Som rubriken lyder så letar jag efter en psykolog i Göteborg som kan hjälpa mig med mina problem. Har PTSD, bipolär sjukdom och ligger under utredning för borderline. Är skriven på öppenvårdspsykiatrin i Göteborg, men de ger mig inte mer än samtal med en sjuksköterska varannan vecka. Det är skönt att snacka av sig, men hjälper inte riktigt med det grundläggande orsakerna.
Har legat inne i 3 omgångar mellan 2011-2016. Äter medicin men känner att jag måste komplettera detta med terapi.
Det spelar ingen roll om det är privat eller inte. Hit me! Behöver verkligen hjälp, så vet ni någon/några så tipsa på!
Senast redigerad av CUBErt. 2016-11-22 kl. 12:30.
Anledning: Ville prenumerera
Som rubriken lyder så letar jag efter en psykolog i Göteborg som kan hjälpa mig med mina problem. Har PTSD, bipolär sjukdom och ligger under utredning för borderline. Är skriven på öppenvårdspsykiatrin i Göteborg, men de ger mig inte mer än samtal med en sjuksköterska varannan vecka. Det är skönt att snacka av sig, men hjälper inte riktigt med det grundläggande orsakerna.
Har legat inne i 3 omgångar mellan 2011-2016. Äter medicin men känner att jag måste komplettera detta med terapi.
Det spelar ingen roll om det är privat eller inte. Hit me! Behöver verkligen hjälp, så vet ni någon/några så tipsa på!
Våldtäkt under tonåren, händelser som är relaterade till situationer jag har satt mig själv i pga. tidigare självskadebeteende då jag inte tyckte jag var värd annat än att skadas, urspårade drogrelaterade situationer etc.
Bump. En vän vill utreda huruvida denne lider av borderline. Vad är rätt tillvägagångssätt i Gbg för att faktiskt få någon behandling och inte bara en näve antidepp och en klapp på axeln på den lokala vårdcentralen?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!