Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-21, 17:31
  #1
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Hejsan!

Precis som topic lyder så har jag stannat upp totalt i utvecklingen, beslutade mig för ett par år sedan att cruisa/blasta istället för att kliva av efter varje kur då det inte alls funkade för mig, alldeles för mycket biverkningar och dåliga resultat gjorde att det kändes totalt meningslöst.

Men nu några år senare så känns det som att preppen inte ger nånting om jag ska vara ärlig, vikten står still och utvecklingen går väldigt segt. Nästan så jag tycker det såg bättre ut förut när jag kikar på gamla bilder. Har hjälp med både kost och träning av två stora profiler varav en internationell snubbe som är grym på det han gör, men trots detta så känner jag mig allmänt trycklös(nästan som man vore off)

Upplevde bättre tryck på 250mg testo första kuren än vad man gör nu på grammet liksom, hur gör ni som ligger på året om och ständigt utvecklas? Hur är det egentligen med "mättade receptorer" osv, tycker alla säger olika där.

MVH
/frustrerad byggare

(Har en identisk tråd på HB men fått så dåligt med svar så testar om ni är mer pratsamma här.)
Citera
2016-11-21, 18:22
  #2
Medlem
https://www.youtube.com/channel/UCrE...uoaCcqQ/videos


Det var ett tag sedan jag såg deras videos, men "Coach Trevor" svarar på frågan ang mättade receptorer i någon utav klippen,
Citera
2016-11-21, 18:42
  #3
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matloe
https://www.youtube.com/channel/UCrE...uoaCcqQ/videos


Det var ett tag sedan jag såg deras videos, men "Coach Trevor" svarar på frågan ang mättade receptorer i någon utav klippen,

Var en hel del klipp men ska försöka hitta på det, tack så mycket!

Fanns ju mycket annat intressant också.
Citera
2016-11-21, 18:43
  #4
Medlem
Varvar du olika prepp med testo bas? Jag tycker det funkar rätt bra med att köra olika prepp i mina blast perioder och växer fortfarande efter lite över 3år on. Men det går naturligtvis inte lika fort som det gjorde i början...
Citera
2016-11-21, 18:52
  #5
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Varvar du olika prepp med testo bas? Jag tycker det funkar rätt bra med att köra olika prepp i mina blast perioder och växer fortfarande efter lite över 3år on. Men det går naturligtvis inte lika fort som det gjorde i början...


Yes, dock har det blivit mycket tren senaste blasterna och det har funkat extremt dåligt för mig på bulk, jag gillade det på diet dock. Men aldrig vart nån massbyggare för mig, väldigt tråkigt nog! Minns att jag var så hypad över att få testa det efter att hört och sett hur ens byggarpolare och andra gjort galna ökningar på det.

Förra blasten körde jag sust och tren e tillsammans med lite oxar, cruisade därefter på 200mg cyp i 12v innan jag blastade igen med test e och deca som jag ligger på fortfarande och har gjort i 6v, men måste säga att jag tycker de går otroligt sakta och jag känner inge mera tryck nu mot när jag cruisade på lågdos cyp om jag ska vara ärlig.

Riktigt trist, men jag hoppas det går att åtgärda på något vis, trots allt byggningen man brinner för men det känns väldigt motigt just nu.

Ligger på grammet testo och 600mg deca. (första gången på deca)

MVH

EDIT:
Hittade klippet, om någon mer är intresserad utav att höra vad dom har att säga
https://www.youtube.com/watch?v=cb3ilrwtQlg
__________________
Senast redigerad av TheBlackPanther 2016-11-21 kl. 19:03.
Citera
2016-11-21, 21:25
  #6
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Vad har du för stats?

Att du drömmer om att få uppleva känslan från första kuren är inte svårt att förstå men tror du inte det egentligen handlar om att du förväntar dig för mycket av preparaten efter såpass långt och intensivt användande? Upplever att byggare har en tendens att tappa verklighetsuppfattningen i takt med att doserna och planerna eskalerar. Säger inte att du sitter i samma båt men det vore enklare om man fick en mer detaljerad bild av din situation och vägen dit.

Borde man veta vilka stjärnorna i klippet är? Tyckte mest det lät som en högljudd utekväll med polarna.
Citera
2016-11-21, 21:52
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Vad har du för stats?
Borde man veta vilka stjärnorna i klippet är? Tyckte mest det lät som en högljudd utekväll med polarna.

Just Coach Trevor typen är en väldigt kunnig person inom AAS och gillar att bygga sin fakta på riktig forskning men påpekar också hur han och sina klienter upplever vissa saker, dock helt ur anekdotisk synvinkel.

Dem andra är dock lite mot bro science, men en väldigt bra kanal för det är en av dem enda kanalerna som är väldigt öppna gällande AAS i byggning, vad dem själva tar och vad folk egentligen tar i prepp och hur ofantligt stora doserna är ibland.
Citera
2016-11-21, 22:23
  #8
Medlem
Spliffmeisters avatar
Är det inte uppenbart? Kroppen vänjer sig helt enkelt, kvittar om det är alvedon, heroin eller steroider. Tillsist slutar preparaten ha effekt då kroppen har vant sig vid att ha dem i sig, det blir ett normalt tillstånd.

Öka dosen... eller ligg på det du kör på nu och vänd upp och ned på hela din träningsrutin och attackera musklerna från nya vinklar så att du chockar dem.

Brukar kolla på australiensaren Kevan Wilson när jag behöver inspiration från en vettig människa som vet vad han håller på med. Finns många klipp med han samt en på 80 minuter som är riktigt genomgående.

https://www.youtube.com/watch?v=D33DaxHuJDw
Citera
2016-11-22, 14:14
  #9
Medlem
6v in på deka. Ha lite tålamod, väldigt seg ester.
1g testo i dagens läge kan lika gärna vara 300mg testo.
Finns mycket skit ute tyvärr.
Citera
2016-11-22, 15:06
  #10
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ravingx
Just Coach Trevor typen är en väldigt kunnig person inom AAS och gillar att bygga sin fakta på riktig forskning men påpekar också hur han och sina klienter upplever vissa saker, dock helt ur anekdotisk synvinkel.

Dem andra är dock lite mot bro science, men en väldigt bra kanal för det är en av dem enda kanalerna som är väldigt öppna gällande AAS i byggning, vad dem själva tar och vad folk egentligen tar i prepp och hur ofantligt stora doserna är ibland.

Den här delen av kroppsbyggning handlar uteslutande om broscience och psykisk misär. Önskar det fanns ett piller som fick folk att vakna upp och inse hur mycket man förlorar på att vara en del av tårtan för det är ofta försent när man väl hittat spaden.
Citera
2016-11-22, 15:08
  #11
Medlem
Blir det receptorinternalisering kanske?
Citera
2016-11-22, 15:10
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Den här delen av kroppsbyggning handlar uteslutande om broscience och psykisk misär. Önskar det fanns ett piller som fick folk att vakna upp och inse hur mycket man förlorar på att vara en del av tårtan för det är ofta försent när man väl hittat spaden.

Det är endast bro science som finns att ta till handa. Lycka till att få ett etiskt tillstånd att genomföra testosteron-försök med 1000mg e7d med människor Jag känner bara till en studie och där låg dom på 600 mg e7d, bra läsning dock.

Och sen så blir det ju ännu mer komplext när det handlar om folk som ligger och cruisar på 250-1000 mg e7d året om...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback