Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-27, 09:23
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastCigarette
Man tackar

Vi testade IVF ett antal gånger där de extraherade simmare genom att skära ut dem ur min kvarvarande kula, provrörsbefruktningen tog sig i rören alla gånger, men inte när de väl stoppat tillbaka äggen i gumman igen.
med tanke på ålder och att det är fruktansvärt påfrestande att göra IVF för båda inblandade, samt att prognosen vi fick från läkarna var lika med noll så valde vi att det fick vara bra där....det var tydligen inte meningen att jag skulle bli far....

Trotts allt detta så kan ni göra mer än så, om verkligen barn är ett prio.
Du kan skippa AAS, ligga off ett tag, dundra på med en power pct, där du inkluderar en kombination emellan HCG och gonal - f.

Tro mig när jag säger detta, trotts att du gjort alla dess tester och dom säger det ena o det tredje, så finns de mer ni kan göra än att acceptera läget som de är.

Även tjejen din kan köra gonal, om nu problemet sitter hos er båda, man ska väl ändå försöka göra allt för att lyckas om man verkligen vill bli föräldrar.

Men en fördel är såklart att ni kollar upp vem de är "fel " på, och därefter styrs HCG/gonal till den som ej funkar, ev båda om så skulle va fallet.

Tycker väldigt synd om er och jag trodde jag satt i samma sits trotts att jsg bara är 21 år. Men jag dundrade med HCG och gonal, högdos omega komplex då den innehåller vitamin e, (bra för din egna produktion.) och dessutom med lågdos proviron.
Finns även pct hormoner som Nolva & clomid som är bra för dess hormoner vid en återställning / få fart på maskinen där nere.

Lycka till! Jag tycker inte ni ska ge upp. Börja med dessa grejer och ge det tid. Finkar inte detta, då kanske ni ska överväga att de ej blir något.. Men man kan alltid prova !! Speciellt när ni blivit "dömd" att de ej kommer funka..
Citera
2016-12-27, 19:23
  #26
Medlem
LastCigarettes avatar
Din omtanke värmer i hjärtat, men tyvärr har tiden kommit ikapp oss....jag är en bit över 40 och teoretiskt så kanske jag är fertil och man kan extrahera spermier ur mig tills den dag jag dör, men för gumman som är några år äldre än mig har tåget redan gått, oavsett vad jag skjuter med kommer det inte funka.
Vi gjorde vad vi kunde med den kunskapen och tekniken vi hade då....vi kämpade och peppade varann och grät i armarna på varann när resultatet kom tillbaka negativt, gång efter gång men till slut fick vi bita i det sura äpplet och ge upp och det var inget lätt beslut att ta kan jag lova

Jag har legat sömnlös många nätter med en klump i hjärtat och funderat över om man kunde ha gjort något annorlunda och gör det än ibland men det är som det är och jag har sista tiden börjat sträva framåt istället för att se tillbaka på det förflutna....man kan ju inte ändra nåt ändå så varför gräva ner sig och må dåligt över det som varit, när man istället kan göra framtiden fantastisk.
Kärleken till varandra har vi kvar, och den är ännu starkare idag pga allt skit vi varit med om så jag undanbeder alla förslag om att jag ska skaffa en yngre hona....om just du som läser detta du nu inte råkar vara en yngre hona, och det är ett skamligt förslag du kommer med
Citera
2017-01-11, 23:29
  #27
Medlem
LastCigarettes avatar
Ganska precis 8 veckor nu, väger 3-4 kg mindre än när jag började, överarmarna börjar se riktigt trevliga ut även om det förmodligen mestadels är vätska, orken finns där iaf och jobbet går som en dans numera, jag har blivit märkbart starkare och fått mer flås.
Midjemåttet har minskat men isterbuken verkar vara det som tar längst tid att bli av med, annars har fettet minskat här och var även om det inte är jättestora skillnader.
Det verkar funka bra med dosändringen av både testot och adex, jag mår bra och ser ljust på framtiden

Märker stor skillnad beroende på vad jag äter....kolhydrater och salt får mig att svälla upp hyfsat omgående så det aktar jag mig för.
Mitt nyårslöfte till mig själv var att jag skulle försöka komma igång med träning ordentligt, problemet är när jag är borta på jobb....tillgången till redskap är obefintlig så i nuläget är det armhävningar och att knata i trappor mm som gäller, är det nån som har tips på träningsmetoder utan redskap tar jag tacksamt emot förslag så jag kan variera mig lite mer.

Läser på div forum här och där i världen och har börjat bli lite småsugen på Primo, är visserligen dubbla pengen mot testo och alla säger man ska enbart köra testo första kuren men jag undrar ändå om inte 250mg testo och 3-400 primo ew skulle sätta rejäl fart på gubbafläsket så slipper jag sticka så ofta också, nåja det får rulla på som det gör nu tills vidare.

Skitstick idag, kändes som om det inte fanns nån spets alls på nålen, den vägrade helt enkelt gå in, tryckte på ordentligt men det var som att sticka i en träplanka så jag avbröt....bytte sida och plats men samma fenomen där. Fick bli en ny nål och ännu ett nytt ställe, hmmm....ärrvävnad redan? får nog läsa på lite om alternativa ställen att sticka på.

Over and out.
Citera
2017-01-12, 11:00
  #28
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCigarette
Ganska precis 8 veckor nu, väger 3-4 kg mindre än när jag började, överarmarna börjar se riktigt trevliga ut även om det förmodligen mestadels är vätska, orken finns där iaf och jobbet går som en dans numera, jag har blivit märkbart starkare och fått mer flås.
Midjemåttet har minskat men isterbuken verkar vara det som tar längst tid att bli av med, annars har fettet minskat här och var även om det inte är jättestora skillnader.
Det verkar funka bra med dosändringen av både testot och adex, jag mår bra och ser ljust på framtiden

Märker stor skillnad beroende på vad jag äter....kolhydrater och salt får mig att svälla upp hyfsat omgående så det aktar jag mig för.
Mitt nyårslöfte till mig själv var att jag skulle försöka komma igång med träning ordentligt, problemet är när jag är borta på jobb....tillgången till redskap är obefintlig så i nuläget är det armhävningar och att knata i trappor mm som gäller, är det nån som har tips på träningsmetoder utan redskap tar jag tacksamt emot förslag så jag kan variera mig lite mer.

Läser på div forum här och där i världen och har börjat bli lite småsugen på Primo, är visserligen dubbla pengen mot testo och alla säger man ska enbart köra testo första kuren men jag undrar ändå om inte 250mg testo och 3-400 primo ew skulle sätta rejäl fart på gubbafläsket så slipper jag sticka så ofta också, nåja det får rulla på som det gör nu tills vidare.

Skitstick idag, kändes som om det inte fanns nån spets alls på nålen, den vägrade helt enkelt gå in, tryckte på ordentligt men det var som att sticka i en träplanka så jag avbröt....bytte sida och plats men samma fenomen där. Fick bli en ny nål och ännu ett nytt ställe, hmmm....ärrvävnad redan? får nog läsa på lite om alternativa ställen att sticka på.

Over and out.

Trevligt att läsa din rapport hoppas att du når dina mål.
Här är några övningar att köra hemma

http://www.styrkelabbet.se/trana-hemma/
Citera
2017-01-12, 16:31
  #29
Medlem
köp gummiband (exertube) eller liknande, det kan du göra i stortsett allt med!

axlar, biceps, triceps, rygg, bröst, trapz, ahh benen är svåra men tror dina ben får så dom tål ändå
Citera
2017-01-15, 23:42
  #30
Medlem
LastCigarettes avatar
Stort tack för tipsen
Och ja....benen kan jag ta det lite lugnare med ett tag, de är ganska så kralliga redan
Citera
2017-01-25, 21:42
  #31
Medlem
LastCigarettes avatar
Gjorde en upptäckt, nej inte att jag fått stora härliga tuttar
Det var hur jäkla mycket starkare jag blivit sen jag började leka med nålar, det har liksom smugit sig på lite granna men igår kändes det fan som om jag var tillbaka i 18årsåldern när inget var omöjligt eller för tungt, och man kände sig i princip odödlig....nej igår var en fruktansvärt härlig dag som började med att jag fick bryta ner "the devil" i toaletten för att kunna pinka och som fortsatte med det gladaste humöret jag haft på länge genom hela dagen.

Hanterade tunga verktyg hela dagen och blev förvånad flera gånger över hur lätt det kändes att jonglera med samma verktyg som förut tröttat ut mig och gett mig muskelvärk....
Mer finnar nu än förut, en del lättklämda men även ett par stora saker som inte direkt är vackra eller lättklämda....nåväl än så länge är det inget som stör mig nåt värst.

Välmåendet är iaf 12 på en 10-skala
Citera
2017-01-26, 11:47
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastCigarette
Gjorde en upptäckt, nej inte att jag fått stora härliga tuttar
Det var hur jäkla mycket starkare jag blivit sen jag började leka med nålar, det har liksom smugit sig på lite granna men igår kändes det fan som om jag var tillbaka i 18årsåldern när inget var omöjligt eller för tungt, och man kände sig i princip odödlig....nej igår var en fruktansvärt härlig dag som började med att jag fick bryta ner "the devil" i toaletten för att kunna pinka och som fortsatte med det gladaste humöret jag haft på länge genom hela dagen.

Hanterade tunga verktyg hela dagen och blev förvånad flera gånger över hur lätt det kändes att jonglera med samma verktyg som förut tröttat ut mig och gett mig muskelvärk....
Mer finnar nu än förut, en del lättklämda men även ett par stora saker som inte direkt är vackra eller lättklämda....nåväl än så länge är det inget som stör mig nåt värst.

Välmåendet är iaf 12 på en 10-skala


välkommen till världen som AAS-missbrukare lever, snart kommer du slå ihjäl folk på jobbet och misshandla damen

haha nej men gött att du mår bra gubben
Citera
2017-03-07, 23:53
  #33
Medlem
LastCigarettes avatar
Var ett tag sen jag uppdaterade, har varit rejält skadad pga en incident på jobbet så det har blivit dåligt med träning sen sist tyvärr.
Ligger kvar på 500 test cyp e5d och 0.5 Adex e3d, växer sakta men säkert även utan adekvat träning.

Har lagt till Masteron E, började utan front med 200mg, sen andra 400mg och nu nyligen tredje sticket med 400mg e5d, många säger att det är verkningslöst när man är för fet men är man lite påläst ser man att så inte är fallet.
Nåväl, jag kan inte bevisa för omvärlden att det har gjort nånting med mina fettansamlingar än, men jag gillar iaf det jag ser när jag flexar i spegeln, och livet känns ganska bra (Full of placebo)

Funderat lite på T3 men känner att jag vill vara lite mer påläst innan jag börjar.
Har också lite funderingar angående Deca, Tren, EQ och Primo men samma sak där....det är bara tankegångar än så länge.

Känner att det här fungerar bra som det gör så jag fortsätter nog i samma takt med samma medel ett tag till.

Några invändningar, tips eller dylikt?
Citera
2017-03-08, 11:01
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastCigarette
Var ett tag sen jag uppdaterade, har varit rejält skadad pga en incident på jobbet så det har blivit dåligt med träning sen sist tyvärr.
Ligger kvar på 500 test cyp e5d och 0.5 Adex e3d, växer sakta men säkert även utan adekvat träning.

Har lagt till Masteron E, började utan front med 200mg, sen andra 400mg och nu nyligen tredje sticket med 400mg e5d, många säger att det är verkningslöst när man är för fet men är man lite påläst ser man att så inte är fallet.
Nåväl, jag kan inte bevisa för omvärlden att det har gjort nånting med mina fettansamlingar än, men jag gillar iaf det jag ser när jag flexar i spegeln, och livet känns ganska bra (Full of placebo)

Funderat lite på T3 men känner att jag vill vara lite mer påläst innan jag börjar.
Har också lite funderingar angående Deca, Tren, EQ och Primo men samma sak där....det är bara tankegångar än så länge.

Känner att det här fungerar bra som det gör så jag fortsätter nog i samma takt med samma medel ett tag till.

Några invändningar, tips eller dylikt?


kör på för fan, deca, tren och testo är ett lyx paket med bristningar över hela kroppen men om man kan leva med det så kan du ju lista ut resten själv
Citera
2017-04-05, 19:47
  #35
Medlem
LastCigarettes avatar
Ett litet tag sen sist, kör fortfarande 500 cyp och 400 mast e e5d men har pga att min leverantör skickade fel grejer även blivit förärad med två extra vialer Testo P, så jag beslutade mig för att använda dem också, kör 100mg eod och satt tredje pinnen igår, känner inte värst mycket än förutom kanske lite mer "morning wood"
Känns att det är prop iaf med tanke på pip, funderar på att börja sätta i axlarna för att avlasta lite, spädde med cyp sista sticket och det verkar ha funkat.

Ser stora skillnader mot innan jag började med mast....har fått fina ådror på armarna som jag aldrig haft förut, styrkan har ökat och snart får jag dra in ett hack till i livremmen
Magfläsket verkar vara svårare att bli av med, kanske 20-40mg anavar ed skulle hjälpa till?
Tränar inte så effektivt som jag borde pga jobbet, men jag gör så gott jag kan iaf

För närvarande ligger jag på 500mg test cyp e5d, 400mg mast e e5d och 100mg test p e2d.
__________________
Senast redigerad av LastCigarette 2017-04-05 kl. 19:49.
Citera
2017-04-10, 18:02
  #36
Medlem
LastCigarettes avatar
Hmmm....sista två spikarna i höger lår har varit konstiga, båda gångerna har det hänt med Testo-p i sprutan....jag har börjat injicera och efter ett tag har det gått trögt att trycka in och efter att jag lyckats få in allt och dragit ut sprutan har jag fått hosta som fan strax efteråt trots att aspireringen gick bra....har även sett lite blod i kanylen vid fästet båda gångerna....vad har gått fel tro? borde ju inte ha stuckit direkt i en åder.

Nåja får väl leta upp nya ställen att sticka i.

Snart 5 månader har gått sedan jag satte första spiken testo.
Jag har inte varit fanatisk med kosten, jag har dragit ner på kolhydrater och salt men unnar mig att äta och leva på helgerna.

Jag tränar heller inte så som jag borde göra, enligt de flesta ska man inte ens tänka tanken AAS förrän man i stort sett bott 24/7 på gymmet i flera år.
Nu är inte det där med att bo på ett gym en option för mig, den tiden som skulle gå åt för mig att leva och träna "regelrätt" med AAS finns inte i min nuvarande livssituation, det har heller aldrig varit min intention från början.

Tanken var att prova att tillföra exogena steroider för att komma ur min tilltagande fetma allt sedan min canceroperation eftersom allt annat jag provat inte fungerat.

Hur har det då gått? undrar ni nu....

Till att börja med har jag lärt mig ofantligt mycket om AAS, hur man brukar dem, hur de fungerar mm.
Jag har lärt mig mycket om individen/personerna bakom AAS-bruket, vilka de är, hur de tänker och lever sitt liv.
En del av de personerna och särskilt från det här forumet har gett mig mycket hjälp med mina funderingar och trots att det säkert varit både dumma och jobbiga sådana så har jag alltid fått ett svar på mina frågor utan att bli idiotförklarad eller ignorerad.
Så till er som känner er träffade, stort tack ska ni ha för hjälpen puss och kram på er....hmm kanske dags att ta lite adex nu

Resultat då för fan....jo här kommer det.

Minus 7kg på vågen.
Minus nästan lika mycket i midjemått (7cm)

Jo jo det fixar man ju utan AAS säger ni nu, men lägg då till det att jag inte lagt om min livsstil så värst mycket, att jag numera klarar av mitt dagliga arbete utan att bli trött, ingen muskelvärk nånstans, jag mår förträffligt bra och att jag lagt på mig en hel del i muskler....börjar bli riktigt ådrig och fin, fan har aldrig nån gång tidigare haft såna kralliga armar
Kan nog tacka Masteronet för det, blev stor skillnad efter att jag lade in det i min testokur trots att många säger det är verkningslöst på högt bf.

Jag kommer dessutom inom snar framtid lösa medlemskort på ett passande gym för nu har de gamla takterna från förr vaknat, ser ljust på framtiden nu.

Må väl mina vänner
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback