällen som här...
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback