Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-05-08, 20:48
  #37
Medlem
LastCigarettes avatar
Har testat Anavar 40mg ED i 6 veckor, gav mig halsbränna från helvetet, gjorde mig sömnig och fruktansvärt törstig, that's it....inget annat....rekommenderas inte, så nu vet ni andra tjockisar det....det funkar INTE om man är för fet iaf inte på mig, dessutom är det dyrt som fan så nu slipper ni köpa Anavar i hopp om att ni ska bli smalare om magen iaf

Ligger kvar på mast 400 E5D men ökat testot till 750 E5D, och är inne på fjärde veckan nu, ökade Adexen till 0.5 EOD också vilket troligen var för mycket, jag har haft lite småont i kroppen, samt en fotled senaste dagarna så jag går troligen tillbaka till 0,5 E3D.

Nu först börjar jag märka det där välmåendet som många säger om testo....jag är sprudlande glad och livet känns underbart, särskilt nu sedan jag slutade äta Anavar, eller kanske sen jag uppade dosen.

Ändrade från cyp till enathate på testot nyligen och ska köra vidare ett tag så här men nästa gång jag ändrar i kuren lutar det åt att prova lågdos testo och högdos tren....börjar bli lite smått sugen
Citera
2017-05-08, 21:00
  #38
Avstängd
96ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCigarette
Har testat Anavar 40mg ED i 6 veckor, gav mig halsbränna från helvetet, gjorde mig sömnig och fruktansvärt törstig, that's it....inget annat....rekommenderas inte, så nu vet ni andra tjockisar det....det funkar INTE om man är för fet iaf inte på mig, dessutom är det dyrt som fan så nu slipper ni köpa Anavar i hopp om att ni ska bli smalare om magen iaf

Ligger kvar på mast 400 E5D men ökat testot till 750 E5D, och är inne på fjärde veckan nu, ökade Adexen till 0.5 EOD också vilket troligen var för mycket, jag har haft lite småont i kroppen, samt en fotled senaste dagarna så jag går troligen tillbaka till 0,5 E3D.

Nu först börjar jag märka det där välmåendet som många säger om testo....jag är sprudlande glad och livet känns underbart, särskilt nu sedan jag slutade äta Anavar, eller kanske sen jag uppade dosen.

Ändrade från cyp till enathate på testot nyligen och ska köra vidare ett tag så här men nästa gång jag ändrar i kuren lutar det åt att prova lågdos testo och högdos tren....börjar bli lite smått sugen

Märke på testo e?
Citera
2017-05-08, 21:13
  #39
Medlem
LastCigarettes avatar
Inte säker på att jag får säga det i denna tråden
Citera
2017-10-25, 01:52
  #40
Medlem
LastCigarettes avatar
Var ett tag sen men här kommer en uppdatering.

Har legat på 500mg testo och 400mg mast sen nån vecka efter jag skrev sista inlägget, lade sen till NPP 150mg mån, ons, fre och körde så i några veckor sen dubblade jag dosen till 300 mån, tor, fre och lade till cabaser 0.5mg mån, tor, för att efter ett tag öka till 0,5 mån, tor, fre.
Funkade bra, hade lite problem med att jag slaknade mitt i akten men med cabaser blev det som förut igen.

Började efter ett tag få problem med att jag blev röd på armarna och i nyllet ibland så jag backade av på NPP:t och masten varpå problemen försvann efter ett tag.

I skrivande stund ligger jag och cruisar på 250 testo cyp EW, sista masten stack jag för två veckor sen och jag har lagt till Proviron 50mg ED uppdelat på morgon och kväll och har Cabaser kvar för nästa vecka sen hoppar jag av den också.

Jag har nu gått ner 17 kg, jag har successivt fått gjort nya hål i bältet, jag kan skönja mina revben om jag vrider överkroppen åt precis rätt håll, och mina armar och ben börjar se riktigt trevliga ut.
Skäms för att tala om för er hur lite jag egentligen tränar, visserligen har jag ett mycket aktivt arbete men att jag varit fruktansvärt lat kan jag villigt erkänna.
En stor del av min viktnedgång beror självklart på att jag lagt om kosten ganska radikalt, men utan AAS hade jag inte varit där jag är idag, det är jag övertygad om

Ska bli nya tag nu i vinter, träning och kost ska bli prioriterat, och antingen blir det NPP igen vilket gett mig fina resultat eller så får det bli lågdos testo + tren....har hört både gott och ont om tren och vet inte om jag törs ta det steget än men vi får väl se

Frågor....
1: behöver jag/ska jag fortsätta med cabaser?
2: 50mg proviron ED låter bra eller?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback