Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-30, 14:27
  #85
Avstängd
ProfessorVems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
Inte alls märkvärdigt. Inte ens märkvärdigare än att flugor skaffar många barn och förökar sig snabbt, det ligger i deras naturliga överlevnadsstrategi.

Jag svarade på ditt påstående att folk från dessa regioner inte alls skaffar fler barn, vilket du baserade på en liten avgränsad grupp människor som utgjordes av dina vänner. Sedan gav jag belägg för motsatsen.

Inte varenda, men bland invandrade muslimer finns en konsensus av religiösa dimensioner att sprida sig och ta över. Försök att se videon jag länkade till om du tycker det jag skriver känns främmande.

Att den sådan svensk dokumentär inte finns betyder inte att så inte är fallet. Jag kan ge exempel på hur massmedia och myndigheter medvetet undanhåller viktigt samhällsinformation, om det inte räcker med att det redan är allmänt känt att polisen använt hemliga koder för att dölja invandringsrelaterade problem. Återigen se dokumentären jag länkade till om muslimer i storbritannien, förutsättningarna är betydligt värre i sverige oavsett om det ännu kommit fram eller inte.

Länka gärna till var det står att kvinnor med invandrarbakgrund skaffar färre barn än svenska.

Tack för att du lägger upp det väldigt snyggt för mitt resonemang.

Till att börja med förs inte register eller statistik över religion i sverige så vi vet inte hur många muslimer som finns i sverige, men vi vet att det är en hög andel eftersom sverige tagit emot mer per invånare än de flesta andra under mycket lång tid.

Du menar att extremismen och de problem som inte finns i sverige skapas av att man försöker varna för inbördeskrig vilket nästan redan är fallet i frankrike då de var nära att införa undantagstillstånd under invandrarkravaller. Dessutom att sverige som rikt land göder muslimerna samtidigt som du menar att muslimerna vill göra länder fattigare för att då bättre kunna rekrytera till extremism. Fundera på vad som händer den dag sverige oundvikligen blir fattigt på grund av alla bidrag till det snabbt ökande antalet muslimer, med ditt eget resonemang om att muslimer behöver fattigdom för rekrytering och att de är beredda till terrorism för att öka fattigdomen ännu snabbare. Jag tror inte många känner samma stabilitet som dig att betala någon som hotar med terror om de inte får mer pengar regelbundet, eller om de blir ifrågasatta.

Du har helt rätt i att polariseringen ökar om man "ryter ifrån" mot terroristm, problemet är att polariseringen uppenbart ändå ökar och att situationen du beskriver motsvarar en utpressares hot mot sitt offer, där offret göder och belönar utpressaren till allt värre hot för att kortsiktigt få det lite bekvämare.

Rättelse: nu såg jag att jag bara hänvisade till dokumentärens titel i mitt förra inlägg, det kan förklara en del av ditt svar och att du kanske inte sett dokumentären innan du svarade. Här är länken:
https://www.youtube.com/watch?v=Btx0mm5KCMI

Det finns en hel del mer, och ännu mer obekväm sanning från verkligheten på detta ämne om du är mottaglig?

Men att pengarna i Sverige ska ta slut är planerat in i minsta detalj. Det är meningen att det ska bli ett stort inbördeskrig i Sverige och i övriga Europa. Det finns människor som redan har planerat hela framtiden in i minsta detalj.

Människor är lätta att programmera så att dom håller sig lugna, eller utför våldsamma handlingar.

Har någon av er ens ifrågasatt varför TV program heter just TV program?

Se bara militärmakten, där människor tränas för att döda människor och extremt få ifrågasätter.

Människan kan inte se universums färger. Det som finns här är allt vi har. Dock uppstår nya idéer någonstans ifrån. Och det är det kriget som är viktigast i mänskligheten just nu. INTE NÅGONTING ANNAT.

Det sovande folket skrev inte Reinfeldt för att väcka svenskar, så mycket kan jag säga. Det var snarare en ondskefull trollformel att vi ska se oss som det sovande folket så Reinfeldt och människorna bakom kunde göra vad fan dom ville utan motstånd.

Hade Reinfeldt verkligen vela väcka oss hade han stått som en apa och hoppat upp och ner och skrikit och spottat ur sig sanningar om världen. SD tvingade fram honom att erkänna att den globalistiska eliten har ett problem med hönan och ägget paradoxen och där slutar världsledarnas ekvation. Dom skulle lika gärna kunna spela tärning om besluten dom tar.

Krig har funnits sedan tidernas begynnelse, jag vill inte främja krig. Men vi svenskar har levt i en skyddad verkstad allt för länge. Ju längre vi skjuter upp kriget, desto fler kommer dö, och det är precis det den globala eliten vill för att luft syret inte ska ta slut på jorden.

PISS out.
__________________
Senast redigerad av ProfessorVem 2016-11-30 kl. 14:38.
Citera
2016-11-30, 19:52
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorVem
Muslimer väntar bara på att bli i majoritet. Muslimerna hatar sina egna som terroriserar INNAN majoritetsövertagandet av ett land.

Dom föder flest barn som en krigstaktik och väntar på att bli flest.

Därför har vi bara sett 1 eller 2 terrordåd i Sverige från Islamistiskt håll.

ISIS terroristerna kommer inte göra någonting förens dom är säkra på att dom kommer vinna.

Så ju mer invandring till Sverige från muslimska länder, desto gladare blir dessa satansmördare.

Så detta var väldigt kortfattat och sammandraget. Frågar du en muslim om vad som händer så har den rätt att ljuga enligt sin religion till skillnad från kristendomen.

Vi är inne i ett allvarligt läge i Sverige idag. Den här invandringen är inte alls bra för Sverige, det ÄR en muslimsk invasion.

Förstår ni nu varför vi inte har sett något märkvärt terrordåd av ISIS i Sverige idag?

Dom väntar på att bli flest och att deras operation ska gå smidigt och överväldiga oss och vinna på en gång med antal muslimer i Sverige.

Knappast, Sverige kommer inse att vi ska behålla tillitssamhället, i ett tillitssamhälle kan du inte gå till soc chefen och säga att du och jag är kusiner, du får fixa jobb åt mej.

Det kommer bli ytterst svårt att skapa en situation som den ser ut i MÖ, eftersom vårt samhälle inte ser ut så.
Det kommer bli hårdare krav på anpassning inom en 10 års period, bidragsregnet kommer upphöra så som det ser ut, staten kommer bli lika hårda som försäkringskassan är mot alla med LSS i dag.
De som inte kan anpassa sig kommer få åka hem.

Verkligheten kommer komma ifatt, vi har redan sett början av det.
Citera
2016-11-30, 20:35
  #87
Medlem
Dragonflashs avatar
Det är ganska troligt att dessa islamister gör som de blir tillsagda eftersom de överröstar hela tiden varandra på ett sätt som vanliga människor skulle tycka var sjukt. De är bedrägliga och saknar social form och struktur utanför sin grupp eller om de ens får se sina familjer. Alltså är detta en kortfattad form av islam och redogör att de på något sätt har syndat eller kommer att bli ett med sitt Allah. Då dessa hela tiden gräver ner sig i stränga dieter och krävande form av njutelse fruktan återstår ingenting tillslut förutom gruppen och jihad. Dessa rör sig i grupper och planerar i grupper och dödar oftast i grupp. Alltså är de redan infiltrera av sig själva och det avslöjar dem.
Citera
2016-12-01, 18:41
  #88
Medlem
CosmicFrogs avatar
Sverige måltavla i IS-video om hur muslimer på bästa sätt kan mörda kristna. Vet någon var videon går att se som nämns i artikeln?
Citat:
Filmen, som innehåller groteska scener där jihadister bland annat skär halsen av en tillfånga*tagen "korsfäst" man, manar muslimer världen över till kamp mot kristna. Därefter följer ingående instruktioner om hur muslimer i västvärlden på bästa sätt kan göra för att mörda icke-muslimer. I en scen får man lära sig var på kroppen man ska knivhugga någon för att göra maximal skada. I en annan visar en islamist hur man med ett vanligt kök som arbetsrum kan bygga en bomb.

Filmen är tänkt att inspirera muslimer att på eget bevåg utföra våldsdåd i de länder de bor i. En kniv eller hembyggd bomb anser IS vara de två mest effektiva sätten för den oerfarne som vill bli jihadist. Och det som kanske är mest oroväckande för svensk del är att IS nu pekar ut Sverige som ett av de länder som muslimer bör utkämpa sin blodiga jihad i.
http://www.friatider.se/islamiska-st...e-som-maltavla
Citera
2016-12-01, 19:35
  #89
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Knappast, Sverige kommer inse att vi ska behålla tillitssamhället, i ett tillitssamhälle kan du inte gå till soc chefen och säga att du och jag är kusiner, du får fixa jobb åt mej.

Det kommer bli ytterst svårt att skapa en situation som den ser ut i MÖ, eftersom vårt samhälle inte ser ut så.
Det kommer bli hårdare krav på anpassning inom en 10 års period, bidragsregnet kommer upphöra så som det ser ut, staten kommer bli lika hårda som försäkringskassan är mot alla med LSS i dag.
De som inte kan anpassa sig kommer få åka hem.

Verkligheten kommer komma ifatt, vi har redan sett början av det.
Du har nog missat att utvecklingen snabbt går år motsatt håll, men visst känns det bra kortsiktigt att försöka tänka så att det kommer att lösa sig.

Den enda tilliten som finns kvar är inom klanerna som är starkt segregerade. Det enda kraven på anpassning är riktade mot svenskar som ska acceptera separata badtider mm. De invandrare som redan är här är så många att de demokratiskt kan rösta fram ökad invandring och i förlängningen ännu mer sharia-anpassning och halal mm och att kraven på anpassning är rasistiska och ska avskaffas. Det är något vi redan ser, inklusive ökad rekrytering till IS. Vi har redan invandrare som jobbar på migrationsverket och hjälper sina kompisar och många liknande exempel som är en naturlig följd av ett mångkulturellt saamhälle.
Citera
2016-12-01, 20:00
  #90
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CosmicFrog
Sverige måltavla i IS-video om hur muslimer på bästa sätt kan mörda kristna. Vet någon var videon går att se som nämns i artikeln?

http://www.friatider.se/islamiska-st...e-som-maltavla
Hittar inte videon! Var finns den att se?
Citera
2017-02-26, 08:32
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorVem
Här ser vi alltså ett typexempel på en muslim som utför Al Taqqyia, rätten att luras och bedra för att lura Kafir, dom svagsinta. Den gubben går inte med vise ProfessorVem, Du kan lura många med dina fina ord till och med kanske Sverige statsminister. Men den gubben går inte med mig.

Vi vet nog vad muslimerna vill. Halva Sverige brinner och det är muslimerna som bränner.

Gå och dra något gammalt över dig lögnar muslim. Du har en lång väg till himlen med ditt ljugande. Gud vill inte att du ljuger åt honom, varför tror du gud skulle behöva det? Han vill bara ha en show. En riktigt mysig show, och det känns som att han är intresserad av att börja titta på en skräckfilm snart.

Nej sörru, Du tror att du är smart nu när du bedrar enligt din religion. Men kunskap är makt, jag vet att du ljuger för muslimer har målat in sig i ett hörn, alla som har granskat Islam vet att det inte går att lita på ett ord av vad muslimer säger. Speciellt inte om dom pratar med dom otrogna det vill säga när dom pratar med svenskar på flashback forum.

https://www.youtube.com/watch?v=XSMymqvWsCs

Vad en muslimer skriver i den här tråden, LITA INTE PÅ ETT ENDA JÄVLA ORD.

HA DETTA ALLTID I MINNET NÄR EN MUSLIM PRATAR MED DIG, ORDEN, BETEENDET ALLT ÄR LÖGNER FÖR ATT FRÄMJA ISLAM.


Hahahaha taqqiya på Flashback?! För det första man är anonym och taqqiya utförs när man är rädd för säga sanningen.
Sen om jag vill utföra taqqiya för lura goda svenskar skulle jag nog inte göra det på ett ruttet Islamofobiskt forum som Flashback.

Du får tro vad du vill i din paranoida värld men extremistiska islamister vill ta över Mellanöstern och skiter fullständigt i Europa... Läs själv i Dabiq (isis tidning) eller inspire (Alqaida tidning) där står det allt du vill veta. Dem uppmanar deras anhängare utföra terror attacker i Europa så att Europa slutar stödja diktatorer och skicka militär till Mellanöstern.... Du har allt svart på vitt om du bara vill läsa direkt från källan istället för läsa från partiska tredjepart som friatider och amerikanska motsvarigheter
Citera
2017-02-26, 11:08
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kesey
taqqiya

Finns inget som heter islamofobi, precis som trans- och homofobi så är det påhittade ord likt rasistfascistnazist när man vill tysta meningsmotståndare, det är fullt rationellt att ogilla pisslam, det som är irrationellt (ja, till och med efterblivet) är att vara en del av/tro på pisslam.
Citera
2017-02-26, 11:48
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kesey
Hahahaha taqqiya på Flashback?! För det första man är anonym och taqqiya utförs när man är rädd för säga sanningen. Sen om jag vill utföra taqqiya för lura goda svenskar skulle jag nog inte göra det på ett ruttet Islamofobiskt forum som Flashback.

Du får tro vad du vill i din paranoida värld men extremistiska islamister vill ta över Mellanöstern och skiter fullständigt i Europa... Läs själv i Dabiq (isis tidning) eller inspire (Alqaida tidning) där står det allt du vill veta. Dem uppmanar deras anhängare utföra terror attacker i Europa så att Europa slutar stödja diktatorer och skicka militär till Mellanöstern.... Du har allt svart på vitt om du bara vill läsa direkt från källan istället för läsa från partiska tredjepart som friatider och amerikanska motsvarigheter
Att inte IS eller Al Qaida vill ta över Europa är en sak, men de är inte representativa för alla muslimer. De flesta muslimer är fredliga och det finns säkert massor som hoppas att de kommer att ta över Europa på fredlig väg. Dessa tror inte alls på de våldsmetoder som IS använder. Jag har själv hört muslimska ledare säga att de kommer att ta över därför att de föder fler barn, så det är inte alls långsökt att tro detta. Svenska politiker gör allt vad de kan för att hjälpa till.

Sedan tycker jag att du ska sluta använda ordet islamofob. Det är verkligen ett av de mest idiotiska ord som jag känner till.
Citera
2017-03-10, 04:41
  #94
Medlem
Taqiya är även något som Shiamuslimer utövar, inte Sunni. Allt detta taqiyaprat kommer alltid från människor som inte vill föra en dialog alls.

"Taqiya!" Skriker den kränkte mannen som inte gillar det han hört, och istället för att bemöta det, faller tillbaka på anti-intellektuell nonsens.

Om ni undrar varför många har svårt att ta högern seriöst så har ni svaret där. Ni vill inte diskutera, utan ni vill bara tvinga ner er skit i halsen på oss andra.
Citera
2017-04-01, 15:42
  #95
Avstängd
Så länge svenska staten delar ut bidrag som toalett papper så kommer ingen spränga sig här. Att elda upp en svartklubb har inget med terror att göra. Han i Malmö har sin egen agenda. Personligt mellan några muslimer
Citera
2017-04-06, 18:33
  #96
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Att inte IS eller Al Qaida vill ta över Europa är en sak, men de är inte representativa för alla muslimer.

ISIS fighter: we wanted to take over the world

Citat:
What did you want to do after Iraq and Syria?

We wanted to continue to other countries.

Which countries?

Country by country: Yemen, Saudi Arabia, Lebanon and the Europe.

With force?

Yes, with force.

http://www.rudaw.net/english/interview/300320151

En intervju gjord för över två år sedan.
Det har förvisso hänt en hel del sedan dess; ISIS eller Daesh har råkat ut för många bakslag
och är på väg att förlora Mosul och det förefaller inte särskilt troligt i nuläget att man skulle
kunna erövra Europa, men det är i alla fall vad man har som målsättning att döma av vad
den intervjuade jihadisten påstår och även vad en del andra inom ISIS uttryckt genom åren.
Man vill åt hela världen. Ett enda stort kalifat ska det bli av alltihop om man får råda.
Men det ska vi nog se till så att det inte blir...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback