Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-01-30, 12:29
  #37
Medlem
[quote=BroccoIi| Försöker intala mig att det kilo jag tappat redan är en del vätska då jag slutade med kreatin i samma veva.

[/QUOTE]

varför skulle du vilja gå av kreatin under PCT? riktigt dumt av dig...

under PCT behöver du all hjälp du kan få för att behålla styrkan och massan som du har lyckats lägga på dig
Citera
2017-01-31, 22:26
  #38
Medlem
BroccoIis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
varför skulle du vilja gå av kreatin under PCT? riktigt dumt av dig...

under PCT behöver du all hjälp du kan få för att behålla styrkan och massan som du har lyckats lägga på dig

Handlade inte om att jag valde att gå av kreatin för att kuren var över, snarare så att jag borde gått av betydligt tidigare egentligen men drog ut på det. (är fortfarande osäker huruvida man verkligen behöver cykla kreatin men nu gör jag det).
Citera
2017-01-31, 22:29
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BroccoIi
Handlade inte om att jag valde att gå av kreatin för att kuren var över, snarare så att jag borde gått av betydligt tidigare egentligen men drog ut på det. (är fortfarande osäker huruvida man verkligen behöver cykla kreatin men nu gör jag det).


jag kör kreatin varje dag och har gjort det i för många år..

om du tryckert i dig AAS behöver du inte oroa dig över vad kreatin gör mot kroppen det lovar jag dig
Citera
2017-02-01, 00:04
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jag kör kreatin varje dag och har gjort det i för många år..

om du tryckert i dig AAS behöver du inte oroa dig över vad kreatin gör mot kroppen det lovar jag dig

Är nog inte skadan kreatin utsätter kroppen för, utan snarare effekten. Precis som med AAS så finns de ju anledningar varför man cyclar. De är väl samma tänkesätt han har gällande kreatin.

Men jag tycker de inte funkar att cycla. Men visst tar man de ej på en månad ibland så äre väl så, om
Man glömmer köpa eller något haha. Men annars ligger ja på de året om, som med allt annat.

Och "överdoserar" man kreatin, så kissar man ju bara ut det som inre kroppen tar upp. Så.
Citera
2017-02-03, 09:13
  #41
Medlem
BroccoIis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jag kör kreatin varje dag och har gjort det i för många år..

om du tryckert i dig AAS behöver du inte oroa dig över vad kreatin gör mot kroppen det lovar jag dig

Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Är nog inte skadan kreatin utsätter kroppen för, utan snarare effekten. Precis som med AAS så finns de ju anledningar varför man cyclar. De är väl samma tänkesätt han har gällande kreatin.

Men jag tycker de inte funkar att cycla. Men visst tar man de ej på en månad ibland så äre väl så, om
Man glömmer köpa eller något haha. Men annars ligger ja på de året om, som med allt annat.

Och "överdoserar" man kreatin, så kissar man ju bara ut det som inre kroppen tar upp. Så.

Som theterm95 säger handlar det inte om en rädsla av dess effekt på kroppen. Jag har läst lika många artiklar som hävdar att kroppen blir resistent om du inte cyklar som artiklar där de skriver att man kan köra året om.

På samma sätt har jag hört folk som absolut kör kreatin under deff för att behålla styrka och uthållighet medan andra idiotförklarar tanken då det binder onödig vätska.

Jag känner av kreatinet när jag tar det så jag lär fortsätta cykla 8-10v on med ~4v off tills jag får bevis på att 24/7 skulle vara fördelaktigt i längden.

Anyway jag ligger kvar på 101.5ish som föregående vecka. Morgonvikt på 101.7kg men får motvilligt erkänna att senaste veckan har varit rätt "dirty" matmässigt. Får fortf i mig minst 200g protein o 300g kolhydrater men utöver den grundieten äter jag lite vad jag vill. Skall försöka ta mig i kragen så det ej går överstyr.
__________________
Senast redigerad av BroccoIi 2017-02-03 kl. 09:15.
Citera
2017-02-03, 20:35
  #42
Medlem
När jag hör någon säga "jag tar inte kreatin under deff eftersom det binder onödig vätska" / "Kreatin gör att du får moonface" stänger mina öron av.
Detta är samma personer som lägger 300kr på en burk kreatin med apelsinsmak (tillsatt socker), tar det 5gånger per dag cause you got to have dat uppladdningfas och blir bloated as fck.
Köp billig vanlig smaklös monohydrat för 99kr så kommer du aldrig ha några problem.
Varför skulle man inte vilja att musklerna binder extra vatten?
Muskler är redan 80% vatten så när folk säger att du tappar definition på kreatin är dom helt körkade, muskler-underhudsfett-hud.
Om musklerna är större och trycker hårdare mot huden ser du mycket tightare ut.
Varför skulle du cykla något du inte bygger upp tolerans mot?
Finns 0 anledning att inte ta kreatin under deff.
__________________
Senast redigerad av Fanvafint 2017-02-03 kl. 20:37.
Citera
2017-02-11, 20:21
  #43
Medlem
BroccoIis avatar
Släpper en update. Allt är som tidigare vecka med en skillnad. Samma vikt, samma styrka men de senaste tre dagarna har jag varit otroligt trött redan vid 19-20 tiden. Oklart om det är sådan hängighet många upplever när de tar nolva eller om det helt enkelt är fysisk trötthet.
Citera
2017-03-20, 22:59
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BroccoIi
Släpper en update. Allt är som tidigare vecka med en skillnad. Samma vikt, samma styrka men de senaste tre dagarna har jag varit otroligt trött redan vid 19-20 tiden. Oklart om det är sådan hängighet många upplever när de tar nolva eller om det helt enkelt är fysisk trötthet.
Tja
1. hur var ditt humör under kuren ?.

2. i pct blev ditt humör värre efter en vecka elr två ?.

mvh alanya94
Citera
2017-03-23, 10:06
  #45
Medlem
BroccoIis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
Tja
1. hur var ditt humör under kuren ?.

2. i pct blev ditt humör värre efter en vecka elr två ?.

mvh alanya94

Inget jag reflekterade över om jag ska vara ärlig.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback