Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-23, 19:35
  #1
Medlem
Hej!

jag vill testa nya grejer, har börjat tröttna på att bara köra i fittan och slicka fitta.

har kört i anus, slickar runt anus, gillar footfetish/footjob osv dessa sakerna gillar jag, kan ses som äckligt för mestadels av er där ute, men jag gillar att köra lite tabu grejer.

kan någon annan komma på något mer "äckligt"/"tabu" saker man kan göra med sin flickvän?

bajsa på en osv/fisa på ens ansikte är inget jag söker så det går totalt bort! men ändå lite mer "äckliga" saker
Citera
2016-11-23, 19:41
  #2
Avstängd
Fisting?
Citera
2016-11-23, 19:44
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragge81
Fisting?

de väl bara en hand i fittan? att stoppa in min hand i hennes röv hade jag kunnat göra men rädd att den ska fastna där
Citera
2016-11-23, 19:56
  #4
Medlem
Sn0o0oZs avatar
stryptag/spott/ass 2 mouth/public
Citera
2016-11-23, 20:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
stryptag/spott/ass 2 mouth/public

lite off topic nu

hur får man tjejen till en sprutorgasm? har provat att pulla snabbt på insidan av fittan på ovansidan, men aldrig med något positivt resultat
Citera
2016-11-23, 20:08
  #6
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helex
lite off topic nu

hur får man tjejen till en sprutorgasm? har provat att pulla snabbt på insidan av fittan på ovansidan, men aldrig med något positivt resultat

Det är inget du kan bestämma över om inte hon vet. Du får fråga.

Men att göra det lite public, sådär att det finns en chans att någon kan komma på er, det är hemskt upphetsande
Citera
2016-11-23, 20:18
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dead-Skin-Mask
Det är inget du kan bestämma över om inte hon vet. Du får fråga.

Men att göra det lite public, sådär att det finns en chans att någon kan komma på er, det är hemskt upphetsande

vaddå inget jag kan bestämma över? jag har aldrig gjort de förr vet inte hur man gör en sprutorgasm o min flickvän har heller aldrig fått de, vet inte hur man ska bära sig åt, för de handlar mycket om tekniker har jag läst med händer pulla osv

det vill jag verkligen prova men vet inte vart man kan ha de typ i ett omklädningsrum i en affär så har dom kameror oftast i närheten osv
Citera
2016-11-23, 20:25
  #8
Avstängd
frifarts avatar
skaffa en sexgunga , låt din tjej gå med en plugg ett par timmar före sex , tillverka egna dildos till bara henne som du överraskar henne med , ha het sex i sjön när ni badar på sommaren , finns massor att hitta på TS men det är för snuskigt att skriva här ............
Citera
2016-11-23, 20:34
  #9
Medlem
Gaiseric2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helex
Hej!

jag vill testa nya grejer, har börjat tröttna på att bara köra i fittan och slicka fitta.

har kört i anus, slickar runt anus, gillar footfetish/footjob osv dessa sakerna gillar jag, kan ses som äckligt för mestadels av er där ute, men jag gillar att köra lite tabu grejer.

kan någon annan komma på något mer "äckligt"/"tabu" saker man kan göra med sin flickvän?

bajsa på en osv/fisa på ens ansikte är inget jag söker så det går totalt bort! men ändå lite mer "äckliga" saker

Frågan är, har du fått HENNE att slicka anus? Det är sjukt skönt när tjejen gör det och runkar samtidigt

Annat kan vara kissa på henne, börja lätt med bröst och gå sakta vidare till ansikte och tillslut mun

Binda fast, smiska, köra in buttplug i hennes röv medans du knullar hennes fitta? Os.v. o.s.v
Citera
2016-11-23, 20:37
  #10
Medlem
SmygarBerits avatar
Nämen låt henne köra två fingrar upp i ditt anus under tiden hon suger dig. Se till att hon stimulerar din g-punkt. Det kommer kännas som du har orgasm hela tiden
Citera
2016-11-23, 20:39
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Nämen låt henne köra två fingrar upp i ditt anus under tiden hon suger dig. Se till att hon stimulerar din g-punkt. Det kommer kännas som du har orgasm hela tiden

att få något i min egen röv har jag inget emot, och nej jag är inte bi för er som tror de, inget emot de heller för den delen, men killar som får något i röven brukar direkt klassas som bögar

men jag har själv provat att trycka in mitt eget finger i röven och köpte en dildo för att trycka in i min egen röv, men jag får inte in den... hade lätt velat att ha hennes fingrar i min röv dock
Citera
2016-11-23, 20:42
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaiseric2
Frågan är, har du fått HENNE att slicka anus? Det är sjukt skönt när tjejen gör det och runkar samtidigt

Annat kan vara kissa på henne, börja lätt med bröst och gå sakta vidare till ansikte och tillslut mun

Binda fast, smiska, köra in buttplug i hennes röv medans du knullar hennes fitta? Os.v. o.s.v

nej hon har inte gjort de, visst hade jag velat, men inget jag frågar hon kanske inte tycker de något hon vill, vill inte tvinga eller så
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback