Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-25, 18:00
  #1
Medlem
Indos avatar
Hur fan mår ni? Har suttit här och letat efter lite roligt skvaller om Tova Helgesson men hittar fan inget (eller så är det jag som är kass på att söka)..

Men vafan har vi inget skvaller om denna tjej? Hon var/är ju värsta fjortisen så lite måste hon ju gjort bort sig Eller har hon helt isolerat sig från folk så dom inte kan ha så mycket att säga? Det var ju ett jäävla liv om henne och hennes ex Raed Murad
Hur mycket kryddar hon? Tror ni han Raed var så jävla dum i huvudet som dom säger?

Måste ju säga att hon är bra jävla dum som stanna kvar sålänge som hon gjorde om han nu var fucked up

Fyll på ba!!!!

Mvh Papparazzi Indo
Citera
2016-11-25, 18:07
  #2
Medlem
lyktstolpes avatar
Kändisskvaller? Vem fan är det ens?
Citera
2016-11-25, 18:07
  #3
Medlem
franges avatar
Vem är Tova Helgesson?
Citera
2016-11-25, 18:10
  #4
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Vem är Tova Helgesson?

En fjortis på Youtube. Jag har halkat in på något klipp hon lagt upp och det är uppenbart att hon är stolt över sina pattar.
Citera
2016-11-25, 18:27
  #5
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Kändisskvaller? Vem fan är det ens?
Det sa jag också först
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Vem är Tova Helgesson?
En brud som håller på med youtube och är allmänt jävla väck
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
En fjortis på Youtube. Jag har halkat in på något klipp hon lagt upp och det är uppenbart att hon är stolt över sina pattar.
Haha aah skoja inte Halkade oxå in sen när jag hade hört talas om henne och kollade lite,hon är ju bra skämmig ibland
Citera
2016-11-25, 18:30
  #6
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Haha aah skoja inte Halkade oxå in sen när jag hade hört talas om henne och kollade lite,hon är ju bra skämmig ibland

Jo det är klart. Men samtidigt är hon bara 17 bast så hon har lov att vara skämmig ett tag till.
Citera
2016-11-25, 18:32
  #7
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Jo det är klart. Men samtidigt är hon bara 17 bast så hon har lov att vara skämmig ett tag till.
Sant det Tycker dock det är lite synd att hennes pappa är död, jag vet hur det känns att förlora någon nära i ung ålder, det fuckar upp ens huvud lite grann

Men men sånt är livet tyvärr...

Mvh Indo

Edit: bra nick Finns inget finare än en våldsam knarkare
Citera
2016-12-14, 16:39
  #8
Medlem
SmulHoras avatar
Hennes YT-kanal blev nerstängd inatt

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...d-fran-youtube
Citera
2016-12-14, 16:49
  #9
Medlem
gato12s avatar
Hon har tydligen förevisat lite olika sexställningar. Och innan ni slänger er på tangentbordet era snuskisar; med kläderna på.
Hon är helt otröstlig det lilla livet, när hon inte får ligga och jucka framför en webbkamera. Livet är tufft ibland Tova.
Citera
2016-12-14, 17:40
  #10
Medlem
Citat:
"Anledningen är för att folk flaggar mina videor hela tiden. Får man tre varningar på Youtube försvinner ens konto permanent."
Hon fortsätter att förmedla sina känslor inför detta, och hur dåligt hon mår.
"Jag är chockad, upprörd och förstörd. Jag mår sinnesjukt dåligt över detta, gråtit sex timmar i streck. Min Youtube är mitt allt, de som alltid fått mig att se en anledning till att fortsätta kämpa fast livet är svårt."
Hon fortsätter att förklara hur hon känner inför att förlora alla sina följare:
"Jag vill inte föreställa mig tanken att förlora er, mina bästa vänner, fanpages, ert stöd och allt? Just nu är jag så förstörd och ledsen att jag knappt kan tänka. Jag hoppas att de går att fixa tillbaka (min kanal), men tvivlar starkt på det".

http://www.expressen.se/noje/profile...stallningarna/
Citera
2016-12-14, 18:00
  #11
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://www.expressen.se/noje/profile...stallningarna/
Jag hade aldrig hört talas om denna Tova Helgesson tidigare och känner inte till hennes livshistoria eller liknande, men det känns spontant som om hon skulle må bra av att vara utan sitt konto ett tag.

Hon fortsätter att förmedla sina känslor inför detta, och hur dåligt hon mår.
"gråtit sex timmar i streck. Min Youtube är mitt allt"

Hon fortsätter att förklara hur hon känner inför att förlora alla sina följare:
"Jag vill inte föreställa mig tanken att förlora er, mina bästa vänner"


Om ett konto på Youtube är ens allt, precis som bloggar verkar vara för många andra, då är det kanske inte helt fel att vidga vyerna lite. Plugga, jobba eller vad många av oss andra hittar på om dagarna, förutsatt att Youtube nu inte bara redan är en bisyssla för henne. Låter iofs inte så, då det är hennes allt.
Citera
2016-12-14, 23:39
  #12
Medlem
Trodde hon var avstängd!? Fyfan hela hennes YT kanal är ju bara om sex osv.

Bryr mig inte hade velat se videon bara för skoj "for the laugh"
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2016-12-14 kl. 23:45.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback