Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-03, 20:41
  #673
Medlem
sdkennets avatar
han verkar lida av någon form av svenskhets komplex. jag känner folk från hans hemtrakter och han är adopterad från Iran och med extremt plockade ögonbryn och bleksminkad.

men inget fel med honom för det
Citera
2017-01-03, 21:51
  #674
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Enligt folkbokföringen är han ej född i Sverige, och han och hans tvillingbror bär persiska namn, så uppgiften om att han är adopterad från Iran stämmer säkert.
Det är korrekt, han är smålänning, fast kommer ursprungligen från Iran.
Citera
2017-01-04, 11:39
  #675
Avstängd
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Jag gillar också Oscarsson, men allt det han säger är inte SD, det är tvärtom anti-sd.

Oscarsson är klok, han har ju jobbat för Miljöpartiet.


Pröva att för en gångs skull se på saker utan partitillhörighet... Vi måste börja prata med varandra och välkomna varandras röster istället för att direkt utifrån partitillhörighet rata eller neka den andres röst.
Citera
2017-02-12, 20:28
  #676
Medlem
Diagorass avatar
Jag tycker alla som uppskattar Oscarsson att rösta på honom i Flashback Awards!

(FB) Flashback Awards 2017 - Årets Hedersflashbackare - Omröstning
Citera
2017-03-27, 17:50
  #677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoras
Jag tycker alla som uppskattar Oscarsson att rösta på honom i Flashback Awards!

(FB) Flashback Awards 2017 - Årets Hedersflashbackare - Omröstning

Lägg verkligen inte eran röst på honom. Jag blev borttagen från hans facebooksida idag bara för att jag dela det här:

http://newsvoice.se/2016/10/02/massm...t-krig-syrien/

Snacka om PK och jag blev grymt besviken sen fly förbannad
Citera
2017-04-07, 00:46
  #678
Medlem
Vad är det med honom och Ryssland samt Syrien?
Han klarar av att hålla sig objektiv när det gäller andra saker men på denna punkt är han otroligt pk.

I hans värld gör Ryssland allt fel, är ondskan i sig självt, stödjer kemiska attacker. Det är i princip förbjudet att ifrågasätta det då man riskerar att bli avstängd från hans fb sida.
Citera
2017-07-06, 07:24
  #679
Medlem
8711s avatar
Patetiska Alexander Schulman går återigen till angrepp på Marcus Oscarsson, för vilken gång i ordningen? Marcus Oscarsson har hur som helst utnämnts till både folkets och politikernas favorit som Sveriges bästa politiska kommentator! Grattis Marcus Oscarsson! Håller personligen helt med om den utnämningen!

Citat:
Schulmans attack mot Oscarsson

Politikerna anser att TV4:s Marcus Oscarsson är Sveriges bästa politiska kommentator, enligt en undersökning som Omni har gjort.

Expressens Alex Schulman var inte imponerad av resultatet när han besökte Expressens valscen i Almedalen.

– Han har samma politiska känsla för kontext som min åttaåriga dotter.

http://www.expressen.se/nyheter/alme...ot-oscarsson-/
Citera
2018-08-13, 00:34
  #680
Medlem
8711s avatar
Nu finns nya klipp där han påpekar att Sverigedemokraterna kan bli största parti. Lär inte minska anklagelserna från SD-hatare som stör sig på Marcus Oscarssons positiva inställning till SD och Jimmie Åkesson.

Marcus partiskola: "SD kan bli Sveriges största parti"

https://www.youtube.com/watch?v=e3iHpKjXLj4
Citera
2018-08-13, 00:37
  #681
Medlem
Idittfejss avatar
Gillade denna Marcus i början, men nu är jag helt dödstrött på honom och hans jävla dialekt. När TV4 programledarna står som småbarn och lyssnar frenetisk på Marus "kloka" ord. Han börja nu nästan ses som en Messias.
Citera
2018-08-13, 07:30
  #682
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Vem f-n bryr sig om vad en obildad nolla som Alex Schulman tycker?

Uppenbarligen han själv iaf.
Intressant att han verkar se sig själv i en position där han "måste" (och kan) stoppa Oscarsson.

Obehagligt . . .
Citera
2018-08-13, 09:29
  #683
Medlem
Tsarevitjs avatar
Marcus Oscarsson är något så ovanligt som en opartisk journalist. I det avseendet liknar han Janne Josefsson. Han är med andra ord det som en journalist borde vara. Marcus strävar efter att vara objektiv utan att snegla på, om det skulle gynna SD eller andra partier. Visst kan han låta som en skollärare när han presenterar sina diagram, men han är vida överlägsen alla andra vänster- och mp-troll, som styrs av sina försök att uppfostra oss med sin agendajournalistik. Heder åt en sådan person. Alex Schulman är en gnyende dvärg jämfört med Marcus Oscarsson.
Citera
2018-08-13, 16:49
  #684
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Gillade denna Marcus i början, men nu är jag helt dödstrött på honom och hans jävla dialekt. När TV4 programledarna står som småbarn och lyssnar frenetisk på Marus "kloka" ord. Han börja nu nästan ses som en Messias.

Hellre Marcus Oscarsson än dessa jävla programledare som bara är fega och politiskt korrekta. Marcus Oscarsson vågar åtminstone ta ut svängarna och vara positiv angående SD och Jimmie Åkesson och peka på stor framgång och säga som det är att SD växer mycket kraftigt och kan bli landets största parti.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback